- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, je ziet je BW oplopen za -> ma. Ouwe snoepert![]()
Wat ook mijn target was voor deze maandag.Kom eena even in robke's cafe bedoel log kijken.
Flinke berg cardio doe je als ik slaap

Booooooooring 
hoe hoog zit je in vetten? volgens mij zit je zowat op een eiwit only dieet met die voeding![]()

Daarvoor was het eigenlijk damage control
Nu 2 weken en gaat nog steeds lekker 
Lekker man, cardio beest. Dalijk geraak je nog bij 10% BF man
nee man, dat zit er niet in voor mij
Wil ik eigenlijk ook niet 
Tja... ik vond dat ik het anders nog aardig gedaan heb. Zaterdag Whey Sandwich met 200gr varkensgebraad Sushi / Shashimi Ongeveer 10 'partysnacks' In totaal 3 bier over de hele dag Zondag Whey Proteine pudding Proteine pudding Salade met kip kebab & sambal 1.5 fles rode wijn bij de schoonouders. Dus ja, veel kcals zijn het niet. Vermoed gewoon wat vocht etc door het zout eten, en maaginhoud door de vette hap. Tegen vanavond zal het wel terug 111 zijnWat ook mijn target was voor deze maandag

Ik heb nog meer binnen gekregen op mijn 'balansdag', ouwe vochtbak![]()
Ja nou, ik ben al blij dat ik niet meer onder de 1000kcals moet duiken om wat gewicht kwijt te raken 
Omfg, hoe vaker ik in mannenlogjes kijken, hoe meer ik me een ongelofelijk veelvraat voel![]()
En zit heel de dag op mijn kontJa nou, ik ben al blij dat ik niet meer onder de 1000kcals moet duiken om wat gewicht kwijt te raken
![]()

Meer Robkes op deze wereld en alle wereld voedsel problemen zijn opgelost.![]()

Niet als ze ieder weekend los gaan in eten en drinken![]()
de vauna en vlora zouden nogal groeien anders!Meer Robkes op deze wereld en alle wereld voedsel problemen zijn opgelost.![]()
zeg je nou dat robke een negatief calorie verbruik heeft en meer voedsel produceert dan verbruikt? anders snap ik niet hoe hij het voedsel probleem kan oplossen
meer robkes--> meer mensen --> meer voedsel nodig.
domme kuiken weer he
zeg je nou dat robke een negatief calorie verbruik heeft en meer voedsel produceert dan verbruikt? anders snap ik niet hoe hij het voedsel probleem kan oplossen
meer robkes--> meer mensen --> meer voedsel nodig.
domme kuiken weer he