AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.141
  • #31.143
In het leven kom je regelmatig voor verrassingen te staan.. Zeg nooit nooit ;).

Zullen we maar zeggen dat bij de vorige poging we een test hadden die keek of ze ovuleerde, geen één keer
tekende die positief. Daarbij nu ook nog eens dat ze nadien nog een pak medicatie heeft gehad en ik, wel
ondertussen ook wel een paar dingen heb gedaan die er niet zo goed voor zijn. Het is 99% zeker. Dus die
laatste % gaan we nu laten afbinden ;)

Zullen we maar zeggen dat bij de vorige poging we een test hadden die keek of ze ovuleerde, geen één keer tekende die positief. Daarbij nu ook nog eens dat ze nadien nog een pak medicatie heeft gehad en ik, wel ondertussen ook wel een paar dingen heb gedaan die er niet zo goed voor zijn. Het is 99% zeker. Dus die laatste % gaan we nu laten afbinden ;)
Hmm.. Dat zijn dan wel redenen waar je niet zo blij van wordt :(.
Leg die zakken erwten dan maar alvast in de vriezer :rolleyes:

• #31.145
  • #31.148
Hoe zit het dan met cum shots?

Komt nog wel wat uit?

Prostaat vocht vooral ;)

Vanavond je laatste avond als ekte man? Fles gin al klaar staan? :D

Nee, volgende week hé ;)

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------

T'is wel eens verbazend hoe slecht sommige mannen weten hoe hun lichaam werkt :(

Hahaha. True :p

---------- Toegevoegd om 07:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:38 ----------

donderdag 20u00 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Monster Pak; ECGC (1.200mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 56min
Bodyweight: 107kg

Comments: ging wel lekker :) Eerste keer dat ik 7 reppers kon pakken op mijn DB press met +50 :)

Untitled.jpg - 374792

---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Planning voor volgende dagen:
- zaterdag: cardio & subtropisch zwembad
- zondag: cardio & communiefeest - na de middag 1RM testen op BP - cardio
- maandagochtend: 1RM testen op SQ
- dinsdagochtend: cardio - 's avonds meer cardio
- woensdagochtend: 1RM testen op MP
- donderdagochtend: 1RM testen op DL & cardio
- donderdagmiddag: hakkie hakkie weg met zakkie
- vrijdag: niks
- zaterdag: aankijken. Misschien wandelen als cardio. Als het lukt, gewoon steppen. (fietsen zal wel niet lukken :D)
- zondag: aankijken. Misschien wandelen als cardio. Als het lukt, gewoon steppen. (fietsen zal wel niet lukken :D)

De week erachter deload trainingen zeg maar. Ga kijken hoe het gaat. En zoveel mogelijk proberen te doen.
De week daarachter terug aan de bak

Laatst bewerkt:
Damn die incline DB presses, Nice man.

succes met je vasectomie, dat wordt blauwe balzak. Sterkte ermee :lol:
Je bent er hopelijk ook van op de hoogte dat er alsnog een zwemmertje kan "overspringen"? :rolleyes:
Kan je eeuwig opscheppen over je sterke zaad! :D
99/100 keer dat er een 'zwemmer' overspringt, zijn het gewoon de zwemmers van de melkboer/groenteboer/buurman :rolleyes:

• #31.151
Mooi schema.

Mentaal klaar voor je 1rm?

• #31.153
Mooi schema.

Mentaal klaar voor je 1rm?

Ja en nee... het is sowieso een week te vroeg dan gepland. Maar ik voel we wel sterk en haal mijn target reps
goed. Zet zelfs PR's op mijn assistance. Dus ja. Ik ben wel redelijk zelfzeker. Langs de andere kant begint mijn
lijf gammel aan te voelen.

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

FIY

heb afgelopen woensdag 400Tre erin gejast. Dus ben aardig wat vocht kwijt denk ik. Sta plots op 105 in de ochtend.
Ofwel heb ik mijn opschoon actie & extra kwartier cardio na het trainen wat te licht ingeschat qua kcal verschil

Yay UTD :D

zo snel kan die supp niet merkbaar zijn.

Werkt natuurlijk wel direct, maar meestal merk je pas na 3/4 weken.

• #31.157
zo snel kan die supp niet merkbaar zijn.

Werkt natuurlijk wel direct, maar meestal merk je pas na 3/4 weken.

Dan weet ik niet wat het is... maar zweet me de tieves en mijn lijf lijkt wel te gloeien heel de dag. Alles anders
is hetzelde gebleven. Buiten dat ik nu Monster Pak neem en Cutler Amino Pump. Maar dat lijkt me sterk

Toch grappig hoe er soms geroepen werd dat het geen wonder middelen zijn er er wel 'wonderen' gebeuren!*

Die 1RM week komt helemaal goed Rob!

Je bent al klaar om te shinen in het subtropisch zwembad zie ik:thumbs: Sterke pendlays en DB presses trouwens!

• #31.159
Toch grappig hoe er soms geroepen werd dat het geen wonder middelen zijn er er wel 'wonderen' gebeuren!*

Die 1RM week komt helemaal goed Rob!

Je bent al klaar om te shinen in het subtropisch zwembad zie ik:thumbs: Sterke pendlays en DB presses trouwens!

Wel frustrated Marv :trollface:, I've been busting my ass too you know. And I've been eating like a bird.
Maar goed, ik moet toegeven dat het ineens hard gaat. De eerste weken leek er niet veel te gebeuren maar
zoals altijd, als je maar lang genoeg doorgaat, komt het wel goed :p

Shinen in het zwembad? :roflol: Daar had ik niet voor moeten cutten. Daar lopen allemaal ronde 'gezonde'
mensen rond van nog een zwaarder kaliber als ik :p Dus ja, daar leek ik sowieso al mager :roflol:

Thanks

Dan weet ik niet wat het is... maar zweet me de tieves en mijn lijf lijkt wel te gloeien heel de dag. Alles anders is hetzelde gebleven. Buiten dat ik nu Monster Pak neem en Cutler Amino Pump. Maar dat lijkt me sterk

heb je de langwerkende supp genomen?

Terug
Naar boven