XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.121
Tja... ik kan maar moeilijk de rest van mijn leven dit sport schema blijven volhouden. Dan lig ik binnen
de kortste keren in de lappenmand. Daarom dus beetje per beetje aanpassen. Cardio deels weg en kijken
wat er gebeurd. Zet ik niet teveel vet aan en heb ik voldoende energie om mijn KT te blijven doen, blijven
de kcals zo. En anders bouw ik weer op. Desnoods met wat 'hulp'

Ja, dat klinkt verstandig. Blijkbaar heb jij (net als ik) heel weinig calorieen nodig voor onderhoud, en schiet je snel in de plus.... :(
Ik weet niet of 'hulp' van boven bedoelt, maar als je daarin gelooft moet je het niet laten ;)

• #31.123
Ja, dat klinkt verstandig. Blijkbaar heb jij (net als ik) heel weinig calorieen nodig voor onderhoud, en schiet je snel in de plus.... :(
Ik weet niet of 'hulp' van boven bedoelt, maar als je daarin gelooft moet je het niet laten ;)

Tja... het wordt er met de jaren niet beter op ook niet ;)

Hulp van boven? Mmm... eerder uit een potje :p

lekker bezig... en idd een gulle middenweg zoeken op onze leeftijd ;)

• #31.125
lekker bezig... en idd een gulle middenweg zoeken op onze leeftijd ;)

Weet je wat het ook is uncy Screw... ik ben nu al zooooooo lang aan het trainen en het gaat zooooooo tergend traag. En bij het minste
dat er fout gaat raak je zo snel alles kwijt. Ik ben het ook een beetje moe aan het worden. Zeker omdat de resultaten het gewoon niet
laten zien. Ja, ok, er zijn dingen die beter kunnen. Maar toch hé.

Vroeger was hier een user die had in zijn sig staan: natural bodybuilding is like the special olympics.
Fun to watch but you just don't want to be in it

cardio en film dat is wel lekker dan vliegt de tijd.

je cut gaat lekker robbie! al wat progressie foto's?

Weet je wat het ook is uncy Screw... ik ben nu al zooooooo lang aan het trainen en het gaat zooooooo tergend traag. En bij het minste
dat er fout gaat raak je zo snel alles kwijt. Ik ben het ook een beetje moe aan het worden. Zeker omdat de resultaten het gewoon niet
laten zien. Ja, ok, er zijn dingen die beter kunnen. Maar toch hé.

Vroeger was hier een user die had in zijn sig staan: natural bodybuilding is like the special olympics.
Fun to watch but you just don't want to be in it

Herkenbaar ;)

Maar jij houd ook al wel heel lang vast aan dit schema he, pak eens wat anders... nieuwe doelen en oefeningen. Bij mij heeft het gewerkt.

Ik ga vanaf a.s maandag The Juggernaut Method volgen :cool: Tevens mn voedsel weer wat aan t uppen.

• #31.129
cardio en film dat is wel lekker dan vliegt de tijd.

True

je cut gaat lekker robbie! al wat progressie foto's?

Ja, ik heb nog wat pics van paar weken terug. Maar die zijn niet DBB geschikt :p

Herkenbaar ;)

Maar jij houd ook al wel heel lang vast aan dit schema he, pak eens wat anders... nieuwe doelen en oefeningen. Bij mij heeft het gewerkt.

Ik ga vanaf a.s maandag The Juggernaut Method volgen :cool: Tevens mn voedsel weer wat aan t uppen.

Tja. Dit werkt. En ik word sterker. En er zit variatie in mijn assistance en ik switch tussen regular 5/3/1,
SVR en Beyond. Nu ben ik een 10 week 1RM challenge aan het doen. Het ziet er allemaal wel hetzelfde uit.
Maar het is toch allemaal wel net wat anders ;)

And don't get me wrong. Ik denk niet dat je veel meer kan verwachten van wat ik nu doe. Zeker gezien ook in
die tijdspanne.

Tevredenheid doet rust geven ;)

• #31.131
wat zou je graag willen dan? 100 kilo met 8 %? :D

• #31.133
wat zou je graag willen dan? 100 kilo met 8 %? :D

Nee MackPillz nee :D Ik vind het niet uitzien van die aders enzo overal lopen :p Kilo'tje of 100 met een 12 a 15% is voldoende :)
En ik moet aan mijn overtollige huid denken. Dan krijg ik één grote theezak op mijn buik denk ik.

daar heb je chirurgen voor ;)

(als je zo erg aan stoort)

• #31.135
Of ik laat er wat vet in dat het niet opvalt gewoon. Makkelijker om te leven en er moet niet gesneden worden :D

Wordt ook al in je ballen gesneden dus kan buik er ook wel bij :p

(ff serieus, wordt je ballen weghalen operatie vergoedt?)

• #31.137
Wordt ook al in je ballen gesneden dus kan buik er ook wel bij :p

(ff serieus, wordt je ballen weghalen operatie vergoedt?)

:roflol:

En mijn ballen worden niet wegsneden man :roflol: Mijn zaadleiders worden in mijn ballen door geknipt, stuk
er tussenuit gehaald en dicht geknoopt. Daarna gewoon 2 draadjes in de ballen en het is opgelost. En ja,
dat word een deel vergoed door de ziekenkas en de rest door mijn verzekering. Zo zijn ze zeker dat er geen
mini Robby's meer komen. Wat hun uiteindelijk geld zal besparen

:roflol: En mijn ballen worden niet wegsneden man :roflol: Mijn zaadleiders worden in mijn ballen door geknipt, stuk er tussenuit gehaald en dicht geknoopt. Daarna gewoon 2 draadjes in de ballen en het is opgelost. En ja, dat word een deel vergoed door de ziekenkas en de rest door mijn verzekering. Zo zijn ze zeker dat er geen mini Robby's meer komen. Wat hun uiteindelijk geld zal besparen
Je bent er hopelijk ook van op de hoogte dat er alsnog een zwemmertje kan "overspringen"? :rolleyes:
Kan je eeuwig opscheppen over je sterke zaad! :D

Hoe zit het dan met cum shots?

Komt nog wel wat uit?

Vanavond je laatste avond als ekte man? Fles gin al klaar staan? :D

Terug
Naar boven