XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Niet genoeg tren ;) :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.025
zag m al op facebook, maar brute pic man! Erg goede arm

Durfde ik maar te trennen..:sad:

• #33.029
zag m al op facebook, maar brute pic man! Erg goede arm

Thanks!

Alsof dat alles is :roflol: Mijn vvm is nagenoeg hetzelfde gebleven man ;) Enkel het vet is ervan af.

Als we jou nou gewoon eens vastbinden en AAS erin rammen bij je? Ga je daarna dan gewoon de kuur afmaken? True natty ben je dan niet meer.. En je hebt er immers niet zelf voor gekozen.. Is dat een idee wellicht? :D

Vocht en misschien wat vet erbij? Bij Marv? Dan gaat zijn boulimie nog erger worden :trollface:

---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

dinsdag 20u00 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 84min
Bodyweight: 99kg

Comments: dat ging weer lekkaaaah :)

Untitled.jpg

woensdag 06u00 training

30min fiets @ 140 hbpm

Als we jou nou gewoon eens vastbinden en AAS erin rammen bij je? Ga je daarna dan gewoon de kuur afmaken? True natty ben je dan niet meer.. En je hebt er immers niet zelf voor gekozen.. Is dat een idee wellicht? :D

:roflol:

Goeie deads Robbie :thumb:

Dat is misschien wel een idee:roflol:

Alsof dat alles is :roflol: Mijn vvm is nagenoeg hetzelfde gebleven man ;) Enkel het vet is ervan af.

Vocht en misschien wat vet erbij? Bij Marv? Dan gaat zijn boulimie nog erger worden :trollface:
Je vetpercentage is anders sinds tijden drastisch gedaald. En ergens geloof ik niet dat je VVM daadwerkelijk gelijk gebleven is. Daar de bf metingen 20+ toch enigzins gissen is denk ik dat je echt wel wat massa erbij hebt gepakt..:thumbs:

Op tren vocht vasthouden?

Flinke deads trouwens!!:D:D Je hebt me ingehaald:mad:

• #33.032

in b4

screen-shot-2013-06-03-at-3-34-08-pm.png

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

Je vetpercentage is anders sinds tijden drastisch gedaald. En ergens geloof ik niet dat je VVM daadwerkelijk gelijk gebleven is. Daar de bf metingen 20+ toch enigzins gissen is denk ik dat je echt wel wat massa erbij hebt gepakt..:thumbs:

Op tren vocht vasthouden?

Flinke deads trouwens!!:D:D Je hebt me ingehaald:mad:

Zeg ik toch ook :)

Maar als ik even tel, kan je best wel gelijk hebben... nou, stel ik zat op het begin van mijn cut op 116 @ 35
(wat me best mogelijk lijkt) = 76kg VVM En nu op 97 @ 15/16 = 82kg VVM. Daar zit dan ook nog wel wat test vocht bij.
Dus die VVM zakt waarschijnlijk nog wel wat eens off.

En had je toch al ingehaald met die 230 een tijd geleden ;)

Strap em up and inject the man juice...wait wut... :eek:

Zeg ik toch ook :)

Maar als ik even tel, kan je best wel gelijk hebben... nou, stel ik zat op het begin van mijn cut op 116 @ 35
(wat me best mogelijk lijkt) = 76kg VVM En nu op 97 @ 15/16 = 82kg VVM. Daar zit dan ook nog wel wat test vocht bij.
Dus die VVM zakt waarschijnlijk nog wel wat eens off.

En had je toch al ingehaald met die 230 een tijd geleden ;)
:roflol: Dat plaatje!

IMO nog steeds nette gains! Maar vooral dat je nu toch je vetpercentage hebt weten te verlagen...

Dat van die 230kg was ik vast al vergeten.. ;)

Mooie deads man.

• #33.037
:roflol: Dat plaatje!

IMO nog steeds nette gains! Maar vooral dat je nu toch je vetpercentage hebt weten te verlagen...

Dat van die 230kg was ik vast al vergeten.. ;)

Afwachten man... afwachten. De T3 is er nu al een paar dagen uit. Maar lijk nog steeds 'droger' te worden.
Clen is morgen afgelopen. Tren zondag.

Wel nog 2 weken T5 en ik denk dat ik mijn test vail gewoon leeg ga maken. Dus nog een weekje of 3 na de
tren laten doorlopen. Blijkbaar helpt dat tegen de 'tren' dip en kan ik nog wat cardio doen zodra ik uit vakantie ben :p

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Graçias :)

• #33.039
Terug
Naar boven