MuscleMeat

Robke's trainingslog

Ja maar hij heeft er gewoon geen zin in om minder kcals te eten..tja.. keuzes

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.822
Altijd de stille.. wist niet dat ik zo stil was:sad:

Ja ik heb t soms makkelijker als ik hele dag niks eet dan iedere keer een beetje..tja..burn the fat baby:p

Tja, ik ben je buurman ook niet dus weet het niet ...

Haha. Tja. Mijn schema destijds was:
30gr muesli met water
2 Evergreen biscuits
2 stukken aardappel met groenten en klein stukje vlees

4x in de week KT (enkel machines) met 60min cardio erachter
2x in de week groepslessen (Spinnen)

In het weekend feesten op X en coke

En uiteindelijk stond ik op 12% :D

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Praat geen poep Robke, als jij minder kcals binnenkrijgt dan je verbruikt, val je gewoon af. Ook op de 40e. Wel moet je je dan om de paar weken tijdelijk op onderhoud eten om de stofwisselingshormonen te normaliseren. Als dat niet lukt is het een kwestie van discipline, niet van "je verbranding" of andere kutsmoesjes.

Je moet IMO trouwens niet bewegen om af te vallen, dat schiet totaal niet op. Het is veel makkelijker om je eten aan te passen. Wel blijven krachttrainen natuurlijk.

Haha Crak... geen idee hoe lang je al meeleest eigenlijk, maar hier staan echt maanden in waarop ik wel echt
cutte. Zelfs nog met 'ondersteuning' en het ook gewoon voor geen meter liep.

Ja maar hij heeft er gewoon geen zin in om minder kcals te eten..tja.. keuzes

Neen, want dan verlies ik gewoon een shitload aan kracht :)

Goeie tren rob. Met de feestdagen nog getraind?

Joh, ik blijf je toch wel een bikkel vinden hoor :P

Nou succes weer vannacht met trainen ;-)

Haha Crak... geen idee hoe lang je al meeleest eigenlijk, maar hier staan echt maanden in waarop ik wel echt cutte. Zelfs nog met 'ondersteuning' en het ook gewoon voor geen meter liep.
Als je niet afvalt tijdens het cutten, is daar maar één verklaring voor: je eet teveel in verhouding tot wat je verbruikt. Geen mens op de wereld die een 500 kcal deficit per dag aanhoudt, maar op gewicht blijft (tijdelijke watereffecten e.d. daargelaten).
Neen, want dan verlies ik gewoon een shitload aan kracht :)
Da's een keuze :) Maar lul dan niet over hoe moeilijk afvallen voor jou is. Het is voor iedereen even moeilijk, behalve dat de een meer karakter heeft om het vol te houden dan de ander :trollface:

• #27.829
Joh, ik blijf je toch wel een bikkel vinden hoor :P

Nou succes weer vannacht met trainen ;-)

Thanks hottie!

Trainen = trainen :p

idd :cool:

Als je niet afvalt tijdens het cutten, is daar maar één verklaring voor: je eet teveel in verhouding tot wat je verbruikt. Geen mens op de wereld die een 500 kcal deficit per dag aanhoudt, maar op gewicht blijft (tijdelijke watereffecten e.d. daargelaten). Da's een keuze :) Maar lul dan niet over hoe moeilijk afvallen voor jou is. Het is voor iedereen even moeilijk, behalve dat de een meer karakter heeft om het vol te houden dan de ander :trollface:

Haha Crak. Het is niet altijd zo geweest zoals het nu gaat met me ;) Ik heb er gewoon geen zin in omdat ik
weet hoe moeilijk het gaat. En het allemaal maar tijdelijk is zodra ik weer iets durf eten of drinken.
Ik had, denk ik 2008 of 2009, maanden op een 800 a 1300kcal gezeten. Ook in het weekend. Plus 30km lopen.
Plus KT en extra cardio. Nog wat ondersteuning erbij en raakte nog steeds niet onder de 18%. Denk je nou
werkelijk dat ik het allemaal nog niet geprobeerd heb? Mijn lijf is gewoon liever dik dan dun :p

Haha Crak. Het is niet altijd zo geweest zoals het nu gaat met me ;) Ik heb er gewoon geen zin in omdat ik weet hoe moeilijk het gaat. En het allemaal maar tijdelijk is zodra ik weer iets durf eten of drinken. Ik had, denk ik 2008 of 2009, maanden op een 800 a 1300kcal gezeten. Ook in het weekend. Plus 30km lopen. Plus KT en extra cardio. Nog wat ondersteuning erbij en raakte nog steeds niet onder de 18%. Denk je nou werkelijk dat ik het allemaal nog niet geprobeerd heb? Mijn lijf is gewoon liever dik dan dun :p

Nee, JIJ bent liever dik dan dun :D Ik geloof dat je vroeger serieuzere pogingen hebt ondernomen, maar blijkbaar niet lang genoeg. Of je at toch meer dan je dacht (gemiddeld). En anders moet je maar even met Afrika bellen, want daar zijn ze nog naarstig op zoek naar manieren om bij 800-1300 kcal/dag op gewicht te blijven :D

• #27.831
Nee, JIJ bent liever dik dan dun :D Ik geloof dat je vroeger serieuzere pogingen hebt ondernomen, maar blijkbaar niet lang genoeg. Of je at toch meer dan je dacht (gemiddeld). En anders moet je maar even met Afrika bellen, want daar zijn ze nog naarstig op zoek naar manieren om bij 800-1300 kcal/dag op gewicht te blijven :D

Jammer dat ik mijn Excel files van toen niet meer heb. Daar stond alles netjes in. Dag per dag gelogde voeding
en weekelijkse meting van vet%, VO2max etc...

heb je al lintwormen geprobeerd

• #27.833
Jammer dat ik mijn Excel files van toen niet meer heb. Daar stond alles netjes in. Dag per dag gelogde voeding en weekelijkse meting van vet%, VO2max etc...

Dan ben je een slaapwandelaar die iedere nacht een ommetje naar de koelkast maakte :D

• #27.837
niet voor niets dat ik 's morgens zo moet schijten :mad:

Wel al overwogen hoor :) Maar dat is niet meer legaal dacht ik. Enkel in nog maar een paar landen.

amerika, zitten gewoon in de voedingssuplementen en die worden daar bijna niet gecontroleerd.
en anders kun je gewoon veel zand gaan eten en hopen dat je ze dan binnen krijgt. van zand krijg je ook nog een vol gevoel (ligt zwaar op de maag) wat ook weer helpt om minder kcal binnen te krijgen.

succes!

Goeie squats kerel.
Doelen dit jaar?

Kan dat ik er heb overgelezen, het is hier ook zo druk

Terug
Naar boven