- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik merk dat mn lijf anders reageerd na 30+ denk dat ik t nu weer redelijk heb gevonden, a.s maandag eerste refeed kijken wat t gaat doen CARBSSS!

Poeh poeh.. Blijf het bewonderenswaardig vinden dat jullie kerels op zo weinig brandstof kunnen functioneren.

een combinatie
heel kort: ochtend koffie, 2 uur niks, whey + havermout, train, whey + kip en eiwit broodje, lunch 1 broodje tonijn en een ei, middag snack kwarkie, diner wtmm (what the mama makes), slaapie time nootje en een night protein.
En op de maandag en de donderdag een refeed met low fat en high carbs![]()
Misschien de volgende keer ook iets soort gelijks doen. Cardio deed jij niet hé?Poeh poeh.. Blijf het bewonderenswaardig vinden dat jullie kerels op zo weinig brandstof kunnen functioneren.
Klinkt alleszins niet slechtMisschien de volgende keer ook iets soort gelijks doen. Cardio deed jij niet hé?
Alles went behalve neuken in een tent

nope cortisol heb ik al genoeg
natuurlijk blijf ik wel fit, maar ik heb 2x in t jaar mn keuring voor duiken en brandweer dus zit wel snor
enne aangaande die tent..... heb jij dan een iglo tent of een punt tent?![]()
Hooooh robby williams, wat deze. Ik lift zwaarder als u nu.
Zit nu wel ni in een cut, maar je draait op roids![]()
Mp gaat ook lekker, al zit ik ondertussen op 120. Inb4 uber trex arms

Was maar aan het trollen bro.
Of moet ik je advies geven hoe je uw lifts moet doen als personal trainer.

weer zieke MP hierRobke king of the MP
Bent ook veel cardio ernaast het doen zie ik, wat zit je nu ongeveer qua vetpercentage? Ik ben ook het twijfelen of ik langzaam een cut moet inzetten of gewoon nog een jaar door bulken. Keep on going![]()
Meh...volgende keer beter
Grenade Ration Pack is je nieuwe vit pack?
Bah, bah, bah! Gauw weer vergeten Rob! Op naar de volgende training!

Tja. Samenloop van omstandigheden en dan heb je soms een slappe lul![]()