- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha cardio junkie ben je stiekem
Al wat koeler daar?

En het is werkelijk een toptoestel
En heb nu ook een cheap ass
Mooie aanvulling voor mijn Proteus V8 fiets
Die kon ik
Nu nog een goede crosstrainer of een roeitoestel. Weet nog niet goed watMerk jij niets van volume afname in je benen bij voorbeeld door al die cardio?
Je lichaam gaat zich toch aanpassen lijkt me, en zware spieren zijn ongunstig voor lange cardio sessies.

3 toestellen en nog wat ab spul. Tv erbij en hoppa 
Stepper ziet er goed uit! Mocht ik ooit eens besluiten een cardio toestel in huis te halen dan wordt het hoe dan ook een crosstrainer...zeg maar het leukste van alle klote cardio..

Jawel hoor. SQ krijgt goede klappen. Raak zelfs niet meer in de buurt van de 200kg SQ. Maarja, dat nemen
we maar voor lief![]()

)ik zou een stair master halen
de trap die nergens naartoe gaat behalve hel.
Helaas hebben wij hem niet in onze gym.
Dus toch ook wel. Voor mij is het een reden geweest om serieus af te bouwen met hardlopen. Doe nog wel sprintjes, als ik naar de fraaie benen van een aantal van die zwarte sprinters kijk denk ik dat sprinten niet heel slecht kan zijn
(dat en wat ze er bij spuiten en slikken natuurlijk)
Dit valt nog goed
Ding is trouwens perfect onderhouden ookDamn.. Zou ook wel een cheap ass crosstrainer willen![]()
Vaak heb je al zo'n manuele voor minder dan 100eur. Leuk om mee te starten 
Kijk in Boxmeer een stair master voor 5 euro
http://www.marktplaats.nl/a/sport-e...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
wat een rommeltje is dat 
Maar mijn benen en ass hebben wel meer
definitie gekregen erdoor