XXL Nutrition

Robke's trainingslog

zoals ik al zei je hebt beste vvm.

Vet droppen en blijft zat over.

VOlgend jaar je eerste bb contest :D

Cheers voor je ballen, dat klusje is mooi geklaard :rolleyes:
En eindelijk heb ik nu een beeld bij hoe je eruit ziet, ben tevreden ^^.

Beest (-je zonder ballen). :D

big chest big rob - netjes man - en succes

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.347
Dit!:D

Wat een buffel ben je ook Rob!

Goed te horen dat de ingreep goed is gegaan! Valt de pijn ook enigzins mee?

Pijn? Valt reuze mee... behalve die naald die ze in je bal en in je teelbal rammen om te verdoven. En nadien
in de andere kant ook nog eens :p Dan nog 4 kleine spuitjes om je huid te verdoven. Zweet gutste van de
tafel waar ik op lag :roflol: Nu valt het wel mee. Het is eerder zo'n freaky gevoel

Dikke chest rob! succes met je zaakje:)

Damn, dat vind ik toch best heftig klinken..
Och erm menneke toch :(.

• #31.350
jeej robbie leeft nog

spuit in je ballen oh god.

Het klinkt iig best klote ja (no pun intended..) Bah!

Pijn? Valt reuze mee... behalve die naald die ze in je bal en in je teelbal rammen om te verdoven. En nadien
in de andere kant ook nog eens :p Dan nog 4 kleine spuitjes om je huid te verdoven. Zweet gutste van de
tafel waar ik op lag :roflol: Nu valt het wel mee. Het is eerder zo'n freaky gevoel

:|......
Klinkt als guantanamo bay praktijken.

• #31.354
jeej robbie leeft nog

spuit in je ballen oh god.

Haha... ja man. Ik ging bijna van mijn melk :p Kan aardig wat pijn verdragen. Neem ook zelden een verdoving
bij de tandarts. Maar dit was toch nog net even iets anders :p

Het klinkt iig best klote ja (no pun intended..) Bah!

Ik vond er in ieder geval de ballen aan !

:|......
Klinkt als guantanamo bay praktijken.

Ach ja. Nu wel een paar dagen rust gehad. Lichaam herstelt vrij goed. Vanavond lichte ub training doen.
Nadien strakke loopbroek aan en proberen wat te steppen ofzo.

Holy shit!! Ik voel het gewoon bij mezelf als ik dit lees!:o

Je bent maf man. Je krijgt eerst een spuit om de eerste pijnen op te vangen en dan een spuit in je bijbal een soort aanhechting waar de zaadleiders aan vast zitten.

hraa8g.jpg - 375402

Wat bij mij als heel erg vervelend is ervaren, was het moment dat de arts de zaadleiders beetpakt en uit de incisie omhoog trekt om deze door te knippen en af te hechten.
Pfff dacht dat mijn maag eruit werd getrokken. :eek:

• #31.357
Holy shit!! Ik voel het gewoon bij mezelf als ik dit lees!:o

Hahaha. Nou, je kan het jezelf eigenlijk niet voorstellen :p

Je bent maf man. Je krijgt eerst een spuit om de eerste pijnen op te vangen en dan een spuit in je bijbal een soort aanhechting waar de zaadleiders aan vast zitten.

Wat bij mij als heel erg vervelend is ervaren, was het moment dat de arts de zaadleiders beetpakt en uit de incisie omhoog trekt om deze door te knippen en af te hechten.
Pfff dacht dat mijn maag eruit werd getrokken. :eek:

Nee hoor... hij greep gewoon mijn rechterbal, zocht de teelbal en knalde die spuit er gewoon los in. Nadien hetzelfde aan de linkerkant.
Voordat hij die incisie maakte kreeg ik dan nog 2 spuitjes aan elke kant om de huid wat te verdoven. Meer niet. Ik heb wel niks gemerkt
van het trekken aan de zaadleiders. En bij mij heeft die ze dicht gebrand met een soort van soldeerboutje. Zag je een paar keer zo'n
pluimpje rook. 2 draadjes erin en u mag naar huis meneer. Duurde een half uurtje alles bij mekaar

Ik ben al wat gewend in robkes zijn log. Maar een spuit in de teelbal gaat mij echt te ver.

had je niet gewoon nog veel meer kunnen fietsen op zon hometrainer. Daar kun je ook (tijdelijk) onvruchtbaar van worden

Haha wat een vreselijke ervaring lijkt me dat :lol:

Ik sla ff over hoor... :(
Spuit in je ballen :eek:

Terug
Naar boven