Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coan leverde mij niks op, maar ik ben er zo eentje die daarop het meest vooruit bij een relatief lage belasting. Bij hogere zak ik al gauw door het ijs.
Ja, ik lees er ook gemengde dingen over. Ook dat het niet geschikt zou zijn als je geen goede DL'er bent. Ik dus
Maar goed, zit nu relatief laag qua volume dus misschien eens een andere manier proberen.
Zou er in ieder geval wat squatvolume voor inleveren, dan heb je de grootste kans op succes.
Ik SQ nu al maar 6 setjes per weekDan maar naar 3? Fine by me
I hate SQ anyway
![]()
1-3 setjes bij 80(+)% is zat om op niveau te blijven.
Ja, ik lees er ook gemengde dingen over. Ook dat het niet geschikt zou zijn als je geen goede DL'er bent. Ik dus
Maar goed, zit nu relatief laag qua volume dus misschien eens een andere manier proberen.
Over het algemeen halen de meeste er wel mooie resultaten mee. Degene die zwaar failen hebben vaak een samenloop van omstandigheden, waar dan gemakshalve de routine de schuld krijgt. Zoals bij veel routines trouwens.
Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Het is imo wel een karakter bouwer. Vooral de eerste 4 weken, zijn moordend als je van low volume komt. Bij mij voelde het iig toch zo aan.
Ik heb tijdens de 10 weken maar 4 weken gesquat omdat ik het maximum uit m'n deadlift wou halen en zo fris mogelijk aan m'n coan trainingen wou beginnen. Met al die extra as. oefeningen uiteindelijk minder dan 5% van m'n squat 1RM moeten inleveren wat vooral te wijten was doordat ik moeite had met m'n techniek te handhaven na weken zonder squattraining.
Die MP's
Ben zeer benieuwd of je die 250kg deads gaat pakken...zo ja..dan ga ik ook Coan proberen!!![]()
Benieuwd of je na de eerste cycle nog wel wil beginnen aan een 2de.
Al zal het zonder de extra ass. wel zwaar zijn, maar niet voor dagen crippled rondloopt.
Sterk, mp zwaarder dan bwBen benieuwd of coan wat voor je gaat opleveren
vergeet de methyltren niet
Dat is een mooie vooruitgang Rob! Eindelijk eens onder de 20%, chapeau!
Zaterdag en zondag zo vroeg op? Vast te maken met de kleine?Hoe is het daar eigenlijk mee, ondertussen ook alweer een heel ventje ofniet?