XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.742
Ja ja straks is het van... 'nog maar een vial bijbestellen dat komt beter uit met dit of dat' :D

Nee man. De rek is er ook wat uit aan het gaan. Nu is het gewoon behouden tot we op vakantie vertrekken.
Niet dat ik ineens geen fluit waard ben daar.

Als je het zo makkelijk verdraagt, waarom dan niet vaker gebruiken? Ik zou het wel weten, als ik niet zo schijterig voor de bijwerkingen zou zijn.

17cm al van je taille af, nice man

• #31.746
Zit je nog wel op 500 nu of lager? En trentech ook nog toch?

Zit nu terug op 500 & 400 ;) Vet smelt plots weg. De Tren kicked aardig in lijkt me.

Als je het zo makkelijk verdraagt, waarom dan niet vaker gebruiken? Ik zou het wel weten, als ik niet zo schijterig voor de bijwerkingen zou zijn.

Nog vaker dan 23 weken per jaar? :eek: Nee man. Heb een tijdje niks kunnen vinden ;)

17cm al van je taille af, nice man

Idd. En het is nog niet klaar :) Op naar de 20 :D

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:44 ----------

maandag 20u00 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: Monster Pak

Trainingstijd: 84min
Bodyweight: 103kg

Comments: Lekker getraind :D

Untitled.jpg - 376979

dinsdag 06u15 training

Cardio: 20min @ 130hbpm - 248kcal

goeie training rob:)

Lekker hoor ouwe bodydildo'er :cool:

Je kan best wat minder "warming up" doen Rob.
Dan heb je wat meer over voor waar je wat aan hebt. ;)
:thumbs:

• #31.756
Je log heeft meer pics nodig imo! ;)

Wat nou? Er staat een front & een back pic :p En mijn spiegel in mijn hok is nog niet gepoetst :p

Je kan best wat minder "warming up" doen Rob.
Dan heb je wat meer over voor waar je wat aan hebt. ;)
:thumbs:

True. Maar merk toch wel dat ik die aanloop nodig heb soms. Als ik bv mijn warm up extensions & pushdowns
niet doe, krijg ik geheid last van de ellebogen.

:orly: you likey likey hé :eyebrow:

Goeie benchsessie, wat voor cardio doe je?

• #31.758
Goeie benchsessie, wat voor cardio doe je?

Steppen & fietsen. Probeer zoveel mogelijk te variëren in programma's duur & intensiteit. Gisterenavond was
bv 15min fietsen van level 2 tot level 12 terug naar level 2, 12 & 2. Gevolgd door 15min steppen op level
8. Vanmorgen heb ik dan 20min op level 9 gestept. Beetje vanalles wat. En tussendoor wat abwheel, abrollers.

Wat nou? Er staat een front & een back pic :p En mijn spiegel in mijn hok is nog niet gepoetst :p

Je moet meer richting de instagram attention fitness chick aantal foto's denken. Dus elke sessie minstens een full body gym-spiegel shot en ook nog aparte badkamer shots en zoom in op bv. onderarm ader shots enzo. :cool:

Ga je nu al weer voluit?

is dat slim?

Terug
Naar boven