AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

hoe kan je geen gruwelijke honger hebben man?

Zo weinig damnn.

Dedicated.

had voor me vader een keer berekend wat hij zou moeten gaan eten als hij wil afvallen. kwam ongeveer op 1500 kcals uit... maar mijn vader is 50 en traint niet :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.943
hoe kan je geen gruwelijke honger hebben man?

Zo weinig damnn.

Dedicated.

Nope... geen greintje honger. Maar eet best wel veel groenten. Haast al mijn carbs komen van groenten.

had voor me vader een keer berekend wat hij zou moeten gaan eten als hij wil afvallen. kwam ongeveer op 1500 kcals uit... maar mijn vader is 50 en traint niet :roflol:

Nou dan... heb ik het metabolisme van een 50'er dus :D

1170_1236646826720_400_289.jpg - 374550

• #30.950
:roflol: hahahah wtf

Gaat lekker hier met je cut! Maar wat weinig eten idd. Pfff. Ik zou gestrekt liggen.

• #30.955
Ik sta er zelf ook van te kijken... dacht eigenlijk dat ik meer at :o Nu ja, als het zo moet, dan moet het maar :)

Haha. Ach ja als het werkt en je gewoon lekker kan trainen;) alleen beetje kut als je nog meer voeding moet missen of ga je meer cardio doen dan?

• #30.957
Haha. Ach ja als het werkt en je gewoon lekker kan trainen;) alleen beetje kut als je nog meer voeding moet missen of ga je meer cardio doen dan?

Meer cardio :p Nog minder eten gaat haast niet meer :p Als het echt moet, kan ik nog wel een 100 a 150kcal
schrappen per dag. Maar that's it. Ga ik liever 10 of 15min cardio'en na het trainen

Meer cardio :p Nog minder eten gaat haast niet meer :p Als het echt moet, kan ik nog wel een 100 a 150kcal
schrappen per dag. Maar that's it. Ga ik liever 10 of 15min cardio'en na het trainen

Gelijk heb je.:D

hoever wil je nog gaan met cut?

• #30.959
Gelijk heb je.:D

hoever wil je nog gaan met cut?

Tja... tot eind juni, begin juli. Dus ja, ik zie wel hoe ver ik raak tegen dan. De rest is voor volgend jaar :)
Wel even een reality check gehad hiermee. Dacht altijd ergens achter de 20% te zitten. Maar nu ik al een
hele hoop kwijt ben, denk ik eigenlijk dat ik naar nu pas zit. En dus in het begin +30 zat :o

Woops. Als jij je er maar goed bij voelt.
Wel in stand houden dan hè:P ken je langer dan vandaag. Haha

Terug
Naar boven