AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.782
Lol beter kan niet toch man!

Tja... dat was de bedoeling eigenlijk niet :p Bedoeling was dat ik ook wat minder zwaar zou zijn :) Nu heb
ik weer wat vvm extra. Dus ja, eens de cut voorbij is, en er terug wat vet bij komt, zit ik einde van het
jaar op 120kg ofzo :p

Hahaha doe dan 170 man :D

t*ring die cm's erbij en eraf zijn nice man.
brb ff celltech bestellen :cool:
Toch wel klein beetje bewijs dat Celltech topspul is Rob. En iedereen maar roepen dat het geen 'wondermiddel' is..

Erg nette metingen en trainingen. Ben benieuwd hoe dit zich voort zet!

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Tja... dat was de bedoeling eigenlijk niet :p Bedoeling was dat ik ook wat minder zwaar zou zijn :) Nu heb
ik weer wat vvm extra. Dus ja, eens de cut voorbij is, en er terug wat vet bij komt, zit ik einde van het
Toch proberen het vet er een beetje af te houden?

Gewoon de vetjes in check houden en vanaf 100 kg weer lean gaan bouwen ;)
Je ziet wel dat je niet veel hoeft te eten om vvm te gainen :)

• #30.786
Toch wel klein beetje bewijs dat Celltech topspul is Rob. En iedereen maar roepen dat het geen 'wondermiddel' is..

Erg nette metingen en trainingen. Ben benieuwd hoe dit zich voort zet!

Weet je wat het is hé. Jaren onder de bar worden altijd geminimaliseerd omdat je ooit eens een cutkuur hebt gedaan.
Al die zooi cardio icm toch zoveel mogelijk clean eten worden teniet gedaan omdat je eens een burner gebruikt.
Het is altijd ja maar jij hebt dit gedaan. Uiteindelijk heb ik al mijn PR's gezet zonder assistance. Kan je nu wel weer zeggen
jamaar x aantal jaren geleden heb je... denk je nou werkelijk dat je daar zoveel aan overhoud na verloop van tijd?

Wondermiddel? Tja? Tijdelijk wel. Maar dat doet al het werk zonder Celltech daarom niet teniet. En zo denken ze wel.
Alles wat ik ooit gegained heb, komt daar vast van... En ze vergeten de tijd die komt als het uitgewerkt is daarentegen
en vaak is dat de hel. En daar heb je heel wat karakter voor nodig om jezelf toch maar weer naar het ijzer te slepen.

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Toch proberen het vet er een beetje af te houden?

Tuurlijk wel. Ik ga verder op het elan waarop ik nu bezig ben. Maar dan zonder de spulletjes. En met een beetje minder cardio.

Gewoon de vetjes in check houden en vanaf 100 kg weer lean gaan bouwen ;)
Je ziet wel dat je niet veel hoeft te eten om vvm te gainen :)

Bouwen? Tja. Ik denk dat ik dan eerder tot 90 zou zakken om naar de 100 te bouwen. +100 is gewoon veel op mijn lengte man

Weet je wat het is hé. Jaren onder de bar worden altijd geminimaliseerd omdat je ooit eens een cutkuur hebt gedaan.
Al die zooi cardio icm toch zoveel mogelijk clean eten worden teniet gedaan omdat je eens een burner gebruikt.
Het is altijd ja maar jij hebt dit gedaan. Uiteindelijk heb ik al mijn PR's gezet zonder assistance. Kan je nu wel weer zeggen
jamaar x aantal jaren geleden heb je... denk je nou werkelijk dat je daar zoveel aan overhoud na verloop van tijd?

Wondermiddel? Tja? Tijdelijk wel. Maar dat doet al het werk zonder Celltech daarom niet teniet. En zo denken ze wel.
Alles wat ik ooit gegained heb, komt daar vast van... En ze vergeten de tijd die komt als het uitgewerkt is daarentegen
en vaak is dat de hel. En daar heb je heel wat karakter voor nodig om jezelf toch maar weer naar het ijzer te slepen.
Rob..ik was ook niet heel serieus. Tuurlijk liegen de resultaten er niet om..maar uiteindelijk telt de toewijding en hard werk!

• #30.789
op jou leeftijd kan je prima overgaan naar trt, nooit meer dip :P

• #30.791
op jou leeftijd kan je prima overgaan naar trt, nooit meer dip :P

Dokters zijn er niet happig op om dat voor te schrijven. En de rest van mijn leven op één of andere gare site
gear bestellen? En wat als je dan ineens niets meer vast krijgt? Rest van je leven een slappe lul? Tja....

Na tijdje off gewoon ff bloedwaardes laten zien aan huisarts, moet je test level wel te laag liggen :P

Nee als niet nodig is zou ik het ook niet doen.

• #30.793
Na tijdje off gewoon ff bloedwaardes laten zien aan huisarts, moet je test level wel te laag liggen :P

Nee als niet nodig is zou ik het ook niet doen.

Don't get me wrong... ik ken de studies en trt verbeterd de levenskwaliteit aanzienelijk bij het ouder worden.
Zonder echt bewezen bijwerkingen. Dus ja, natuurlijk zou ik het wel ok vinden moest het via de normale
kanalen kunnen en ik gewoon iedere dag een kwakje onder mijn arm moest smeren.

Maar de rest van je leven via UG gaan. Liever niet.

• #30.795
Oh ja dat vergeet ik wel eens, ga er vanuit dat iedereen 1.80+ is ;)

In NL wel ja... moet ook wel. Gezien de zeespiegel stijgt. Anders verzuipen jullie binnenkort allemaal. Verbaasd
me dat jullie nog geen zwemvliezen tussen jullie tenen aan het krijgen zijn :D

151 easy damn rob, mooie meeting trouwens.

• #30.797
151 easy damn rob, mooie meeting trouwens.

Mmm... net even zitten terug zoeken maar kan nergens vinden of ik die 157.5 ooit gedrukt heb. 155 ben
ik wel zeker van... ach ja. Binnen een paar weken die 160 toch eens proberen :)

Thanks

• #30.800
maandag 18u00 training

Pre w/o Supp: Amino1 (1sc)

Trainingstijd: 18min
Bodyweight: 110kg

Comments: 147avg - 153max - 288kcal

Untitled.jpg - 374242

dinsdag 05u00 training

Pre w/o Supp: Max Performance (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Grenade Ration Pack; ECGC (400mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 52min
Bodyweight: 110kg

Comments: die 5kg ophoging valt me retezwaar. De laatste rep van die triple met 177.5 was allesbehalve wat het
moest zijn. Ach ja, nu ga ik even in een hoekje zitten en wat huilen

Untitled.jpg - 374243

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven