Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice 5 keer buigen met 170 kilo's.....ik doe het je even nog niet na met mijn kneuzenrug![]()

Wat kijk je tijdens de cardio Rob? Nog tips?Eigenlijk maar 47min maar moest even de dvd wisselen en even uitpuffen tussen het steppen en het fietsen![]()
Daarvoor de Resident Evil films. (komt volgend jaar de laatste van uit)
Whut nog 109kg? Val je nog wel af of kom je zoveel spiermassa bij tijdens je cut?
Maar had aardig gezweet en ik vergeet dat soms ook gewoon aan te passen 
En er zit een 4 a 6cm (dacht ik) extra op mijn borst... en hou wel aardig
Heb paar een paar dagen geleden wat met mijn tang gespeeld en toen kwam ik
jaarlijkse faptest?
owwww dear...nu krijg ik haast angst
/me stuurt manliefel rappo naar het zh daarvoor
![]()
Gisteren na de cardio woog ik 107Maar had aardig gezweet en ik vergeet dat soms ook gewoon aan te passen
Ben al 13cm kwijt op mijn buikEn er zit een 4 a 6cm (dacht ik) extra op mijn borst... en hou wel aardig
wat vocht vast ook. Sinds een paar dagen begin ik eindelijk ook mijn aders te zien lopen op mijn benen.
Had mezelf wat voorgelogen door te denken dat ik nog in de 20% regionen zat met mijn vet% Zal wel eerder
een 35 ofzo geweest zijnHeb paar een paar dagen geleden wat met mijn tang gespeeld en toen kwam ik
op een 24% Wat dus best wel in lijn ligt met het aantal centimeter wat ik kwijt ben tov die 35

Respect voor de vorderingen Robbie!
Heb je al nagedacht wat hierna gaat gebeuren. Wil je dieet vast gaan houden op een wat lagere intake, of ga je meteen weer de vuile bulk in. Dat zou zonde zijn van al deze moeite naar mijn mening.

Vakantie is goed
Maar als je cardio terugschroeft en kcals weer omhoog dan ga je toch weer vet aanzetten lijkt me? De calorieen moeten ergens naartoe als ze niet verbruikt worden.

Vermoed wel dat ik daar komende zaterdag een stukje ga onder