XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Ja nou, weet niet wat er gebeurd is maar die cut is plots helemaal naar de kl* door dat BBQ weekend. Heb er
5kg extra opzitten en het zakt niet meer ineens. Nu ja, heb sowieso wat meer kcals deze week en minder
intensieve cardio. Dus nog even geen paniek

Jij weet heel goed dat 5 kg vet zo'n 40.000 calorieen is. Nou geloof ik best dat je een flink stukje vlees lust met saus en zo, maar daar moet toch iets van water bij zitten ;)

Nice bbq gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.247
Training??

• #32.251
Was dat nou? Je houdt er pas mee op als je doel is bereikt, toch.

Je kunt best cutten zonder cardio hoor :) Mijn vader zou zeggen: dan maak je maar zin!

Gisteren woensdag man ;) 80min cardio & eten gemaakt... meer niet :p

Ga er trouwens mee ophouden. Ik begin pijnlijke knieën te krijgen en heb gewoon geen zin meer om te cutten.

Bevallen de pr's je te goed?
Knieen komt vast door die enorme hoeveelheid cardio..

cutten zonder cardio gaat prima, helemaal met celltech lijkt mij?

Gewoon ala marvin style beetje compenseren doordeweeks om in het weekend wat losser te kunnen doen.

• #32.256
Was dat nou? Je houdt er pas mee op als je doel is bereikt, toch.

Ik had geen specifiek doel :) Wilde 10cm van mijn buik, ondertussen is dat al 20. Dus ja....

Je kunt best cutten zonder cardio hoor :) Mijn vader zou zeggen: dan maak je maar zin!

Haha. Tja. Als ik helemaal niets meer zou eten zou dat wel een kunnen kloppen

Bevallen de pr's je te goed?
Knieen komt vast door die enorme hoeveelheid cardio..

Ja, de PR's bevallen me wel. Daar ga ik niet over liegen. Maar mijn knieën beginnen ook gewoon echt pijn te doen.
En ik heb gewoon de moed ook niet meer om telkens maar opnieuw op die toestellen te kruipen daardoor. Heb gisteren
pasta gemaakt na mijn cardio en kon gewoon heel de tijd niet goed rechtstaan in de keuken omdat mijn knieën precies voelde
alsof het meloenen waren.

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

cutten zonder cardio gaat prima, helemaal met celltech lijkt mij?

Gewoon ala marvin style beetje compenseren doordeweeks om in het weekend wat losser te kunnen doen.

Geen Marvin of Victor toestanden hier. Ik moet cardio doen of stoppen met eten. Can't have it both

Inderdaad ik eet liever iets meer, maakt het cutten zoveel fijner. Dan maar een beetje low intens cardio.

Dus nu stop je met eten?

• #32.260
Inderdaad ik eet liever iets meer, maakt het cutten zoveel fijner. Dan maar een beetje low intens cardio.

Misschien moet ik maar wat gaan wandelen oid

Tja... ik weet het ook niet :p

Eten gemaakt à la Kai Green?
Lekker zwetend in de keuken met een dikke hoody aan. Ben je wel direct al je vocht kwijt.
http://youtu.be/TRGCNlk4RS0?t=6m51s

Nah, meer zoals the Swedish chef :p

Terug
Naar boven