XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.341

lb voelt aardig trashed eigenlijk nu.

En heb je wel eens de hartslag meter een half uur laten doordraaien na de HIIT? Je zal aangenaam verrast zijn hoeveel na-verbranding er nog in een half uur komt.

Nee, eigenlijk niet :p Maar aan het 'nazweten' te merken, kan dat wel aardig wat zijn ja :)

Hey! :mad:

Maar idd, less fat gewoon :p

• #30.344
Ok wijsneus, dan een huidige foto?
Of schaam je je voor je schort?

• #30.346
  • #30.348
Lekkere reden ook...

De reden voor de voorkeur voor de mollige kerel is wel een beetje triest. Seksuologe en relatiedeskundige Tracy Cox zegt in METRO dat 74% van de vrouwen in het onderzoek zeiden dat ze zich veel bewuster zijn van hun fysieke tekortkomingen als ze zich moeten uitkleden voor een man met een perfect lichaam.

cardio is voor kcal verbranding.

het moet geen wheels workout worden he?

Cardio is onzin voor vetverlies en kan zelfs te hard in je herstel hakken. Maar Robke afvaltips geven is als schreeuwen in de woestijn. :D

Cardio is onzin voor vetverlies en kan zelfs te hard in je herstel hakken. Maar Robke afvaltips geven is als schreeuwen in de woestijn. :D
Ik zou het geen onzin noemen, het is een keuze maar niet noodzakelijk. Zolang je de intensiteit van je cardio laag houdt staat het herstel niet in de weg.

Ik zou het geen onzin noemen, het is een keuze maar niet noodzakelijk. Zolang je de intensiteit van je cardio laag houdt staat het herstel niet in de weg.
Bij een lage intensiteit en een korte sessie (want lange sessie is nog steeds een zware belasting en zorgt voor adaptatie aan duurtraining) is het aantal kcal wat je verbrand ook laag, steek die tijd dan in nuttigere zaken.

http://www.victormooren.nl/krachttraining-en-cardio-een-verstandige-combinatie/

Bij een lage intensiteit en een korte sessie (want lange sessie is nog steeds een zware belasting en zorgt voor adaptatie aan duurtraining) is het aantal kcal wat je verbrand ook laag, steek die tijd dan in nuttigere zaken.

Ik ervaar het anders en ga bij mijn cut weer cardio toevoegen zodat ik wat meer kan blijven eten.
Hoe dan ook het is een keuze. Jij jouw methode en andere de hunne. Huh?

• #30.360
Lekkere reden ook...

De reden voor de voorkeur voor de mollige kerel is wel een beetje triest. Seksuologe en relatiedeskundige Tracy Cox zegt in METRO dat 74% van de vrouwen in het onderzoek zeiden dat ze zich veel bewuster zijn van hun fysieke tekortkomingen als ze zich moeten uitkleden voor een man met een perfect lichaam.

Haha. Ik had het eerlijk gezegd nog niet gelezen :)

cardio is voor kcal verbranding.

het moet geen wheels workout worden he?

Cardio is ook voor conditie opbouw. En als je alsmaar hetzelfde doet, gebeurd er niets... dus ja, er moet toch wat intensiteit in.

Zulke afvaltips zijn idd onzin en iemand met een beetje verstand legt dat ook naast zich neer.

Als je al laag in kcals moet gaan, is dit een mooie toevoeging om wat meer kcal te verbruiken. Zeker
als het afgewisseld word en je niet steeds hetzelfde doet.

Als je je intensiteit laag houd, kan je nooit opbouwen. En logischer wijze verbrand iemand die 20km aflegd op 30min
nog altijd meer dan iemand die maar 10km afgelegd op dezelfde tijd.

Heb jij ook wel andere liedjes dan VictorMooren? Tal van andere self pro claimed guru's zijn het niet met hem eens namelijk.

Met Celltech gelden andere regels, mag ik aannemen.

Dat ook nog ja :)

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

Ik ervaar het anders en ga bij mijn cut weer cardio toevoegen zodat ik wat meer kan blijven eten.
Hoe dan ook het is een keuze. Jij jou methode en andere de hunne. Huh?

Neus heeft geen methode :) Volgt gewoon Victor

Terug
Naar boven