MuscleMeat

Robke's trainingslog

Mooie gewichten weer broeder!

Lkkre mp man

Ik merk dat mn lijf anders reageerd na 30+ denk dat ik t nu weer redelijk heb gevonden, a.s maandag eerste refeed kijken wat t gaat doen CARBSSS!

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.164

IIFYM & strafcardio Marvin style!

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:09 ----------

Mooie gewichten weer broeder!

Thanks!

Ja not bad. Ben benieuws over 7 weken. Dan zou ik een PR moeten pressen :)

Ik merk dat mn lijf anders reageerd na 30+ denk dat ik t nu weer redelijk heb gevonden, a.s maandag eerste refeed kijken wat t gaat doen CARBSSS!

Owh? Wat doe je nu dan? Low carb? Keto?

Owh? Wat doe je nu dan? Low carb? Keto?

een combinatie :D

heel kort: ochtend koffie, 2 uur niks, whey + havermout, train, whey + kip en eiwit broodje, lunch 1 broodje tonijn en een ei, middag snack kwarkie, diner wtmm (what the mama makes), slaapie time nootje en een night protein. ;)

En op de maandag en de donderdag een refeed met low fat en high carbs :p

Poeh poeh.. Blijf het bewonderenswaardig vinden dat jullie kerels op zo weinig brandstof kunnen functioneren :o.

Poeh poeh.. Blijf het bewonderenswaardig vinden dat jullie kerels op zo weinig brandstof kunnen functioneren :o.

soms is t ff zwaar maar gezien ik de stofwisseling heb van een dinosauriër die al een tijdje een fossiel is :D

en wil t graag natural doen... :cool:

• #30.168
een combinatie :D

heel kort: ochtend koffie, 2 uur niks, whey + havermout, train, whey + kip en eiwit broodje, lunch 1 broodje tonijn en een ei, middag snack kwarkie, diner wtmm (what the mama makes), slaapie time nootje en een night protein. ;)

En op de maandag en de donderdag een refeed met low fat en high carbs :p

Klinkt alleszins niet slecht :) Misschien de volgende keer ook iets soort gelijks doen. Cardio deed jij niet hé?

Alles went behalve neuken in een tent

Klinkt alleszins niet slecht :) Misschien de volgende keer ook iets soort gelijks doen. Cardio deed jij niet hé?

Alles went behalve neuken in een tent

nope cortisol heb ik al genoeg :rolleyes:

natuurlijk blijf ik wel fit, maar ik heb 2x in t jaar mn keuring voor duiken en brandweer dus zit wel snor :D

enne aangaande die tent..... heb jij dan een iglo tent of een punt tent? ;)

Hooooh robby williams, wat deze. Ik lift zwaarder als u nu.
Zit nu wel ni in een cut, maar je draait op roids :o

Mp gaat ook lekker, al zit ik ondertussen op 120. Inb4 uber trex arms

• #30.171
nope cortisol heb ik al genoeg :rolleyes:

natuurlijk blijf ik wel fit, maar ik heb 2x in t jaar mn keuring voor duiken en brandweer dus zit wel snor :D

enne aangaande die tent..... heb jij dan een iglo tent of een punt tent? ;)

Ah ja...

Iglo tent. Ben meer een eskimo. Neuzen neuzen enzo

Hooooh robby williams, wat deze. Ik lift zwaarder als u nu.
Zit nu wel ni in een cut, maar je draait op roids :o

Mp gaat ook lekker, al zit ik ondertussen op 120. Inb4 uber trex arms

No disrespect bro, maar je weet toch hopelijk dat er geen wondermiddelen bestaan. Zeker niet op mijn kcals & cardio. Dan ben
je tevreden dat je gewoon alles kan behouden. Maar goed, mensen beseffen dat blijkbaar pas tot ze het zelf eens geprobeerd
hebben. En je hebt altijd zwaarder gelift dan mij

Haha. Wacht nog maar. Over een paar weken pak ik die 110 eindelijk ;)

Laatst bewerkt:
Was maar aan het trollen bro.
Of moet ik je advies geven hoe je uw lifts moet doen als personal trainer.

• #30.173
weer zieke MP hier :eek: Robke king of the MP :cool:

Bent ook veel cardio ernaast het doen zie ik, wat zit je nu ongeveer qua vetpercentage? Ik ben ook het twijfelen of ik langzaam een cut moet inzetten of gewoon nog een jaar door bulken. Keep on going :cool::D

• #30.175
weer zieke MP hier :eek: Robke king of the MP :cool:

Bent ook veel cardio ernaast het doen zie ik, wat zit je nu ongeveer qua vetpercentage? Ik ben ook het twijfelen of ik langzaam een cut moet inzetten of gewoon nog een jaar door bulken. Keep on going :cool::D

Haha, nou nou...

Geen idee man. Moeilijk te schatten ook gezien ik niet echt een strakke huid meer heb en een vrij uitpuilende maag.

---------- Toegevoegd om 07:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:54 ----------

vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supp: Max Performance (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Grenade Ration Pack; ECGC (400mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 82min
Bodyweight: 111kg

Comments: voelde al gelijk bij de eerste set dat het weer zo'n dag zou worden...

Untitled.jpg - 372904

Meh...volgende keer beter :(

Grenade Ration Pack is je nieuwe vit pack?

• #30.177
Bah, bah, bah! Gauw weer vergeten Rob! Op naar de volgende training!

• #30.179
Terug
Naar boven