Fitness Seller

Robke's trainingslog

Kracht begint nu wel terug te lopen?
Ach maakt ook niks uit natuurlijk als je er een betere shape voor terugkrijgt :D

ik zou denk echt compleet gek worden op celltech, maar ik ben natuurlijk ook maar een ecto :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.823
Kracht begint nu wel terug te lopen?
Ach maakt ook niks uit natuurlijk als je er een betere shape voor terugkrijgt :D

Nee, niet echt. Blijft ongeveer hetzelfde. Ik heb gewoon een paar slechte dagen ;) Weinig slaap en om 04u30
eruit kruipt je wel in je kleren. Gisteren nog 155kg gebenched. En tja, die dead optional set op DL vandaag
wilde gewoon niet.

ik zou denk echt compleet gek worden op celltech, maar ik ben natuurlijk ook maar een ecto :(

Het is ook allemaal wat overroepen man. Iedereen doet steeds alsof het ik weet niet wat is, maar eigenlijk,
valt het wel allemaal reuze mee. Beetje zoals die mensen die 10kg bijkomen op creatine zogezegd. Je hebt
er altijd lui tussen die het een pak overhypen.

als je kut slaapt gaat je kracht ook hard achteruit.

• #32.825
de vraag is, als ik een pistool op je hoofd had gezet, had je dan nog een rep extra kunnen maken? :P

• #32.827
de vraag is, als ik een pistool op je hoofd had gezet, had je dan nog een rep extra kunnen maken? :P

Bij die 202.5 rep out had ik er nog wel eentje kunnen uit grinden ja. Die 222.5 kwam niet los. Werd zelfs even
draaierig na de attempt.

Goeie sleeping gains

kom bij mij in bedje slapen.

Hier snachts 14-15 graden :D

• #32.831
geen airco.

Noord nederland.

koelt savonds heerlijk af.

ik doe geen mannen of vrouwen boven de 15 % vet :cool:

• #32.833
Weet niet :p Ik ben stiekem toch al wat rek & strek oefeningen aan het doen zodat ik in mijn glutes kan pinnen binnenkort :roflol:
En zo gaan de meesten van 1a2 blasts per jaar, naar year round blasten en cruisen.. ;) Krijg je wel het bruutst haalbare fysiek van..:o

Training nog aardig sterk hoor Rob na ruim 1.5uur slaap:thumbs:

• #32.835
En zo gaan de meesten van 1a2 blasts per jaar, naar year round blasten en cruisen.. ;) Krijg je wel het bruutst haalbare fysiek van..:o

Training nog aardig sterk hoor Rob na ruim 1.5uur slaap:thumbs:

Haha. Tja. Ik weet nog niet wat ik ermee moet. Ik ben sowieso al meer voorstander van langer door te gaan, dan 2 keer per jaar.

Thanks

Laatst bewerkt:
3 reps op je 1+ dag is niet eens zo slecht. ;)

• #32.837
Niks in de weg hoor.
Zeker naar omstandigheden.

• #32.840
woensdag 05u20 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL) (1sc)
Other Supps: Monster Pak

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 99kg

Cardio: 60min @ 140hbpm

Terug
Naar boven