XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.101
even de bosmaaier bijtanken dan...

Yes you are a boy. At least you have the body of a boy... so yes, you look like a toy

five0-ouch.gif - 374703

Nice 5 keer buigen met 170 kilo's.....ik doe het je even nog niet na met mijn kneuzenrug;)

• #31.104
Nice 5 keer buigen met 170 kilo's.....ik doe het je even nog niet na met mijn kneuzenrug;)

Nou, ik doe jouw vetpercentage niet na met mijn blubberbelly :p

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

woensdag 20u00 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Monster Pak; ECGC (1.200mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 54min
Bodyweight: 107kg

Comments: 150avg - 158max - 706kcal

Untitled.jpg - 374726

Laatst bewerkt:
Een uur cardio...gek.... :eek:
Nice kcals!

• #31.106
Laatst bewerkt:
Whut nog 109kg? Val je nog wel af of kom je zoveel spiermassa bij tijdens je cut?

• #31.109
Wat kijk je tijdens de cardio Rob? Nog tips?

Nu de Transporter films :p Daarvoor de Resident Evil films. (komt volgend jaar de laatste van uit)
Meestal gewoon wat aktie films die je niet echt moet volgen. Kijk toch maar met een half oog omdat ik een
beetje aan het sterven ben ondertussen :p

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Whut nog 109kg? Val je nog wel af of kom je zoveel spiermassa bij tijdens je cut?

Gisteren na de cardio woog ik 107 ;) Maar had aardig gezweet en ik vergeet dat soms ook gewoon aan te passen :p

Ben al 13cm kwijt op mijn buik ;) En er zit een 4 a 6cm (dacht ik) extra op mijn borst... en hou wel aardig
wat vocht vast ook. Sinds een paar dagen begin ik eindelijk ook mijn aders te zien lopen op mijn benen.

Had mezelf wat voorgelogen door te denken dat ik nog in de 20% regionen zat met mijn vet% Zal wel eerder
een 35 ofzo geweest zijn :o Heb paar een paar dagen geleden wat met mijn tang gespeeld en toen kwam ik
op een 24% Wat dus best wel in lijn ligt met het aantal centimeter wat ik kwijt ben tov die 35

Lekker kijkvoer :)

jaarlijkse faptest?

owwww dear...nu krijg ik haast angst

/me stuurt manlief :barf: el rappo naar het zh daarvoor :P

• #31.112
Gisteren na de cardio woog ik 107 ;) Maar had aardig gezweet en ik vergeet dat soms ook gewoon aan te passen :p

Ben al 13cm kwijt op mijn buik ;) En er zit een 4 a 6cm (dacht ik) extra op mijn borst... en hou wel aardig
wat vocht vast ook. Sinds een paar dagen begin ik eindelijk ook mijn aders te zien lopen op mijn benen.

Had mezelf wat voorgelogen door te denken dat ik nog in de 20% regionen zat met mijn vet% Zal wel eerder
een 35 ofzo geweest zijn :o Heb paar een paar dagen geleden wat met mijn tang gespeeld en toen kwam ik
op een 24% Wat dus best wel in lijn ligt met het aantal centimeter wat ik kwijt ben tov die 35

Respect voor de vorderingen Robbie!
Heb je al nagedacht wat hierna gaat gebeuren. Wil je dieet vast gaan houden op een wat lagere intake, of ga je meteen weer de vuile bulk in. Dat zou zonde zijn van al deze moeite naar mijn mening.

• #31.115
Respect voor de vorderingen Robbie!
Heb je al nagedacht wat hierna gaat gebeuren. Wil je dieet vast gaan houden op een wat lagere intake, of ga je meteen weer de vuile bulk in. Dat zou zonde zijn van al deze moeite naar mijn mening.

Wel... de planning nadien....

Eerst 2 weken vakantie

Nadien
KT blijft natuurlijk
Cardio ga ik terugschroeven tot enkel behoud (dus een 3x 30min per week)
Kcals blijven dan hetzelfde
En dan opbouwen van kcals eigenlijk zonder proberen vet te worden :p

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

Dat maakt gelukkig bij die films niet echt uit ;)

Heb ook wel eens een thriller ofzo gekeken... maar als je dan een schrik effect heb, dat is niet lekker tijdens cardio :p

Vakantie is goed :D

Maar als je cardio terugschroeft en kcals weer omhoog dan ga je toch weer vet aanzetten lijkt me? De calorieen moeten ergens naartoe als ze niet verbruikt worden.

• #31.117
Vakantie is goed :D

Maar als je cardio terugschroeft en kcals weer omhoog dan ga je toch weer vet aanzetten lijkt me? De calorieen moeten ergens naartoe als ze niet verbruikt worden.

Tja... ik kan maar moeilijk de rest van mijn leven dit sport schema blijven volhouden. Dan lig ik binnen
de kortste keren in de lappenmand. Daarom dus beetje per beetje aanpassen. Cardio deels weg en kijken
wat er gebeurd. Zet ik niet teveel vet aan en heb ik voldoende energie om mijn KT te blijven doen, blijven
de kcals zo. En anders bouw ik weer op. Desnoods met wat 'hulp'

107 kg? Haha ecto! ;)
Gaat lekker maat!

• #31.119
107 kg? Haha ecto! ;)
Gaat lekker maat!

Lolz... was na cardio hé man. En had me helemaal de pl**ris gezweet. Het is de zaterdag meting wat telt ;)
Die stond afgelopen zaterdag op 108.6 ;) Vermoed wel dat ik daar komende zaterdag een stukje ga onder
raken als ik af ga op de resultaten van deze week tot dus zo ver

ow jee...komt er dadelijk een robke met slechts twee gewichtcijfers :eek:

waar zijn de zekerheden in deze wereld :dunno:

Terug
Naar boven