XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.381
HEb het ook een tijdje gegeten maar dat gaat me zo tegenstaan...vieze putlucht uit je smoel de hele dag :o
Corned beef van MM?

Nee, van Colruyt ;) Was goedkoper en ook hetzelfde merk "Target" Gatver zeg... was zo'n korrelige blok.
En helemaal niet lekker eigenlijk. Misschien moest ik het bakken ofzo? Geen idee.

Die kip uit blik van Target is best wel ok. Hebben ze bij MM ook. Naturel & Tomatensaus. Beide wel goed te pruimen

Nee, van Colruyt ;) Was goedkoper en ook hetzelfde merk "Target" Gatver zeg... was zo'n korrelige blok.
En helemaal niet lekker eigenlijk. Misschien moest ik het bakken ofzo? Geen idee.

Die kip uit blik van Target is best wel ok. Hebben ze bij MM ook. Naturel & Tomatensaus. Beide wel goed te pruimen

Lol bakken lijkt me niet....:p

Bestel altijd kipblokjes van iedere smaak 1kg dan heb je wat variatie iedere dag :)

Als je 6 keer in de week cardio doet, zit het altijd wel ergens in de weg :)

Dit is de planning zoals gewoonlijk

Untitled.jpg - 373270

Cardio niveau omhoog = meer kcals verbranden door minder moeite te doen en dus een lage intensiteit :p

Mijn god, wat een programma. Kan je niet beter minder eten, dan HOEF je niet zoveel calorieen af te branden.

• #30.384
Lol bakken lijkt me niet....:p

Bestel altijd kipblokjes van iedere smaak 1kg dan heb je wat variatie iedere dag :)

Tja

Ik maak standaard:
Kip Curry met Wokgroenten
Kip Goulash met Tajingroenten
Rosbief met wintergroenten en Stroganoff saus
Varkenshaas met Foriestiere groentenmix en pepersaus :)

Heb ik 4 varianten voor door de week en van elke eiwitbron wel iets

Mijn god, wat een programma. Kan je niet beter minder eten, dan HOEF je niet zoveel calorieen af te branden.

Minder eten? :roflol: Tuurlijk kan ik dat. Wat stel je voor? Nog 300 of 500 eraf per dag? Zit ik gelijk op -1000 :roflol:

Neem je ook bestellingen aan? :)

• #30.386
Neem je ook bestellingen aan? :)

:roflol: Is niet zoveel werk man. Op een zondag voormiddag maak ik gewoon alles voor een hele maand ineens.
Denk op een uurtje of 2, 3 ben ik wel rond dan. Groenten zijn gewoon mixen uit de vriezer. En sausjes uit een
pakje. Rosbief moet je gewoon in de oven doen en die goulash is gewoon stap voor stap dingen in de pot gooien.
Veel werk is het niet. Enkel het vlees nog wat bakken

Beestachtig goed bezig die robke

Tja

Ik maak standaard:
Kip Curry met Wokgroenten
Kip Goulash met Tajingroenten
Rosbief met wintergroenten en Stroganoff saus
Varkenshaas met Foriestiere groentenmix en pepersaus :)

Heb ik 4 varianten voor door de week en van elke eiwitbron wel iets

Minder eten? :roflol: Tuurlijk kan ik dat. Wat stel je voor? Nog 300 of 500 eraf per dag? Zit ik gelijk op -1000 :roflol:

Ik weet helemaal niet op hoeveel calorieen je nu zit, en wat je geschatte verbruik is, zelfs de knop 'Klik voor laatste workout' hielp me in dit geval niet :(

Bovenstaande maaltijd prepjes klinken wel goed trouwens :eating:

:roflol: Is niet zoveel werk man. Op een zondag voormiddag maak ik gewoon alles voor een hele maand ineens.
Denk op een uurtje of 2, 3 ben ik wel rond dan. Groenten zijn gewoon mixen uit de vriezer. En sausjes uit een
pakje. Rosbief moet je gewoon in de oven doen en die goulash is gewoon stap voor stap dingen in de pot gooien.
Veel werk is het niet. Enkel het vlees nog wat bakken

Hoe laat kom je zondag? :D

HEb het ook een tijdje gegeten maar dat gaat me zo tegenstaan...vieze putlucht uit je smoel de hele dag :o
Corned beef van MM?

Eet bijna elke dag tonijn, van den Aldi, de goedkoopste dus.
Beetje ananasschijven ertussendoor mengen en nom nom nom

• #30.391
Beestachtig goed bezig die robke

Thanks mate!

Ik weet helemaal niet op hoeveel calorieen je nu zit, en wat je geschatte verbruik is, zelfs de knop 'Klik voor laatste workout' hielp me in dit geval niet :(

Bovenstaande maaltijd prepjes klinken wel goed trouwens :eating:

Tussen de 1500 & 1800 gemiddeld over de week genomen. Gene vette dus :) En geschatte verbruik is niet
van toepassing op mij. Mijn onderhoud ligt ongeveer op een 2200kcal als ik gewoon KT doe & 3x in de week
cardio. En ik heb een koppig lichaam dat weigert zijn vet af te geven :p

Vlees kan nogal eens veranderen als er iets in promotie is. Bv kalkoen ipv kip, steak ipv rosbief, etc...

Na de cardio :p Zet het bier al maar koud. Wait whut :sad:

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Eet bijna elke dag tonijn, van den Aldi, de goedkoopste dus.
Beetje ananasschijven ertussendoor mengen en nom nom nom

Tonijn van de Aldi is best wel ok. Heb ik ook gehad. Maar soms zitten daar van die zwarte stukjes tussen.
En dan moet ik het al gelijk niet meer hebben :p Eet eigenlijk enkel die van Saupiquet. Koop in als die 2 + 1 gratis staan

Tussen de 1500 & 1800 gemiddeld over de week genomen. Gene vette dus :) En geschatte verbruik is niet
van toepassing op mij. Mijn onderhoud ligt ongeveer op een 2200kcal als ik gewoon KT doe & 3x in de week
cardio. En ik heb een koppig lichaam dat weigert zijn vet af te geven :p

nee, da's geen vetpot, daar moet zeker niet veel meer van af. Maar ieder lichaam geeft zijn vet af, het is alleen zo verdomde zuinig afgesteld ;) Van 400 kCal tekort val je nog maar 50 g vet af per dag (aangenomen dat je geen glycogeen en lichaamseiwitten aan het verbranden bent).
Maar zou het onderhoud inclusief al die trainingen niet iets hoger liggen dan 2200 kCal?

Man man man, wat een gewichten ..

mp sterk.

Ook die DB incline press.

Netjes man.

Als je al je kracht kan behouden ben je goed bezig

• #30.398
nee, da's geen vetpot, daar moet zeker niet veel meer van af. Maar ieder lichaam geeft zijn vet af, het is alleen zo verdomde zuinig afgesteld ;) Van 400 kCal tekort val je nog maar 50 g vet af per dag (aangenomen dat je geen glycogeen en lichaamseiwitten aan het verbranden bent).
Maar zou het onderhoud inclusief al die trainingen niet iets hoger liggen dan 2200 kCal?

Nope. Ik heb lang 2200kcals gegeten voor ik aan mij cut begon en toen bleef ik gewoon stabiel staan op
gewicht. Dus ja, daar heb je je onderhoud. Kan je nog zoveel rekenen als je wilt maar als ik hoger ging zitten
werd ik gewoon vetter

Lol heb nog 3,5 fles staan, dat moet voldoende zijn toch? :p

Voldoende kcal ook :roflol:

Man man man, wat een gewichten ..

Thanks

mp sterk.

Ook die DB incline press.

Netjes man.

Als je al je kracht kan behouden ben je goed bezig

Ja, die DB press was ik wat te voorzichtig mee. 6jes hadden er ook wel ingezeten.

nette gewichtjes, ooit IF overwogen? ik zit op onderhoud en daarmee val ik af

Terug
Naar boven