AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.761
Je moet meer richting de instagram attention fitness chick aantal foto's denken. Dus elke sessie minstens een full body gym-spiegel shot en ook nog aparte badkamer shots en zoom in op bv. onderarm ader shots enzo. :cool:

Hahaha. Yeah right. Not gonna happen :p

Ga je nu al weer voluit?

is dat slim?

Nee, ik heb mijn lifts met 10 a 15% laten zakken. En hou nog steeds een repje of 2, 3 in de tank. Ik hou de
boel ook goed in de gaten nu. Als ik moe ben, of het wil niet meer zo, neem ik gas terug. Waar ik vroeger nog
een versnelling hoger zou schakelen :p

Eindelijk weer een train, het begon op een farmaceuten praatgroepje te lijken hier ;)
Zelfs alle optionele BP gedaan. Misschien een beetje snel na je crash maar allee, je voelt zelf het best hoe het gaat.

• #31.763
Eindelijk weer een train, het begon op een farmaceuten praatgroepje te lijken hier ;)
Zelfs alle optionele BP gedaan. Misschien een beetje snel na je crash maar allee, je voelt zelf het best hoe het gaat.

Ja, had nog wel wat over :) Voordeel als je je gewichten laat zakken. Dan kan je af en toe ook al eens iets 'optioneels' doen :D

Dat heb ik met die isolatie shit ook Rob.
Als ik met banken zonder al die sets kan, is het voor een jonge god als jij toch zeker geen probleem.
Jij zweet wd-40 man, zo soepel zijn je scharniertjes nog! :D

• #31.765
Dat heb ik met die isolatie shit ook Rob.
Als ik met banken zonder al die sets kan, is het voor een jonge god als jij toch zeker geen probleem.
Jij zweet wd-40 man, zo soepel zijn je scharniertjes nog! :D

Haha. Bedoelde dat ik die isolatie shit als opwarming moet doen of ik krijg last na het benchen ;) Dus zo soepel
draait het ook allemaal niet meer hoor ;) Voor ub doe ik altijd een hele zooi raises, extensions, curls, facepulls etc...
als opwarming. Anders is het ruk de dag nadien.

Jonguh, je bent dus gewoon een wrak.... :roflol:
Wel altijd sterk!

• #31.767
Jonguh, je bent dus gewoon een wrak.... :roflol:
Wel altijd sterk!

Een wrak is veel gezegd. Maar 20 jaar ook zeker niet meer :roflol: Maar warm sowieso liever wat op ipv gelijk
in de compound te vliegen. Voel ik me ook beter/sterker tijdens de training.

Hoe ouder je wordt hoe meer warming up je nodig hebt..:o

• #31.769
Je moet meer richting de instagram attention fitness chick aantal foto's denken. Dus elke sessie minstens een full body gym-spiegel shot en ook nog aparte badkamer shots en zoom in op bv. onderarm ader shots enzo. :cool:
Met duckface!!

• #31.772
Yep, valt me op hoe weinig mensen goed opwarmen in de gym..
90 bench max, dan beginnen we toch met 80 en grinden we de laatste rep ook maar :p

Zou dat mijn probleem zijn?
Hoewel sommigen kunnen denken dat ik alleen maar warming up doe en nooit krachtsets ;)

En 2 jaar later traint geen enkele meer omdat ze allemaal hun schouder, elleboog of knie hebben verneukt :)

Precies :thumb:
En ze hebben geen idee waarom :p

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Hoewel sommigen kunnen denken dat ik alleen maar warming up doe en nooit krachtsets ;)

Als je 53 bent moet je zeker half uur opwarmen man! :p

• #31.775

Ik heb sowieso 5 a 10min waarin ik zowat met isolatie alle spiergroepen belast die ik die dag ga trainen.
En dan nog 2 setjes met een lege bar voor de compound. Plus een setje of 3, 4 voor ik aan de werksets
begin.

Precies :thumb:
En ze hebben geen idee waarom :p

Dat en slechte techniek, teveel momentum. Beetje zoals goodmorning curls :)

• #31.777
lkkre bp rob.

En 2 jaar later traint geen enkele meer omdat ze allemaal hun schouder, elleboog of knie hebben verneukt :)
Das meestal door slechte techniek(en) imo.
Meer sets, minder reps als warming up blijft iets om over na te denken.
Maar je bent slim genoeg om je eigen conclusies te trekken.

Yep, valt me op hoe weinig mensen goed opwarmen in de gym..
90 bench max, dan beginnen we toch met 80 en grinden we de laatste rep ook maar :p
Iedereen dient met een lege halter te beginnen.

Terug
Naar boven