Fitness Seller

Robke's trainingslog

Coan leverde mij niks op, maar ik ben er zo eentje die daarop het meest vooruit bij een relatief lage belasting. Bij hogere zak ik al gauw door het ijs.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.902
Coan leverde mij niks op, maar ik ben er zo eentje die daarop het meest vooruit bij een relatief lage belasting. Bij hogere zak ik al gauw door het ijs.

Ja, ik lees er ook gemengde dingen over. Ook dat het niet geschikt zou zijn als je geen goede DL'er bent. Ik dus :p
Maar goed, zit nu relatief laag qua volume dus misschien eens een andere manier proberen.

Ja, ik lees er ook gemengde dingen over. Ook dat het niet geschikt zou zijn als je geen goede DL'er bent. Ik dus :p
Maar goed, zit nu relatief laag qua volume dus misschien eens een andere manier proberen.

Zou er in ieder geval wat squatvolume voor inleveren, dan heb je de grootste kans op succes.

• #31.904
  • #31.906

Over het algemeen halen de meeste er wel mooie resultaten mee. Degene die zwaar failen hebben vaak een samenloop van omstandigheden, waar dan gemakshalve de routine de schuld krijgt. Zoals bij veel routines trouwens.

Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Het is imo wel een karakter bouwer. Vooral de eerste 4 weken, zijn moordend als je van low volume komt. Bij mij voelde het iig toch zo aan.

Ik heb tijdens de 10 weken maar 4 weken gesquat omdat ik het maximum uit m'n deadlift wou halen en zo fris mogelijk aan m'n coan trainingen wou beginnen. Met al die extra as. oefeningen uiteindelijk minder dan 5% van m'n squat 1RM moeten inleveren wat vooral te wijten was doordat ik moeite had met m'n techniek te handhaven na weken zonder squattraining.

Die MP's:bow:

Ben zeer benieuwd of je die 250kg deads gaat pakken...zo ja..dan ga ik ook Coan proberen!!:D:D

• #31.909
Over het algemeen halen de meeste er wel mooie resultaten mee. Degene die zwaar failen hebben vaak een samenloop van omstandigheden, waar dan gemakshalve de routine de schuld krijgt. Zoals bij veel routines trouwens.

Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Het is imo wel een karakter bouwer. Vooral de eerste 4 weken, zijn moordend als je van low volume komt. Bij mij voelde het iig toch zo aan.

Ik heb tijdens de 10 weken maar 4 weken gesquat omdat ik het maximum uit m'n deadlift wou halen en zo fris mogelijk aan m'n coan trainingen wou beginnen. Met al die extra as. oefeningen uiteindelijk minder dan 5% van m'n squat 1RM moeten inleveren wat vooral te wijten was doordat ik moeite had met m'n techniek te handhaven na weken zonder squattraining.

True

Assistance ga ik wel achterwege laten. Gewoon deads. BORs doe ik bij ub. SQ ga ik gewoon op Wendler
houden dan. Enkel de 5/3/1 setjes en wat GM's erachter.

Die MP's:bow:

Ben zeer benieuwd of je die 250kg deads gaat pakken...zo ja..dan ga ik ook Coan proberen!!:D:D

;)

Tja, eerst maar eens die 235 pakken voor ik naar de 250 ga. Is dus sowieso al +20 weken plan :o

Benieuwd of je na de eerste cycle nog wel wil beginnen aan een 2de. :p
Al zal het zonder de extra ass. wel zwaar zijn, maar niet voor dagen crippled rondloopt.

• #31.911
Benieuwd of je na de eerste cycle nog wel wil beginnen aan een 2de. :p
Al zal het zonder de extra ass. wel zwaar zijn, maar niet voor dagen crippled rondloopt.

Haha. Tja... ik ben ook benieuwd. Maar eerst op vakantie :D Ik heb nog maar 7 weken tot ik vertrek, dus dat haal ik niet meer.

Test tren & halo, rob! Zit je zo op 120 mp! ;)

• #31.914
Test tren & halo, rob! Zit je zo op 120 mp! ;)

Haha. Eerst maar eens mijn cut afwerken voor ik ga bouwen ;)

Sterk, mp zwaarder dan bw :cool: Ben benieuwd of coan wat voor je gaat opleveren

vergeet de methyltren niet

We zullen het over een paar maandjes weten :D

---------- Toegevoegd om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------

vrijdag 20u00 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: Monster Pak; D3 (5000 IU)

Trainingstijd: 81min
Bodyweight: 102kg

Comments: 27° in mijn hok... SQ viel niet mee :p

Untitled.jpg - 377229

Zaterdag meting

bw 102.3 (-1kg tov vorige meting)
vet% 19.8 (eindelijk die 20 weg)
buik 92cm (-1cm tov vorige meting)

quads, armen, kuiten, ben overal zowat 2cm kwijt. Valt nog reuze mee dus.

zaterdag 06u30 training

50min cardio

zondag 07u30 training

50min cardio

maandag 04u45 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: Monster Pak; D3 (5000 IU)

Trainingstijd: 88min
Bodyweight: 102kg

Comments: ging wel lekker :)

Untitled.jpg - 377230

Mooie meting! Hard work pays off brother!

Altijd goede presses

• #31.917
Dat is een mooie vooruitgang Rob! Eindelijk eens onder de 20%, chapeau!
Zaterdag en zondag zo vroeg op? Vast te maken met de kleine? ;) Hoe is het daar eigenlijk mee, ondertussen ook alweer een heel ventje ofniet?

Denk dat het shinen wordt met 12% , beachboy :D

• #31.920
Dat is een mooie vooruitgang Rob! Eindelijk eens onder de 20%, chapeau!
Zaterdag en zondag zo vroeg op? Vast te maken met de kleine? ;) Hoe is het daar eigenlijk mee, ondertussen ook alweer een heel ventje ofniet?

Ja, ben er ook tevreden over. Valt me wel op dat ik op 19% eigenlijk nog gewoon dik ben :roflol: Raar wat voor
een beeld iemand kan hebben over zichzelf en als je er dan voor gaat, het helemaal niet in de buurt komt van
wat je dacht dat het ging zijn :)

Ja idd, kleine zijn bioritme staat ingesteld tussen 6 en 7 dus ja. Dan heb je een alarm klok hé :)

Ondertussen bijna 5. Sterk als een beer, koppig als een ezel. Maar hij doet het goed over het algemeen. Zolang
ik hem in het gareel hou toch :p

Denk dat het shinen wordt met 12% , beachboy :D

Volgens DBB standards zou ik dan nog maar 2% moeten cutten :roflol:

Terug
Naar boven