XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.361
Ik ben al wat gewend in robkes zijn log. Maar een spuit in de teelbal gaat mij echt te ver.

had je niet gewoon nog veel meer kunnen fietsen op zon hometrainer. Daar kun je ook (tijdelijk) onvruchtbaar van worden

:roflol: Hoort er allemaal bij :roflol:

brb ... zadel op het hoogst, stuur op het laagst zetten :p

Haha wat een vreselijke ervaring lijkt me dat :lol:

Haha. Ja, en die receptioniste enzo die weten ook allemaal hoe laat het is. Kijken ze je zo wat aan... kom
je daar binnen en het eerste wat zo'n ouder dametje zegt: onderkleding uit en leg u maar op tafel. Leg de
penis maar op de buik en hoppa, tapen ze dat ding vast en smeren ze je kruis vol bruine smurrie :p

En ik heb niet eens een etentje gekregen :(

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Ik sla ff over hoor... :(
Spuit in je ballen :eek:

als normale SM niet meer genoeg :eyebrow:

Wtf spuit in je ballen? Doen ze dat zo in het zuiden? Ik kreeg gewoon een verdoving van de huid en het gebied rond de zaadleider, voelde geen reet van die prikjes. Enige wat zeer deed was als ze de zaadleider zoeken ze soms wat ruw in je bal knijpen, dat is wat minder plesant. :D

Heeft jouw arts duitse roots toevallig? :roflol:

Haha. Ja, en die receptioniste enzo die weten ook allemaal hoe laat het is. Kijken ze je zo wat aan... kom
je daar binnen en het eerste wat zo'n ouder dametje zegt: onderkleding uit en leg u maar op tafel. Leg de
penis maar op de buik en hoppa, tapen ze dat ding vast en smeren ze je kruis vol bruine smurrie :p

En ik heb niet eens een etentje gekregen :(

Niet eens een lekker jong blond ding met dikke t**ten? :(

nu ook aantal weken geen seks/fappen?

• #31.365
Wtf spuit in je ballen? Doen ze dat zo in het zuiden? Ik kreeg gewoon een verdoving van de huid en het gebied rond de zaadleider, voelde geen reet van die prikjes. Enige wat zeer deed was als ze de zaadleider zoeken ze soms wat ruw in je bal knijpen, dat is wat minder plesant. :D

Heeft jouw arts duitse roots toevallig? :roflol:

Misschien dat ik daarom ook terug sneller aan de slag kon ofzo? Dat de werkwijze toch wat anders is. Ik mag
vanaf vandaag normaal alles terug doen.

En ik vond idd al dat die een verdacht lijkende snor had :p

Niet eens een lekker jong blond ding met dikke t**ten? :(

Die receptioniste wel :p Had beter mijn opgezwollen ballen eens laten zien en gezegd:"you likey likey?" :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

nu ook aantal weken geen seks/fappen?

Eergisteren getest of die nog werkte :p Gisteren heeft mijn vrouw even gechecked. Vanavond eens all the way proberen :p

Sex mocht alweer snel idd, zwaar tillen juist niet.
Die sex is belangrijk he, of moet je geen target halen voor je test of het gelukt is? :P

• #31.367
Sex mocht alweer snel idd, zwaar tillen juist niet.
Die sex is belangrijk he, of moet je geen target halen voor je test of het gelukt is? :P

Ik mag zelfs terug fietsen vanaf vandaag. Niet dat dat lekker zou aanvoelen, maar het mag wel :p

Ja, iets van 15 a 30 lozingen ofzo. Een weekje aan cum dus :p

Ah sahbe deze log :roflol:

• #31.371
maandag 20u00 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: Monster Pak; ECGC (1.200mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 58min
Bodyweight: 106kg

Comments: het ging allemaal wat moeizamer en voorzichtiger maar het ging wel :)

Untitled.jpg - 375469

prima cijfers weer deze training 1x153,5kg stronk

• #31.373
Zijn weer indrukwekkende cijfers Robke.

Lekker man!! Die 160kg gaat er zeker komen zo Rob!:thumbs:

Chinups 10 reps met bw+12,5 kilo vanuit dead hang?

Das niet verkeerd ouwe

Mooie bench weer, ekte girlpower ;)

Terug
Naar boven