XXL Nutrition

Robke's trainingslog

pizza trenbolognese hmmm

Alleen cardio??? Le moi es disappointé

is toch beter zo?

als ik een van die personen zou zijn die 4000 kcal per dag zou moeten eten om een beetje aan te komen dan zou ik meteen zelfmoord plegen, zit je de hele dag niets anders te doen dan te eten.

valt reuze mee hoor

4000kcal moet je echt moeite voor doen en goed plannen hoor, voor je het weet zit je erover heen

ecto stofwisseling van mij wordt ik ook wel een beetje gek van, eten is wel leuk maar wordt op een duur ook vervelend

toen ik mijn mislukte dreamer bulk deed zat ik op bijna 3k en het was super irritant om telkens op die 3k te komen uiteindelijk niks aan overgehouden nooit meer bulken waste of fucking time.

tenzij je een super snelle stofwisseling hebt en ermee weg kunt komen maar dan nog heb ik mijn twijfels daarover.

4000kcal moet je echt moeite voor doen en goed plannen hoor, voor je het weet zit je erover heen

ecto stofwisseling van mij wordt ik ook wel een beetje gek van, eten is wel leuk maar wordt op een duur ook vervelend

Haha idd. Soms wel eens dagen dat ik wel wat moet forcefeeden, maar over het algemeen is het easy te halen

toen ik mijn mislukte dreamer bulk deed zat ik op bijna 3k en het was super irritant om telkens op die 3k te komen uiteindelijk niks aan overgehouden nooit meer bulken waste of fucking time.

tenzij je een super snelle stofwisseling hebt en ermee weg kunt komen maar dan nog heb ik mijn twijfels daarover.

3k dreamerbulk? Dat is gewoon uithongering

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.928
20u00 training

Pre w/o Supp: Max Performance (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Armor V; ECGC (400mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 52min
Bodyweight: 113kg (best wel een aardig waterbuik)

Comments: ging niet slecht. Maar had mijn bench toch wat makkelijker verwacht :p

Untitled.jpg - 372256

Cut update: Een beetje een gare weging lijkt me. Zeker gezien ik heel de dag met een droge bek heb gezeten en
massa's water heb gedronken. Maar goed. Vanaf nu weeg en meet ik op woensdag morgen. Gaat een beter beeld
geven lijkt me.

Status op:
23/02 - 116.4kg - buik 111cm (avond meting)
02/03 - 113.4kg - buik 108cm (ochtend meting)
09/03 - 113kg - buik 105.5cm (avond meting)

Laatst bewerkt:
Toch beste benches weer Rob! Het belangrijkst is IMO die buikomvang afname!:thumbs: En die gaat meer dan goed Rob!

• #29.930
Prefereer inmiddels de ouderwetse centimerrol boven het getal dat de weegschaal aangeeft..
Weegschaal is niet meer dan een richtlijn imo, maar zo te lezen denk je er gelukkig hetzelfde over :).

• #29.932
Prefereer inmiddels de ouderwetse centimerrol boven het getal dat de weegschaal aangeeft..
Weegschaal is niet meer dan een richtlijn imo, maar zo te lezen denk je er gelukkig hetzelfde over :).

Zo is dat :) Moet wel eens beginnen met alles netjes te meten want dat schiet er nogal op in nu

Bier telt niet als water he, spekbeertje van me.

• #29.936
Goeie benches aqua man :)

goeie bench en lekker dat je buikie zo snel afneemt :thumbs:

• #29.940
Terug
Naar boven