MuscleMeat

Robke's trainingslog

Was het idd zat :p Libido was nul geworden, kapotte knieën en idd, ik had mijn doel ruim bereikt. Maar dan
als je je buik terug vol hebt gegeten, je lichaam zich wat hersteld heeft, denk je, hé, ik kan misschien toch
weer wat verder :) En dan ben je weer vertrokken hé :)

Mooi dat je weer wat extra motivatie hebt. Sterkte! Maar niet doorgaan tot je een Marvin middeltje hebt he? Sommige mensen hebben nu eenmaal een meer endo/mesomorfe build.

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.382
Mooi dat je weer wat extra motivatie hebt. Sterkte! Maar niet doorgaan tot je een Marvin middeltje hebt he? Sommige mensen hebben nu eenmaal een meer endo/mesomorfe build.

lolz

Ik denk moest ik 4% hebben dat ik nog niet aan een 70cm taille kom :roflol: En wil er ook niet uitzien alsof ik
ieder moment door midden kan breken :p

Gaat lekker! 2 kg vochtdrop is mooi

lolz

Ik denk moest ik 4% hebben dat ik nog niet aan een 70cm taille kom :roflol: En wil er ook niet uitzien alsof ik

He, Marvin breekt bepaald niet doormidden hoor :mad:
Hij heeft alleen een beetje andere bouw dan jij.

• #32.386
Vind Marvin een prima fysiek hebben eigenlijk. Ben t niet helemaal eens met zn aanpak m.b.t. voedsel --> massa bouwen, maja.. beachproof is ie zekers ;)

• #32.388
Marvin is gewoon een lekker ventje :D

Beest. :bow:

• #32.393
  • #32.395
hoe lager je vp hoe groter je oogt

Marvin middeltje...???
lolz

:roflol:

He, Marvin breekt bepaald niet doormidden hoor :mad:
Hij heeft alleen een beetje andere bouw dan jij.
Nope..nog nooit gebeurt..:o

:roflol: hij ziet er gewoon zo uit, ik zei niet dat het zo was :p
En bedankt hè ;)

Vind Marvin een prima fysiek hebben eigenlijk. Ben t niet helemaal eens met zn aanpak m.b.t. voedsel --> massa bouwen, maja.. beachproof is ie zekers ;)
Bedankt!

Tja, die aanpak..:o

Tuurlijk wel. Ieder zijn doel :)
:thumbs:

Marvin is gewoon een lekker ventje :D
:heart:

Hue, hue..er wordt lekker over mij geluld! ;) Moet wel bekennen dat ik met een 200kg squat weleens het gevoel heb gehad dat ik in tweeen ging breken:roflol:

• #32.398
Terug
Naar boven