- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Een paar weken geleden was dat wel anders... toen kreeg ik ineens een shutdown ondanks de tren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk vooral te weinig kcal
En teveel willen doen
Denk zondag de laatste ml tren erin 
Denk vooral te weinig kcal
En teveel willen doen
Denk zondag de laatste ml tren erin
![]()

Hehe, dat te weinig kcals zal t wel geweest zijn ja... ik Denk maandag mijn "eerste" ML's tren dr in![]()

zag m al op facebook, maar brute pic man! Erg goede arm
Mijn vvm is nagenoeg hetzelfde gebleven man
Enkel het vet is ervan af.Als we jou nou gewoon eens vastbinden en AAS erin rammen bij je? Ga je daarna dan gewoon de kuur afmaken? True natty ben je dan niet meer.. En je hebt er immers niet zelf voor gekozen.. Is dat een idee wellicht?![]()

Als we jou nou gewoon eens vastbinden en AAS erin rammen bij je? Ga je daarna dan gewoon de kuur afmaken? True natty ben je dan niet meer.. En je hebt er immers niet zelf voor gekozen.. Is dat een idee wellicht?![]()
Dat is misschien wel een ideeAls we jou nou gewoon eens vastbinden en AAS erin rammen bij je? Ga je daarna dan gewoon de kuur afmaken? True natty ben je dan niet meer.. En je hebt er immers niet zelf voor gekozen.. Is dat een idee wellicht?![]()

Je vetpercentage is anders sinds tijden drastisch gedaald. En ergens geloof ik niet dat je VVM daadwerkelijk gelijk gebleven is. Daar de bf metingen 20+ toch enigzins gissen is denk ik dat je echt wel wat massa erbij hebt gepakt..Alsof dat alles isMijn vvm is nagenoeg hetzelfde gebleven man
Enkel het vet is ervan af.
Vocht en misschien wat vet erbij? Bij Marv? Dan gaat zijn boulimie nog erger worden

Je hebt me ingehaald
Je vetpercentage is anders sinds tijden drastisch gedaald. En ergens geloof ik niet dat je VVM daadwerkelijk gelijk gebleven is. Daar de bf metingen 20+ toch enigzins gissen is denk ik dat je echt wel wat massa erbij hebt gepakt..
Op tren vocht vasthouden?
Flinke deads trouwens!!Je hebt me ingehaald
![]()

Zeg ik toch ook![]()
Maar als ik even tel, kan je best wel gelijk hebben... nou, stel ik zat op het begin van mijn cut op 116 @ 35
(wat me best mogelijk lijkt) = 76kg VVM En nu op 97 @ 15/16 = 82kg VVM. Daar zit dan ook nog wel wat test vocht bij.
Dus die VVM zakt waarschijnlijk nog wel wat eens off.
En had je toch al ingehaald met die 230 een tijd geleden![]()
Dat plaatje!
Dat plaatje!
IMO nog steeds nette gains! Maar vooral dat je nu toch je vetpercentage hebt weten te verlagen...
Dat van die 230kg was ik vast al vergeten..![]()

Ik wist het hé. Je hebt gewoon je koorden en ijzeren polsbanden van die avatar afgeshopped hé !