AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

103 kg! Dat gaat eindelijk de goede kant op, ouwe schurk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.722
103 kg! Dat gaat eindelijk de goede kant op, ouwe schurk!

Meh, veel minder moet het toch niet worden imo :p Ga wel nog proberen om onder de 100 te raken. Want
verwacht wel een kleine gewichtstoename als ik stop met die burners. Dus target is uiteindelijk om op de
100 uit te komen met een 15% BF. En het ziet er uit alsof ik dat nog easy kan halen :)

Ben wel benieuwd naar een robby op 10% :cool:

• #31.724
Meh, veel minder moet het toch niet worden imo :p Ga wel nog proberen om onder de 100 te raken. Want verwacht wel een kleine gewichtstoename als ik stop met die burners. Dus target is uiteindelijk om op de 100 uit te komen met een 15% BF. En het ziet er uit alsof ik dat nog easy kan halen :)

Zodra je stopt met diëten, komt er weer een kilootje of wat water bij. Dus je moet naar 98 kg voor een mooie ronde 100 kg.

• #31.726
Zodra je stopt met diëten, komt er weer een kilootje of wat water bij. Dus je moet naar 98 kg voor een mooie ronde 100 kg.

Ja idd, was ik ook al aan het denken. Maar goed, liever wat lager uitkomen en wat meer ruimte hebben om
bij te eten :p Dan op het nippertje er geraken :D Dus hoop toch tussen de 95 & 97.5 uit te komen.

Geeft stoppen met Celltech nog een rebound? Je bent vrij lang bezig geweest, en je bent niet de jongste meer, krijg je dan niet een paar maanden lang dat ieder surplusje in vet wordt omgezet?

• #31.728
Geeft stoppen met Celltech nog een rebound? Je bent vrij lang bezig geweest, en je bent niet de jongste meer, krijg je dan niet een paar maanden lang dat ieder surplusje in vet wordt omgezet?

Nah. Stop eerst met de T3 en laat de rest nog door lopen om vet opslag zoveel mogelijk te vermijden. Dan gaan
de rest van de burners eruit en uiteindelijk de celltech als laatste. Als er dan kcal surplus is, gaat dat hopelijk naar vvm
en niet naar mijn buik :p

• #31.730
  • #31.732
"Ik squat minimaal twee keer per week, dus dan haal ik na een jaar of twee, drie wel de 200 kg"

Ben er wel enigszins bekend ja :o

Blijft gewoon afwachten wat er gebeurd. In het ergste geval ga ik na de vakantie gewoon weer terug beginnen :o

Heb je nog noten over dan?

• #31.734
Hoe kan dat dan? Celltech Hcg?

• #31.736
Je hebt gewoon mazzel dus :)
Express niet mee laten lopen?
Hoelang 'moet' je nog?

• #31.738
Je hebt gewoon mazzel dus :)
Express niet mee laten lopen?
Hoelang 'moet' je nog?

Nah, heb het nooit laten meelopen. Zie er het nut ook niet van in. Herstel verloopt altijd vlot en mijn nuts blijven
gewoon op formaat. Dus ja, waarom dan hé.

In principe heb ik nog 3 weken. Maar ga lekker nog een vail bijbestellen :p Dan kom ik net aan mijn vakantie uit.
En kan ik net na de vakantie gaan nakuren

Prima dan toch, zie het nut er ook niet van in.
Lol gewoon year on dus :D

• #31.740
Terug
Naar boven