AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.861
Helaas. Geen idee waar het aan ligt, misschien techniek ofzo... maar ben nooit een DL'er geweest.

Snap al die afkeer van cardio nooit :) Ik vind het net ontspannend :)

ik kan er op een of andere manier ook nooit tijd voor vrij maken, vorig jaar redelijk wat cardio gedaan.. dit jaar pas 1x ofso. gelukkig gaat het afvallen zo ook nog prima.

• #31.863
ik kan er op een of andere manier ook nooit tijd voor vrij maken, vorig jaar redelijk wat cardio gedaan.. dit jaar pas 1x ofso. gelukkig gaat het afvallen zo ook nog prima.

Ja, moest ik het niet thuis hebben staan, zou ik er ook niet zo'n zin in hebben. Maar nu is het gewoon uit bed,
of uit het tuinhuis, cardiokamer in, filmpje op en starten maar.

En het is niet dat ik het enkel doe voor af te vallen, het is gewoon ook goed voor mijn vertering enzo. Mijn
maag staat belange niet meer zo bloated en eten lijkt beter 'door' te gaan. En de verbetering in conditie is
ook leuk tijdens KT.

Snap al die afkeer van cardio nooit :) Ik vind het net ontspannend :)

Stel je dag ziet er zo uit:

06:00 - 07:00 opstaan
07:00 - 18:00 op werk (inc. reistijd)
19:00 - 21:00 sporten
22:00 bed

Zou je dan nog positief aankijken op cardio? Als het van je enkele vrije uurtje af gaat? :p

• #31.865
Stel je dag ziet er zo uit:

06:00 - 07:00 opstaan
07:00 - 18:00 op werk (inc. reistijd)
19:00 - 21:00 sporten
22:00 bed

Zou je dan nog positief aankijken op cardio? Als het van je enkele vrije uurtje af gaat? :p

Zo ziet mijn dag er ongeveer uit deze week ;)

6u opstaan : cardio
7u werk
16u45 thuis
klusjes
kleine wassen
kleine entertainen
kleine bed in
20u KT & cardio
23u slapen

De andere week ziet het er zo uit:
4u30 opstaan: KT & cardio
7u werk
16u45 thuis
klusjes
kleine wassen
kleine entertainen
18u30 cardio
21u slapen

Afhankelijk wat er thuis moet gebeuren of eventueel langer op het werk blijven, veranderen de tijden soms wel een beetje.
Wacht maar tot je een gezin hebt ;) Dan is het nog meer puzzelen ;)

Wacht maar tot je een gezin hebt ;) Dan is het nog meer puzzelen ;)

kan het me indenken ja :eek:
Nee voor mij geen kids (voorlopig in elk geval), ik hecht te veel waarde aan mijn vrije tijd.
Thuis een hometrainer ofzo hebben zou ook uitkomst zijn; lekker filmpje op ofzo en voila :).

• #31.867
Nee voor mij geen kids (voorlopig in elk geval), ik hecht te veel waarde aan mijn vrije tijd.
Thuis een hometrainer ofzo hebben zou ook uitkomst zijn; lekker filmpje op ofzo en voila :).

Ja idd, moest ik geen toestellen thuis hebben, weet ik niet of het wel allemaal zou lukken.

Ja idd, moest ik geen toestellen thuis hebben, weet ik niet of het wel allemaal zou lukken.

Dan kan je altijd nog een stukje gaan fietsen of hardlopen toch?
Ik deed als cardio een ochtendkrantenwijk op de fiets. Een uurtje lekker tempo d'r in. Werkte perfecto en kreeg ook nog eens ongeveer 5 euro voor dat uurtje cardio doen (ongeveer 135 euro voor 4 weken elke ochtend cardio doen, lekker toch?).

Zonder kids moet je gewoon tijd zat hebben voor cardio :trollface:

maar ik zie op je planning geen seks staan? :P

• #31.871
Dan kan je altijd nog een stukje gaan fietsen of hardlopen toch?
Ik deed als cardio een ochtendkrantenwijk op de fiets. Een uurtje lekker tempo d'r in. Werkte perfecto en kreeg ook nog eens ongeveer 5 euro voor dat uurtje cardio doen (ongeveer 135 euro voor 4 weken elke ochtend cardio doen, lekker toch?).

Niet als je kleine dan alleen in bed ligt thuis ;) Mijn vrouw gaat namelijk met wisselende diensten werken.
En ik sport dus als de kleine ligt te slapen en de vrouw is werken.

Zonder kids moet je gewoon tijd zat hebben voor cardio :trollface:

idd. Luiaards allemaal :D

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

maar ik zie op je planning geen seks staan? :P

Seks? Huh?

Niet als je kleine dan alleen in bed ligt thuis ;) Mijn vrouw gaat namelijk met wisselende diensten werken.
En ik sport dus als de kleine ligt te slapen en de vrouw is werken.

idd. Luiaards allemaal :D

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Seks? Huh?

ah owkee, yep begrijp ik. ;)
Ik had het voordeel dat vrouw dan nog thuis was om die tijd.

• #31.873
2x cardio per dag, diehard

• #31.877
cardiobeast

• #31.879
Ach, eens ik op een acceptable vet% sta, moet het ook allemaal niet zoveel meer. Dan is het gewoon onderhouden.
Maarja, ik moest een lange weg. En heb nog een stukje te gaan.
Tja...en precies dat onderhouden word een lastig verhaal..:o

Terug
Naar boven