Fitness Seller

Robke's trainingslog

tren eruit en test op 2gr zetten
g2g wat mij betreft

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.542
Bedankt voor de zorgen jongens

Zo ... zombie mode is quasi over. Resulaten van bloedwerk is gewoon normaal. Enkel mijn cortisol was ook torenhoog.
En ja, mijn test, T3 waardes :o Maar zelfs mijn leverwaardes waren in reach... Ontlasting is ook onderzocht want daar
kwamen kleuren uit die er normaal niet in mochten zitten. Maar, zonder resultaat. Dus ja, waar lag het aan? Van de
dok moet ik een maand niks doen. Zelfs geen zwaar tuinwerk. En niks van supps of cafeïne. Omdat volgens hem mijn
zenuwstelsel een oplawaai heeft gehad en dat op heel mijn systeem nefast was. Even geleden had ik een waarschuwingsschot
gekregen, maar toen dacht de dok dat het een maagontsteking was. (toen zat ik nog niet op de tren) Omdat dat bij
mij blijkbaar gelijk op mijn vertering werkt. Ik was ook redelijk uitgedroogt ondanks ik toch +3L water per dag dronk. (tren sweats denk ik)

Kwam het door de gear? Waarschijnlijk niet of misschien wel. Het heeft in ieder geval wel alle symptomen gemaskeerd.
Wat moet ik nu doen? Dunno... zo dadelijk uurtje cardio @ 120hbpm. (beter als helemaal niets) En vanmiddag even
met zoon de kermis op.

balen man dat je voorlopig niet kan trainen, succes ermee!

• #31.544
Shit ouwe. Succes met het herstel en neem rustig de tijd :thumb:

Zo dan, das minder man... :(
Ff rustig aan doen lijkt me idd goed.
Gewoon beetje licht pompen ;)
Gear gelijk klaar of?

Sterkte rob. Take it easy

• #31.548
Shit ouwe. Succes met het herstel en neem rustig de tijd :thumb:

Thanks

Zo dan, das minder man... :(
Ff rustig aan doen lijkt me idd goed.
Gewoon beetje licht pompen ;)
Gear gelijk klaar of?

Ach ja, even een schrik gepakt. Dacht echt even dat ik het mijn laatste uren waren op een bepaald moment.

Heb wel nog gewoon 25mcg T3 doorgenomen. En normaal zet ik vandaag nog 250 Test. Volgende week zie
ik wel weer. Heb geen zin om alles 'weg te gooien' Ben al van afgelopen december aan het plannen om deze
zomer eens goed erbij te staan.

Thanks

Jezus, dat is wel ff nieuws wat je niet zomaar verwacht en krijgt. Bizar.
Hoop dat je snel hiervan herstelt en niet al teveel hieraan overhoudt. Sterkte Rob!

klote om te horen man, sterkte

ga je nu weer dik worden nu je een maand lang niets mag doen?

Damn, schrik er wel even van Robke, dat is toch niet zomaar niets.
Hoop, hoe cru het ook klinkt, dat de schrik er bij jouzelf ook goed inzit en het dan ook lukt om even volledig rust te houden.
Houd je taai!

OK man, je weet wat je moet doen. Even bekomen van deze uitputting en schrik en dan weer rustig opbouwen.
Gelukkig is het niets ernstigers. Misschien onderdrukken de stofjes die je hebt genomen toch wel de signalen van je lichaam als het 'stop' aangeeft.

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

klote om te horen man, sterkte

ga je nu weer dik worden nu je een maand lang niets mag doen?

Gewicht lijkt me nu even niet van het hoogste belang, recupereren wel.

dok moet ik een maand niks doen. Zelfs geen zwaar tuinwerk. En niks van supps of cafeïne. Omdat volgens hem mijn
zenuwstelsel een oplawaai heeft gehad en dat op heel mijn systeem nefast was. Even geleden had ik een waarschuwingsschot

Wat moet ik nu doen? Dunno...

En vanmiddag even
met zoon de kermis op.

Luister eens naar je dok Rob.
Bij mij is het nu makkelijk.
Eens ik iets doe wat niet goed is voor me, heb ik gelijk pijn.
Dat is makkelijk, en duidelijk!
Bij jou is het minder duidelijk.
Vergeet even niet hoe bang je was toen je dacht dat je laatste uurtje had geslagen junky boy.
STOP IN IEDER GEVAL MET AL DAT CHEMISCHE VERGIF IN JE LIJF TE STEKEN MAN!
Geef je lichaam even een eerlijke kans om te herstellen.
Mijn vader was ook zo'n stoere vent.
Negeerde ook alle medische adviezen.
Hij is 54 geworden Rob....

Neem de tijd om te genezen, en geniet van je zoontje en jullie tijd samen.
Jezus man, na alles wat jullie al meegemaakt hebben....
Ik snap niet dat "er goed bijstaan deze zomer" nog belangrijk is voor je.

Ik hoop dat je snel/op tijd beseft wat er echt belangrijk is in het leven, en je onzekerheid over je uiterlijk niet je einde word.

Ik wens je een snel herstel Rob!
En je bent al mooi zoals je bent man. :aai:

Luister eens naar je dok Rob.
Bij mij is het nu makkelijk.
Eens ik iets doe wat niet goed is voor me, heb ik gelijk pijn.
Dat is makkelijk, en duidelijk!
Bij jou is het minder duidelijk.
Vergeet even niet hoe bang je was toen je dacht dat je laatste uurtje had geslagen junky boy.
STOP IN IEDER GEVAL MET AL DAT CHEMISCHE VERGIF IN JE LIJF TE STEKEN MAN!
Geef je lichaam even een eerlijke kans om te herstellen.
Mijn vader was ook zo'n stoere vent.
Negeerde ook alle medische adviezen.
Hij is 54 geworden Rob....

Neem de tijd om te genezen, en geniet van je zoontje en jullie tijd samen.
Jezus man, na alles wat jullie al meegemaakt hebben....
Ik snap niet dat "er goed bijstaan deze zomer" nog belangrijk is voor je.

Ik hoop dat je snel/op tijd beseft wat er echt belangrijk is in het leven, en je onzekerheid over je uiterlijk niet je einde word.

Ik wens je een snel herstel Rob!
En je bent al mooi zoals je bent man. :aai:
+ best wel veel hoor. ;)
Beterschap Robke, wil graag nog langer je log kunnen bekijken.

OK man, je weet wat je moet doen. Even bekomen van deze uitputting en schrik en dan weer rustig opbouwen.
Gelukkig is het niets ernstigers. Misschien onderdrukken de stofjes die je hebt genomen toch wel de signalen van je lichaam als het 'stop' aangeeft.

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Gewicht lijkt me nu even niet van het hoogste belang, recupereren wel.

:thumb:

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Damn, schrik er wel even van Robke, dat is toch niet zomaar niets.
Hoop, hoe cru het ook klinkt, dat de schrik er bij jouzelf ook goed inzit en het dan ook lukt om even volledig rust te houden.
Houd je taai!

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

+ best wel veel hoor. ;)
Beterschap Robke, wil graag nog langer je log kunnen bekijken.

Klote rob. Beterschap

stay safe

Beterschap jonge!
Denk er ff goed over na wat je ermee gaat doen, er zijn meerdere dingen belangrijk als er goed bij staan.. Denk dat de meeste er meer aan hebben dat je er over 10 jaar nog bij staat, en hoe maakt nog niet eens zoveel uit.

Komt goed!

Wat is er gebeurd??

Sterkte Rob. Verbaasd me wel dat je gewoon nog verder gaat met de aas

Terug
Naar boven