AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Zag er niet appetijtelijk uit man... worsten die daar al dagen lagen volgens mij. Harde broodjes met een mini
stukje kaas en/of ham tussen. Ik ben niet echt kieskeurig qua eten, maar zelfs dat ging er bij mij niet in :p

Vorig jaar ook geweest en had een halve kip met frieten genomen.
Kreeg een uitgedroogde kippenpoot en 10 frieten :roflol: 15 euro kwijt
Maar goed dat ik gratis tickets had

Zag er niet appetijtelijk uit man... worsten die daar al dagen lagen volgens mij. Harde broodjes met een mini
stukje kaas en/of ham tussen. Ik ben niet echt kieskeurig qua eten, maar zelfs dat ging er bij mij niet in :p

Dat klinkt idd niet echt aanlokkelijk :(
Als ekte bb'er had je toch wel je bakjes rijst met kip bij? :rolleyes:

Leuk lijstje met koetsen

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.603
Vorig jaar ook geweest en had een halve kip met frieten genomen.
Kreeg een uitgedroogde kippenpoot en 10 frieten :roflol: 15 euro kwijt
Maar goed dat ik gratis tickets had

Ja idd... wij hadden nu ook gratis tickets :p

Dat klinkt idd niet echt aanlokkelijk :(
Als ekte bb'er had je toch wel je bakjes rijst met kip bij? :rolleyes:

Leuk lijstje met koetsen

:roflol: ja man, ik ga met bakjes kip & rijst even een biertje drinken ergens :roflol:

Zie het probleem niet hoor :D
Bier+bro food = epic gainzzzz

• #28.605
Zie het probleem niet hoor :D
Bier+bro food = epic gainzzzz

Haha. Bij mij is het altijd zwart of wit op dat gebied :p Als ik troep eet, drink ik ook troep. En andersom ook :p
Een beetje troep en een beetje clean gaat niet op één en dezelfde dag :D

Als je in België woont, kun je beter een 4x4 kopen. Holderdebolder die wegen daar!

A0W8ElS.png

• #28.608
Als je in België woont, kun je beter een 4x4 kopen. Holderdebolder die wegen daar! [afbeelding niet meer beschikbaar]

in de buurt van de Nederlandse grens... poging om NL'ers uit België te houden en zo weer een file te creëren

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Wilde net zeggen...er zijn dagen dat ik het niet druk..:rolleyes:

Mijn MP was ook geen deload :( Enkel mijn DL :p

• #28.610
grootste gedeelte van België liggen gewoon rotwegen. altijd fijn om met 130km/u in een kuil op de snelweg te knallen waardoor je meteen een baan opschijft.

sommige wegen zijn ook wel prima moet ik eerlijk toegeven, maar dat zijn dan ookwegen waar niemand over rijdt dus die slijten niet zo snel

• #28.615
grootste gedeelte van België liggen gewoon rotwegen. altijd fijn om met 130km/u in een kuil op de snelweg te knallen waardoor je meteen een baan opschijft.

sommige wegen zijn ook wel prima moet ik eerlijk toegeven, maar dat zijn dan ookwegen waar niemand over rijdt dus die slijten niet zo snel

True.. NL heeft wel betere wegen. Maar door de zeikers die erop rijden heb je er niets aan :p En bizarre
ronde punten zijn jullie ook helden in :D

Terug
Naar boven