Fitness Seller

Robke's trainingslog

Haha Crak. Het is niet altijd zo geweest zoals het nu gaat met me ;) Ik heb er gewoon geen zin in omdat ik
weet hoe moeilijk het gaat. En het allemaal maar tijdelijk is zodra ik weer iets durf eten of drinken.
Ik had, denk ik 2008 of 2009, maanden op een 800 a 1300kcal gezeten. Ook in het weekend. Plus 30km lopen.
Plus KT en extra cardio. Nog wat ondersteuning erbij en raakte nog steeds niet onder de 18%. Denk je nou
werkelijk dat ik het allemaal nog niet geprobeerd heb? Mijn lijf is gewoon liever dik dan dun :p

tsja ik weet er veel te weinig van eigenlijk maarree.....
je weet dat je door een te groot energietekort i.c.m. een te groot aandeel in training/cardio/cortisol ook niet je gehoopte vetverlies bewerkstelligd toch?

dat je vreemd was wisten we natuurlijk al :P

hoe hoog is je vetpercentage eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.842

Nou. Schijten voor, tijdens en na het trainen in de ochtend is toch wat vreemd :p

amerika, zitten gewoon in de voedingssuplementen en die worden daar bijna niet gecontroleerd.
en anders kun je gewoon veel zand gaan eten en hopen dat je ze dan binnen krijgt. van zand krijg je ook nog een vol gevoel (ligt zwaar op de maag) wat ook weer helpt om minder kcal binnen te krijgen.

succes!

Haha. BRB even wormsupps checken

Goeie squats kerel.
Doelen dit jaar?

Kan dat ik er heb overgelezen, het is hier ook zo druk

Doelen? Goh. Geen eigenlijk :p Wil nog steeds de 250kg een keertje DL'en en voor de rest gewoon rustig
bouwen. Niets te gek met hopelijk en wat lager vet% :)

tsja ik weet er veel te weinig van eigenlijk maarree.....
je weet dat je door een te groot energietekort i.c.m. een te groot aandeel in training/cardio/cortisol ook niet je gehoopte vetverlies bewerkstelligd toch?

dat je vreemd was wisten we natuurlijk al :P

hoe hoog is je vetpercentage eigenlijk?

Tuurlijk weet ik dat Nicky ;) Maar als het stagneert moet je aanpassen. En uiteindelijk kom je dan bij bizarre waarden uit :)

Geen idee wat mijn vet% nu is. Zal iets tussen de 25 & 30 zijn :p

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

05u00 cardio training

Pre w/o Supp: Armor-V; L-Carni Tart. (3gr); Amino1; Creatine (5gr); Beta Alanine (3gr)

Trainingstijd: 32min
Bodyweight: 115kg

Stationary Bike

Untitled.jpg

+ 10min Kettler Powerstepper

Laatst bewerkt:
  • #27.846
Vooral op je nuchtere maag komt ie lekker binnen denk ik.
Schijten na trainen is wel standaard bij mij. :o

Haha, ja idd. Meestal haal ik net mijn eerste compound en dan is het rennen :roflol: Werkt wel lekker imo.
Blijft toch één van de beste pre w/o ever.

Haha, ja idd. Meestal haal ik net mijn eerste compound en dan is het rennen :roflol: Werkt wel lekker imo.
Blijft toch één van de beste pre w/o ever.

Geen last van verstopping iig :roflol:
De 3,0 versie is lekker idd. Oude formule Assault en Fully Loaded zijn ook toppers.
Laatste tijd beetje PWO samples geprobeerd maar de meeste doen echt niks. (of ik voel niks iig;))

• #27.848
Geen last van verstopping iig :roflol:
De 3,0 versie is lekker idd. Oude formule Assault en Fully Loaded zijn ook toppers.
Laatste tijd beetje PWO samples geprobeerd maar de meeste doen echt niks. (of ik voel niks iig;))

Ellendige is dat ik mijn belt, muts & wrist wraps vaak moet uitdoen. Dan nog 2 lagen kledij en voor het
binnengaan mijn schoenen of ik kan weer poetsen :p

Assault was ook lekker idd. Misschien nog eens checken of ze hem ergens hebben.

Die SuperCharge vond ik ook wel lekker vroeger. Maar tegenwoordig is er idd niets lekkers meer onder de zon

Ellendige is dat ik mijn belt, muts & wrist wraps vaak moet uitdoen. Dan nog 2 lagen kledij en voor het
binnengaan mijn schoenen of ik kan weer poetsen :p

Assault was ook lekker idd. Misschien nog eens checken of ze hem ergens hebben.

Die SuperCharge vond ik ook wel lekker vroeger. Maar tegenwoordig is er idd niets lekkers meer onder de zon

Haha kun je geen plee in je schuur installeren?

Heb ook al gezocht maar nog niks gevonden.

Is daar nu een softere formule van dan want ze zijn nog wel te koop?

• #27.850
Haha kun je geen plee in je schuur installeren?

Heb ook al gezocht maar nog niks gevonden.

Is daar nu een softere formule van dan want ze zijn nog wel te koop?

We hebben wel een compost hoop :roflol:

Die Dymatize Xpand 2x is ook wel goed

Geen idee naar de formule nu. Heb hem in geen jaren meer getest. Misschien voor een volgende keer :)

god***domme, het gaat weer is over vunzigheid :roflol:

wat is hier aan de hand, heeft robke zijn cardio kamer weer gevonden?:eek:

komt er dan binnenkort ook een abwheel filmpje?:o

• #27.853
  • #27.860
Terug
Naar boven