AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.161

Thanks jonkie!

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Afhankelijk van hoe ik me volgende week voel... zal dit het max schema worden. Tenzij ik de week erop ga maxen :p
(even niet op de percentages letten, er is manueel ook aangepast)

De laatste 3 rijen kunnen allemaal PR's worden :)

Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
Mooie complimenten geef je aan je zelf. En terecht zou ik ook doen met die gewichten.

Harde military's man

• #29.165
goede pendlay rows.

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Thanks. Ik heb er een punt van gemaakt om deze oefening mijn parade paardje van te maken :D

dat mag alleen als je filmpjes laat zien.
zo als je in de PL sectie ook wel ziet dat mensen bijna alleen maar filmpjes laten zien van 1 lift.

• #29.168
goede pendlay rows.

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

dat mag alleen als je filmpjes laat zien.
zo als je in de PL sectie ook wel ziet dat mensen bijna alleen maar filmpjes laten zien van 1 lift.

Thanks

En heb al een paar keer een filmpje proberen te maken. Maar door de beperkte ruimte in mijn hok krijg ik
telkens maar het onderste van de lift off, of het bovenste deel van de lock out op film

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

Ik ook en ik vereer deze met de heilige arch.

All hail chickenkip, king of the arch!

Thanks

En heb al een paar keer een filmpje proberen te maken. Maar door de beperkte ruimte in mijn hok krijg ik
telkens maar het onderste van de lift off, of het bovenste deel van de lock out op film

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

dan wordt het inderdaad lastig.

pleurklaat is king of the arch, die maakt er een decline bench press van:p

ik denk dat mijn MP nu ook wel relatief gezien mijn sterkste oefening is. maar ik houdt het wel op squats als mijn parade paardje

• #29.170
dan wordt het inderdaad lastig.

pleurklaat is king of the arch, die maakt er een decline bench press van:p

ik denk dat mijn MP nu ook wel relatief gezien mijn sterkste oefening is. maar ik houdt het wel op squats als mijn parade paardje

Haha. Idd, dat was een mooie. Maar wel een single. Chick arched op alles. Volgens mij zelfs op de warm up :D

Alles op LB heb ik mixed feels over :p SQ gaat nog wel, maar DL is zucht :p

Thanks

Wat maken we toch een leuk duo samen.

Laurel-and-Hardy-laurel-and-hardy-30795259-1600-1283.jpg

Haha. Idd, dat was een mooie. Maar wel een single. Chick arched op alles. Volgens mij zelfs op de warm up :D

Alles op LB heb ik mixed feels over :p SQ gaat nog wel, maar DL is zucht :p

archen met een lege bar:roflol:
dat is waar. moet zelf ook toegeven dat ik de 85kg wel met een arch gedrukt heb:o

DL is gewoon klote, ik wacht nog steeds op het moment dat ik daar ineens epic gains op ga maken.

• #29.173
vergeet Rambo niet !

johnspringercollectioncorbis_3stooges4601.jpg

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

archen met een lege bar:roflol:
dat is waar. moet zelf ook toegeven dat ik de 85kg wel met een arch gedrukt heb:o

DL is gewoon klote, ik wacht nog steeds op het moment dat ik daar ineens epic gains op ga maken.

Archen doe je automatisch als het wat heavy word. Maar toch niet altijd :p

Ja, nog even geduld en de DL vloek is weg :p

• #29.175
:roflol:

• #29.177
  • #29.180
Terug
Naar boven