Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.821
Wordt cardio nou elke week 'makkelijker' ?

Ja en nee :p Het blijft vrij pittig doordat het telkens een andere opbouw is. En er komen minuten bij of de
intensiteit word zwaarder. Maar het wordt ook wel makkelijker vol te houden. In het begin lag ik na 15min
ofzo al bijna plat. Nu kan ik de 30min goed volhouden

Aardig wat kcals weg in een half uurtje :thumb:

Hopelijk tellen ze ook :p Niet dat het allemaal umsonst is :)

Gaat lekker ben benieuwd hoe je straks eruit komt en nog belangrijker, hoe je lijf gaat reageren als je off bent.. :D

The horror! Om 5:00uur in de ochtend steppen:eek!:

Respect Rob! Stagneert je bodyweight nu een beetje? Of ben je zwaar spieren aan het gainen zoals je laatst al zei (recomposition)?

• #30.824
Gaat lekker ben benieuwd hoe je straks eruit komt en nog belangrijker, hoe je lijf gaat reageren als je off bent.. :D

Haha... you and me both

The horror! Om 5:00uur in de ochtend steppen:eek!:

Respect Rob! Stagneert je bodyweight nu een beetje? Of ben je zwaar spieren aan het gainen zoals je laatst al zei (recomposition)?

Ach, het valt wel mee hoor ;) Zeker nu het wat beter weer word.

Ja, idd. BW blijft gewoon hangen. Zeer bizar. Nog meer bizar is dat het meetlint ook blijft hangen op dezelfde
centimeters. Maar als ik mijn belt en mijn broeksriem mag geloven krimpt mijn mid section. Zeer bizar gegeven.
Net alsof mijn vetcellen nog even groot zijn zeg maar, maar er niets meer inzit. Dus zodra ik een beetje trek
aan mijn riem, gaat die een heel pak vaster. Of het ligt aan mijn huid... het scheelt niet meer veel of ik raak
zelfs terug in mijn zwembroek van 7 jaar geleden. Alleen weeg ik nu 20kg meer.

• #30.826
Misschien moet het per se chilipoeder zijn?

• #30.828
Misschien moet het per se chilipoeder zijn?

Lijkt me sterk gezien het in alle rode pepers voorkomt. Er zijn trouwens tegenwoordig ook burners waar het
gewoon in zit. Zelf geloof ik er niet zo in. En moest er toch iets van waar zijn, zal het effect wel miniem zijn.
If it's legal, it doesn't work.

Ik ben mijn supps aan het schrappen. Uiteindelijk, zodra een potje op is, zal er enkel nog de standaard dingen
in zitten. Whey, vitamines, cafeïne, amino1 en that's it. Al de rest van mijn euro's geef ik wel uit aan dingen
die wel werken ;)

kaneel :)

Geen PWO's meer?

Ja, maar ze hebben alleen chilipoeder getest. Er kunnen in andere producten stofjes zitten die het effect weer tegenwerken. Maar goed, het zal inderdaad geen wereld van verschil zijn.

Van dat supps schrappen vind ik wel jammer. Was voor mij altijd weer een oneindige bron van vermaak hoeveel eurotjes jij aan placebo's spendeerde :D Ik mis in je rijtje trouwens wel creatine, da's het enige wat ik neem en echt effect van merk.

Gooi overal chilipoeder over...zou al aardig ripped moeten zijn by now :o

• #30.833

Pff... heb een tijd lang overal kaneel door gegooid. Voelde ik me daardoor beter? Nee :p

Heb nu ook geen echte PWO meer. Die Max Performance is niet echt een booster. Ga het gewoon houden
op zoiets zoals NANO vapor. Of gewoon los creatine, beta alanine & citruline. Heb mijn oog ook op die
Monster Pak van Scitec. Daar zit al een pak in bovenop de vitamines

Ja, maar ze hebben alleen chilipoeder getest. Er kunnen in andere producten stofjes zitten die het effect weer tegenwerken. Maar goed, het zal inderdaad geen wereld van verschil zijn.

Van dat supps schrappen vind ik wel jammer. Was voor mij altijd weer een oneindige bron van vermaak hoeveel eurotjes jij aan placebo's spendeerde :D Ik mis in je rijtje trouwens wel creatine, da's het enige wat ik neem en echt effect van merk.

Haha. Tja. Het is al heel wat geminderd ondertussen. Maar idd, crea, beta en citru zal ik wel blijven gebruiken.

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Gooi overal chilipoeder over...zou al aardig ripped moeten zijn by now :o

Meer ripped dan ik in ieder geval :p En ik vreet me ook kapot aan spicy stuff

Goed voor bloedsuiker regulatie toch?

Vreet me scheel aan dat spul, maar dat is puur omdat ik het lekker vind!:D

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Ja, idd. BW blijft gewoon hangen. Zeer bizar. Nog meer bizar is dat het meetlint ook blijft hangen op dezelfde
centimeters. Maar als ik mijn belt en mijn broeksriem mag geloven krimpt mijn mid section. Zeer bizar gegeven.
Net alsof mijn vetcellen nog even groot zijn zeg maar, maar er niets meer inzit. Dus zodra ik een beetje trek
aan mijn riem, gaat die een heel pak vaster. Of het ligt aan mijn huid... het scheelt niet meer veel of ik raak
zelfs terug in mijn zwembroek van 7 jaar geleden. Alleen weeg ik nu 20kg meer.
Kijk aan! Dat klinkt goed Rob! Al blijft het stagneren van de centimeters natuurlijk een vreemd gegeven..:o

• #30.835
Kijk aan! Dat klinkt goed Rob! Al blijft het stagneren van de centimeters natuurlijk een vreemd gegeven..:o

Snap er ook niks van man. Misschien is het vocht ofzo wat ik vast blijf houden. Mijn benen & ass zien er wel
een pak strakker uit. Daar ben ik ook cm's kwijt. Maar mijn buik blijft gewoon een blob. En heb sowieso al
een uitpuilende maag. Dus ja, dat staat dikker, maar als ik mijn abs opspan zie je ze daar gewoon en dat
terwijl ik volgens mij nog steeds +20% sta. Ik heb gewoon een raar lichaam :o

Pics van abs

zijn genoeg lui die op 15% al goede abs hebben.

Zijn ook mensen die op 6% staan en monster pens hebben met abs :P

Zou toch zeker in de cut gewoon zo min mogelijk failen en gematigd volume draaien op een redelijke intensiteit. Nu fail je een zware lift en doe je eigenlijk vrij weinig meer, dat is zo ongeveer het tegenovergestelde van wat verstandig is om te doen.

Als je je kracht natuurlijk wilt blijven behouden.

• #30.839

Kom jij ze maken? :eyebrow:

zijn genoeg lui die op 15% al goede abs hebben.

Zijn ook mensen die op 6% staan en monster pens hebben met abs :P

Tja... zijn enkel mijn bovenste abs wat uitkomen. Voor de rest heb ik nog lekker neukteugels op mijn zijdes.
En die huid overschot van vroeger vertekend de boel helemaal :p

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Zou toch zeker in de cut gewoon zo min mogelijk failen en gematigd volume draaien op een redelijke intensiteit. Nu fail je een zware lift en doe je eigenlijk vrij weinig meer, dat is zo ongeveer het tegenovergestelde van wat verstandig is om te doen.

Als je je kracht natuurlijk wilt blijven behouden.

Ik fail op een zware rep die eigenlijk 'optional' was. Mijn triples heb ik gewoon gehaald.

Wat stel jij voor dan? Nog een paar setjes extra op 70%, 80% erna draaien? Wel even kijken naar de rest
van de week dan. Moet ook zien dat ik voldoende hersteld ben voor de volgende LB training.

Zwembroek vn 7,jaar terug dat schiet wel op dan.

Terug
Naar boven