AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

is toch beter zo?

als ik een van die personen zou zijn die 4000 kcal per dag zou moeten eten om een beetje aan te komen dan zou ik meteen zelfmoord plegen, zit je de hele dag niets anders te doen dan te eten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.904
We vervangen (klonen) hem in elk geval voor jou, een probleem opgelost. :trollface:

???

niet zeuren,
alleen die wijn is al 1000+ kcal

Fles wijn is 600 a 700kcals ;) En wie zeurt er?

is toch beter zo?

als ik een van die personen zou zijn die 4000 kcal per dag zou moeten eten om een beetje aan te komen dan zou ik meteen zelfmoord plegen, zit je de hele dag niets anders te doen dan te eten.

Meh, op sommige gebieden is het wel makkelijker. Je kan je al eens iets extra veroorloven

Daarom altijd whiskey in de cut :cool:

Haha. Nee man. Ik blijf gewoon zo weinig mogelijk drinken :) Enkel op gelegenheid ;)

whiskey stop je toch in je mond?

Jij stopt alles in je mond ja :p

• #29.906
oud genoeg voor je vrouw :trollface:

Blijft beste log op dbb dit.

• #29.909

True :roflol: Maar, ik heb geen alcohol meer gekocht sinds die fles Henessy. En die is nog steeds dicht. Dus ja,
ik drink enkel nog op een terras of bij gezelligheid. Heel wat anders dan de hoeveelheden die 3 weken geleden
erdoor gingen :o

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

oud genoeg voor je vrouw :trollface:

Blijft beste log op dbb dit.

Ben je nu toch weer voor vrouwen?

Haha.

is toch beter zo?

lol aankomen op 4000

• #29.914
  • #29.917
  • #29.920
Terug
Naar boven