AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.881
Tja...en precies dat onderhouden word een lastig verhaal..:o

Af en toe een maandje clen en het komt wel goed :roflol:

---------- Toegevoegd om 07:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

donderdag 20u00 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: Monster Pak; D3 (5000 IU)

Trainingstijd: 80min
Bodyweight: 102kg

Comments: ging lekker :)

Untitled.jpg - 377134

vrijdag 06u15 training

cardio: 20min @ 140 hbpm - 329kcal

Laatst bewerkt:
Af en toe een maandje clen en het komt wel goed :roflol:
Is het echt zo'n 'wondermiddel'? Want dan moet ik het toch ook eens proberen..:o

Alweer deads trouwens? Want voor mijn gevoel heb ik deze setup recentelijk nog voorbij zien komen..beetje Deja Vu gevoel..

Lekker die SSB squats.
Maar waarom niet eens je volume op de mainlifts verhogen als je de 250 op termijn wil pullen.

• #31.884
Is het echt zo'n 'wondermiddel'? Want dan moet ik het toch ook eens proberen..:o

Alweer deads trouwens? Want voor mijn gevoel heb ik deze setup recentelijk nog voorbij zien komen..beetje Deja Vu gevoel..

Nee, wondermiddelen als stand alone is het niet. Maar het is wel goed voor wat damage control :)

Haha, ik had idd de training van dinsdag opnieuw gepost. Aangepast nu :)

Lekker die SSB squats.
Maar waarom niet eens je volume op de mainlifts verhogen als je de 250 op termijn wil pullen.

Ik ga die Coan/Phillipi routine na de vakantie eens proberen. Hopelijk plak ik dan op 10 weken een 15kg bij
op mijn DL. Nadien nog zo'n cycle om dan op de 250 te raken

Sterke MP man! Keurig :)

Dat is een goeie routine, heavy as f**k wel als je het op de letter volgt vooral week 4,8 en 9. Het gewicht loopt heel snel op.

• #31.888
Goeie tren weer, ekt sterke jongen!

Ja idd. Viel me ook al op. Wilde hem gelijk op 250 instellen maar dat leek me wat te gortig :roflol:

:roflol:
Ik zou een voorzichtige max instellen als je de routine wil voltooien. Dan gaat het al zwaar genoeg zijn en hoef je niet elke trainen helemaal op te fokken omdat het erop of eronder is.

In vergelijking met je lichaamsgewicht is die OHP toch een PR lijkt me. Erg netjes man!

• #31.892
Goeie tren weer, ekt sterke jongen!

Hihihihihi

:roflol:
Ik zou een voorzichtige max instellen als je de routine wil voltooien. Dan gaat het al zwaar genoeg zijn en hoef je niet elke trainen helemaal op te fokken omdat het erop of eronder is.

Ja, het viel me op toen ik het in Excel zette... dacht al gelijk, no way josé :p

In vergelijking met je lichaamsgewicht is die OHP toch een PR lijkt me. Erg netjes man!

Nee. Alles +107.5 zou een PR zijn. Lichaamsgewicht, shmichaamsgewicht :p Maar thanks :)

Nette MP, prima begin van de dag :).

Bohh, die MP! Neem aan dat je je weer prima voelt?

• #31.896
Lekker Robke!

105 kilo mp is bruut man

• #31.900
Terug
Naar boven