- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik doe nooit een MP, dus moet je het ook niet als een MP zien.
Kan je nu wel zeggen ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice pr! Gaat lekker zo met die epic refeed
standing incline press toch

Ja nou, weet niet wat er gebeurd is maar die cut is plots helemaal naar de kl* door dat BBQ weekend. Heb er
5kg extra opzitten en het zakt niet meer ineens. Nu ja, heb sowieso wat meer kcals deze week en minder
intensieve cardio. Dus nog even geen paniek

Jij weet heel goed dat 5 kg vet zo'n 40.000 calorieen is. Nou geloof ik best dat je een flink stukje vlees lust met saus en zo, maar daar moet toch iets van water bij zitten![]()

80min cardio & eten gemaakt... meer niet 
Gisteren woensdag man80min cardio & eten gemaakt... meer niet
Ga er trouwens mee ophouden. Ik begin pijnlijke knieën te krijgen en heb gewoon geen zin meer om te cutten.
Was dat nou? Je houdt er pas mee op als je doel is bereikt, toch.
Wilde 10cm van mijn buik, ondertussen is dat al 20. Dus ja....Je kunt best cutten zonder cardio hoorMijn vader zou zeggen: dan maak je maar zin!
Bevallen de pr's je te goed?
Knieen komt vast door die enorme hoeveelheid cardio..
cutten zonder cardio gaat prima, helemaal met celltech lijkt mij?
Gewoon ala marvin style beetje compenseren doordeweeks om in het weekend wat losser te kunnen doen.
Eten gemaakt à la Kai Green?Gisteren woensdag man80min cardio & eten gemaakt... meer niet
Ga er trouwens mee ophouden. Ik begin pijnlijke knieën te krijgen en heb gewoon geen zin meer om te cutten.
Inderdaad ik eet liever iets meer, maakt het cutten zoveel fijner. Dan maar een beetje low intens cardio.
Eten gemaakt à la Kai Green?
Lekker zwetend in de keuken met een dikke hoody aan. Ben je wel direct al je vocht kwijt.
http://youtu.be/TRGCNlk4RS0?t=6m51s