MuscleMeat

Robke's trainingslog

Lol -100 = ecto bro :(

girly girl klinkt goed....
ik heb hier nog wel een tutu voor je liggen liefje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.426
gewicht zegt niks man.

Kabouters zoals jij kunnen beter wat lager vp hebben anders lijk je tonnetje rond :trollface:

59 cm taille..shit daar krijg je bijna een hand omheen :p

59 cm taille..shit daar krijg je bijna een hand omheen :p

één hand? jeetje wat voor kolenschoppen heb jij? en wat voor omtrekmaten ben jij met je Jill in hemelsnaam gewend :eek:
Ik krijg al geen hookgrip bij een herenbarbell voor elkaar gmblr

één hand? jeetje wat voor kolenschoppen heb jij? en wat voor omtrekmaten ben jij met je Jill in hemelsnaam gewend :eek:
Ik krijg al geen hookgrip bij een herenbarbell voor elkaar gmblr

Haha dat valt reuze mee, ik heb ekte kantoorhandjes ;)

Maar 59..daar in Marv gewoon dik bij (sorry bro...so easy... ;))

Wie is Jill? ;)

Jij hebt liever een vrouw met taille van 80 cm rambo? ???

Hoe smaller de taille, hoe beter de x shape.

Jij hebt liever een vrouw met taille van 80 cm rambo? ???

Hoe smaller de taille, hoe beter de x shape.

rambo wil 80 cm en dan doet hij het wel met x-pootjes ;)

niet zo aanstellen rambo...
tis heus niet alsof je die 59 cm van mij zo doormidden breekt (die leunen op een flink onderstel ;) )

• #32.436
gewicht zegt niks man.

Kabouters zoals jij kunnen beter wat lager vp hebben anders lijk je tonnetje rond :trollface:

:roflol: ik zie er alles behalve een tonnetje uit lange wapper :p

mag hopen dat je been dikker is dan mijn midsection...
dat zijn de mijne zelfs al bijna!

wel sneu....een 59 cm beentje voor ons robke!

Nou nou, ik heb nog 10cm meer...

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

En de taille van een vrouw mag best wat meer zijn imo :p Ik heb ook graag iets om vast te pakken :)

godver marvin ga je nu zelfs in robke's log werkelijk alle posts quoten :roflol: doe mij jouw baan
Haha, soms hoor je me ook niet klagen hoor..:o

Haters? Je hebt nooit een filmpje gepost van je squat. En squat plots 40kg minder? Uh huh. Volgens mij gelooft geen mens die
SQ Marv, heeft niks met haten te maken. Het lijkt gewoon onmogelijk. Dan hoor je haast thuis bij de elite op een PL wedstrijd.
True..true! Ik durf die 200+ ook discutabel te noemen en zal vast ooit een filmpje posten van mijn squat:thumbs:

ik misbruik jou dalijk !

wait wut

nohomo
:popcorn:

*nohomo:

Maar 59..daar in Marv gewoon dik bij (sorry bro...so easy... ;))
Noem je me nu dik:sad:

Mijn been is dan wel weer kleiner dan 59cm..

:sad::sad:

Haha rustig mensen...het is al goed :o :o

• #32.440
dan pak je haar heupen slimmerd :p
of schouders
of haar

Dat mag ook wat meer zijn :p Tjees zeg. Ik heb ooit eens eentje gehad van net rond de 50kg. Daar vond
ik maar niks aan. Enige wat makkelijk was dat je ze weg kon gooien als ze kwam zeuren :p

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

True..true! Ik durf die 200+ ook discutabel te noemen en zal vast ooit een filmpje posten van mijn squat:thumbs:

Dan moet je er ook niet mee lopen opscheppen :p Kan ik net zo goed zeggen dat ik al bijna op 8% sta

Terug
Naar boven