MuscleMeat

Robke's trainingslog

145kg is voor jou niet zo zwaar voor blockpulls toch omdat het lichter is dan deadlifts?

Je wordt gewoon oud :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.124
beviel dat een beetje de 2e squatoef na de blockpulls

2de SQ oefening doe ik tussen de blockpulls door ;)

145kg is voor jou niet zo zwaar voor blockpulls toch omdat het lichter is dan deadlifts?

Tja. Ik vind DL gewoon ruk. En ik ben er ook helemaal niet goed in. Misschien dat de nieuwe techniek
aanpassingen me wat meer brengt. En anders so be it. Ik zal nooit een goeie rukker worden

True

Hey! Ik heb nog wel een jaar of 3 dat ik mee kan :p

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

20u00 training

Pre w/o Supp: Armor-V; Max Performance (1sc); Amino1; L-Carni Tart. (3gr)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)

Trainingstijd: 35min
Bodyweight: 115kg

Comments: pff, nog steeds slappe hap. Pijntjes hier en daar en het wil allemaal zo niet.

Untitled.jpg

Better luck next time :o

• #29.126
Niet teveel zuipen in't weekend he.... :rolleyes:

Hahaha

Wat betreft deadliften: http://youtu.be/gITRU1hsKMU heeft mij geholpen mijn techniek te verbeteren, terwijl deadlift juist mijn beste lift is.

Hoe lang doe jij normaal over je trainingen? Ik train nu weer 4x per week, sta bijna op 10% en wil dan weer 531 UB/LB oppakken waar ik gebleven was. Deed dit echter altijd 3x per week 1,5u per training. Heb nu een uur per keer.

• #29.140
Wat betreft deadliften: http://youtu.be/gITRU1hsKMU heeft mij geholpen mijn techniek te verbeteren, terwijl deadlift juist mijn beste lift is.

Hoe lang doe jij normaal over je trainingen? Ik train nu weer 4x per week, sta bijna op 10% en wil dan weer 531 UB/LB oppakken waar ik gebleven was. Deed dit echter altijd 3x per week 1,5u per training. Heb nu een uur per keer.

Zal ik straks even bekijken. Thanks.

Hangt er wat vanaf. Meestal ben ik tussen de 60 & 70min bezig. Die Beyond alleen duurt vaak 30min.
Dan nog assistance erbij

Terug
Naar boven