Fitness Seller

Robke's trainingslog

Haha cardio junkie ben je stiekem :p

Al wat koeler daar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.842
Haha cardio junkie ben je stiekem :p

Al wat koeler daar?

Tja. Voorlopig is het maar zo. Liever zo dan minder eten :)

Ja man. Vanmorgen 14° buiten. Ramen opgezwierd en was binnen de kortste keren lekker fris binnen. Hurray!
Eindelijk ook weer goed geslapen. Zonder nat kussen :p

Lkkre cardio sessie rob

• #32.844
Welke stepper heb je gehaald robje

Merk jij niets van volume afname in je benen bij voorbeeld door al die cardio?
Je lichaam gaat zich toch aanpassen lijkt me, en zware spieren zijn ongunstig voor lange cardio sessies.

• #32.847
Welke stepper heb je gehaald robje

Een elektromagnetisch geremde. Met een paar programma's erop en heart rate controlled. Nieuwprijs 1000eur.
2de hands op de kop kunnen tikken voor 150eur :) Mooie aanvulling voor mijn Proteus V8 fiets :) Die kon ik
ook al cheap 2de hands kopen :D Nu nog een goede crosstrainer of een roeitoestel. Weet nog niet goed wat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Proteus V8 Engine

engine-v8_1.jpg

Merk jij niets van volume afname in je benen bij voorbeeld door al die cardio?
Je lichaam gaat zich toch aanpassen lijkt me, en zware spieren zijn ongunstig voor lange cardio sessies.

Jawel hoor. SQ krijgt goede klappen. Raak zelfs niet meer in de buurt van de 200kg SQ. Maarja, dat nemen
we maar voor lief :)

ga je een cardio kamer beginnen robke :eek:

Stepper ziet er goed uit! Mocht ik ooit eens besluiten een cardio toestel in huis te halen dan wordt het hoe dan ook een crosstrainer...zeg maar het leukste van alle klote cardio..

• #32.850
ga je een cardio kamer beginnen robke :eek:

Ik heb al een cardio kamer ;) 3 toestellen en nog wat ab spul. Tv erbij en hoppa :)

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Stepper ziet er goed uit! Mocht ik ooit eens besluiten een cardio toestel in huis te halen dan wordt het hoe dan ook een crosstrainer...zeg maar het leukste van alle klote cardio..

Tja. Ik heb nu zo'n cheap crosstrainertje. Gisteren kreeg ik er een aardige pomp van in mijn schouders. Lijkt
me niet handig qua herstel voor ub. Maar het is wel leuk ja :)

ik zou een stair master halen :D

de trap die nergens naartoe gaat behalve hel.

Helaas hebben wij hem niet in onze gym.

Jawel hoor. SQ krijgt goede klappen. Raak zelfs niet meer in de buurt van de 200kg SQ. Maarja, dat nemen
we maar voor lief :)

Dus toch ook wel. Voor mij is het een reden geweest om serieus af te bouwen met hardlopen. Doe nog wel sprintjes, als ik naar de fraaie benen van een aantal van die zwarte sprinters kijk denk ik dat sprinten niet heel slecht kan zijn ;)
(dat en wat ze er bij spuiten en slikken natuurlijk :( )

Mooie stepper trouwens. Wie doet zo iets nu weg ???

• #32.854
ik zou een stair master halen :D

de trap die nergens naartoe gaat behalve hel.

Helaas hebben wij hem niet in onze gym.

Ja, heb ik al naar gezocht. Vind je niet 2de hands. En nieuw kosten die stukken van mensen.

Dus toch ook wel. Voor mij is het een reden geweest om serieus af te bouwen met hardlopen. Doe nog wel sprintjes, als ik naar de fraaie benen van een aantal van die zwarte sprinters kijk denk ik dat sprinten niet heel slecht kan zijn ;)
(dat en wat ze er bij spuiten en slikken natuurlijk :( )

Hardlopen heb ik het nog erger van idd. Dan schiet er niks meer van je beenpower over :D Dit valt nog goed
mee. Denk dat ik iets van een 5% kracht heb moeten inleveren. Maar mijn benen en ass hebben wel meer
definitie gekregen erdoor

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Mooie stepper trouwens. Wie doet zo iets nu weg ???

Iemand die ook een crosstrainer, roeitoestel, fiets had en geen plaats meer in zijn garage voor zijn motor.
Dus zei zijn vrouw, ofwel een toestel weg, ofwel geen motor :roflol: Ding is trouwens perfect onderhouden ook

Damn.. Zou ook wel een cheap ass crosstrainer willen :sad:

• #32.856
Terug
Naar boven