- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Het is dan maar goed dat je geen volledige rom hebt gemaakt anders was het zeker fout gegaan![]()
ik moet ervan van janken zo hard lach ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is dan maar goed dat je geen volledige rom hebt gemaakt anders was het zeker fout gegaan![]()

"

..
)
Yups. onderarmen, schouders, zelfs op mijn benen zie ik ze allemaal lopen. Maar nog niet in die mate dat ze
bovenop mijn huid liggen zeg maar. Sta vooral te kijken van mijn side delts, dat beginnen echte bolletjes te
worden![]()

Wel straks even spiegel zuiver maken dan 
Zal een kijken morgen bij het trainenWel straks even spiegel zuiver maken dan
![]()

Nice man, gaat lekker dus??Yups. onderarmen, schouders, zelfs op mijn benen zie ik ze allemaal lopen. Maar nog niet in die mate dat ze
bovenop mijn huid liggen zeg maar. Sta vooral te kijken van mijn side delts, dat beginnen echte bolletjes te
worden![]()
Ik zie het al voor me, onderaan de squat..
Zie je langzaam de bovenkant van zijn bovenlichaam, van de onderkant afglijden..
heel langzaam naar achteren toe zo... tot je een "PLOF" hoort.
Zie je hem daar zitten van "Kut..."
![]()
Nehh, marvin is gewoon aesthetisch en stiekem ben ik best jelly..

Goedzo Rob...doe eens wat aan die speklaag!dinsdag 18u00 training
30min cardio @ 140hbpm
woendag 05u30 training
50min cardio @ 140hbpm
bw: 101.6kg (dat vocht drop)

Ik zie het al voor me, onderaan de squat..
Zie je langzaam de bovenkant van zijn bovenlichaam, van de onderkant afglijden..
heel langzaam naar achteren toe zo... tot je een "PLOF" hoort.
Zie je hem daar zitten van "Kut..."
![]()
Nehh, marvin is gewoon aesthetisch en stiekem ben ik best jelly..
Stelletje haters
Goedzo Rob...doe eens wat aan die speklaag!
![]()
Yups. onderarmen, schouders, zelfs op mijn benen zie ik ze allemaal lopen. Maar nog niet in die mate dat ze
worden![]()

godver marvin ga je nu zelfs in robke's log werkelijk alle posts quotendoe mij jouw baan

Langzaam beginnen de voordelen van de cut dan de nadelen goed te maken![]()
Kan je wel je macht niet meer misbruiken
---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------
True. Maar ik ben blij dat het over dik 4 weken over en uit is.