XXL Nutrition

Robke's trainingslog

eenigste wat ik zeg is: "I TOLD U SO!" :D

-xxx-

sterkte robbie, kop op :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.563
Jezus, dat is wel ff nieuws wat je niet zomaar verwacht en krijgt. Bizar.
Hoop dat je snel hiervan herstelt en niet al teveel hieraan overhoudt. Sterkte Rob!

Gaat wel weer nu hoor ;)

klote om te horen man, sterkte

ga je nu weer dik worden nu je een maand lang niets mag doen?

Tja. Let's hope not :p

Damn, schrik er wel even van Robke, dat is toch niet zomaar niets.
Hoop, hoe cru het ook klinkt, dat de schrik er bij jouzelf ook goed inzit en het dan ook lukt om even volledig rust te houden.
Houd je taai!

Zo is dat :kiss:

OK man, je weet wat je moet doen. Even bekomen van deze uitputting en schrik en dan weer rustig opbouwen.
Gelukkig is het niets ernstigers. Misschien onderdrukken de stofjes die je hebt genomen toch wel de signalen van je lichaam als het 'stop' aangeeft.

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Gewicht lijkt me nu even niet van het hoogste belang, recupereren wel.

Thanks

Luister eens naar je dok Rob.
Bij mij is het nu makkelijk.
Eens ik iets doe wat niet goed is voor me, heb ik gelijk pijn.
Dat is makkelijk, en duidelijk!
Bij jou is het minder duidelijk.
Vergeet even niet hoe bang je was toen je dacht dat je laatste uurtje had geslagen junky boy.
STOP IN IEDER GEVAL MET AL DAT CHEMISCHE VERGIF IN JE LIJF TE STEKEN MAN!
Geef je lichaam even een eerlijke kans om te herstellen.
Mijn vader was ook zo'n stoere vent.
Negeerde ook alle medische adviezen.
Hij is 54 geworden Rob....

Neem de tijd om te genezen, en geniet van je zoontje en jullie tijd samen.
Jezus man, na alles wat jullie al meegemaakt hebben....
Ik snap niet dat "er goed bijstaan deze zomer" nog belangrijk is voor je.

Ik hoop dat je snel/op tijd beseft wat er echt belangrijk is in het leven, en je onzekerheid over je uiterlijk niet je einde word.

Ik wens je een snel herstel Rob!
En je bent al mooi zoals je bent man. :aai:

Thanks for your concerning my big friend

+ best wel veel hoor. ;)
Beterschap Robke, wil graag nog langer je log kunnen bekijken.

Thanks

Thanks

Will do ;)

Beterschap jonge!
Denk er ff goed over na wat je ermee gaat doen, er zijn meerdere dingen belangrijk als er goed bij staan.. Denk dat de meeste er meer aan hebben dat je er over 10 jaar nog bij staat, en hoe maakt nog niet eens zoveel uit.

Komt goed!

Tuurlijk wel ;)

CNS burn out zeg maar ;)

Sterkte Rob. Verbaasd me wel dat je gewoon nog verder gaat met de aas

Op onrechtstreeks aanraden van de dokter eigenlijk. Nu stoppen zou een nog grotere belasting zijn voor mijn lichaam eigenlijk.
Een maand rust, en dan pas off gaan eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Oef, wat een narigheid allemaal Rob! Het meeste is wel gezegd denk hier en kan me daarbij aansluiten.

Doe voorzichtig, geniet en hou je taai Rob!

• #31.565
Even recap van afgelopen dagen:

Zondag

60min cardio @ 130hbpm en dit keer echt op 130hbpm dus niet op 150 oid :p

maandag 10u00 training

Pre w/o Supp: niks :(
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: niks :(

Trainingstijd: 90min
Bodyweight: 107kg

Comments: niks speciaals. Gewoon alles makkelijk, alles rustig. Maar ik heb iets gedaan :D Helemaal niets doen,
sorry maar dat lukt gewoon niet.

Untitled.jpg - 376646

Zeg poepie, das VHEUL TEVEEL als je cns overloaded is!

Dat is nog eens true dedication. it always sucks when drugs goes wrong :(.
Natuurlijk ben je op test. een heel pak sterker, dat zal ook wel meegewerkt hebben aan de burnout.
Beterschap rob, en inderdaad niet te veel forceren ( En toch de optional bench set doen?! tsk, sowieso zit je qua 1RM% wel erg hoog nog steeds)

• #31.568
Zeg poepie, das VHEUL TEVEEL als je cns overloaded is!

Is toch niet teveel? En heb mijn kcals ook omhoog gegooid. Zat nergens ook maar in de buurt van een fail oid gezeten. En zeker een
repje of 3 voor een grind of fail gestopt. Ik kan toch niet met 100kg gaan benchen man. Dan zit ik liever op de bank.

Dat is nog eens true dedication. it always sucks when drugs goes wrong :(.
Natuurlijk ben je op test. een heel pak sterker, dat zal ook wel meegewerkt hebben aan de burnout.
Beterschap rob, en inderdaad niet te veel forceren ( En toch de optional bench set doen?! tsk, sowieso zit je qua 1RM% wel erg hoog nog steeds)

Tja... zit nog een heel stuk onder mijn 1RM. Dus ja...

• #31.570
Ah omdat er bij je bench optional set 100% stond, maar dat is dus gewoon een 1RM van een hele periode terug?

Ja, ik heb mijn lifts een pak terug geschroeft nu ook. 100% zou 157.5kg zijn ;)

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

dinsdag 04u45 training

Pre w/o Supp: niks :(
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: niks :(

Trainingstijd: 70min
Bodyweight: 107kg

Comments: gewoon wat bezig zijn

Untitled.jpg - 376649

Laatst bewerkt:
147,5kg bp netjes maat

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

En vanochtend weer nette training.

Ha ha, ik snap dat je niet helemaal terug kan met trainen, maar die laatste, met de skipped DLs, ziet er prima uit. Als je het gevoel hebt dat de train een feestje was en je bij wijze van spreke daarna nog fluitend de afval container naar voren duwt dan zal de intensiteit wel prima zijn.

• #31.573
147,5kg bp netjes maat

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

En vanochtend weer nette training.

Thanks

Allemaal rustig aan maar :)

Ha ha, ik snap dat je niet helemaal terug kan met trainen, maar die laatste, met de skipped DLs, ziet er prima uit. Als je het gevoel hebt dat de train een feestje was en je bij wijze van spreke daarna nog fluitend de afval container naar voren duwt dan zal de intensiteit wel prima zijn.

Ja dit inderdaad. Het klinkt misschien een beetje dwaas maar ik ga met de bedoeling trainen om bezig te
zijn. Niet om moe te worden. Waar ik voordien wel alles had geprobeerd en bij wijze van spreken soms
omviel na een rep, of na de cardio, heb ik nu nog een pak over

Man, man Rob! Ik vind dat je nog aardig zware trainingen verzet!

Gewoon zorgen dat je je gauw beter voelt ;)

• #31.577
Zo is dat. En van bankhangen voel ik me niet beter :) Afgelopen vrijdag was ik zelfs tevreden dat ik even het gras kon afdoen. Gewoon even wat stappen :)
Precies! Bankhangen zorgt er alleen maar voor dat je verder in een neerwaartse spiraal komt en dat is net het laatste wat je wilt. Ken wel een aantal mensen die hier de neiging naar hebben en zodra het bankhangen ingezet wordt, wordt het zelfmedelijden alleen maar meer.
Gewoon dingen ondernemen (met je zoon, in huis of lekker sporten) en dan ben je er vast zo weer bovenop :)

Lekkere tren alsnog Rob!
Sterkte maatje

Precies! Bankhangen zorgt er alleen maar voor dat je verder in een neerwaartse spiraal komt en dat is net het laatste wat je wilt. Ken wel een aantal mensen die hier de neiging naar hebben en zodra het bankhangen ingezet wordt, wordt het zelfmedelijden alleen maar meer.
Gewoon dingen ondernemen (met je zoon, in huis of lekker sporten) en dan ben je er vast zo weer bovenop :)
Zit wat in inderdaad! Een actief persoon op volledig inactief zetten is een no-go IMO!

Echter zou ik wel uitkijken met te zwaar trainen..beetje meer pompen als een ouwe bodybuilder:thumbs:

Terug
Naar boven