Fitness Seller

Robke's trainingslog

bohh lekkere deadlift man

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.042
Is het al vrijdag? :o

Afwachten man... afwachten. De T3 is er nu al een paar dagen uit. Maar lijk nog steeds 'droger' te worden.
Clen is morgen afgelopen. Tren zondag.

Wel nog 2 weken T5 en ik denk dat ik mijn test vail gewoon leeg ga maken. Dus nog een weekje of 3 na de
tren laten doorlopen. Blijkbaar helpt dat tegen de 'tren' dip en kan ik nog wat cardio doen zodra ik uit vakantie ben :p

Nu snap ik waarom je denkt dat de Kempen zonder aas niet mogelijk is :o

• #33.054
Nu snap ik waarom je denkt dat de Kempen zonder aas niet mogelijk is :o

Waarom dan? Omdat ik vrijwel zeker ben dat er meer gejuiced word dan toegegeven? Vooral dan bij de Belgische
leden uit angst voor controles. Misschien ben ik wel cynish dan, of jij naïef ;)

En je vergeet blijkbaar ook dat ik aan het cutten ben ;)

Waarom dan? Omdat ik vrijwel zeker ben dat er meer gejuiced word dan toegegeven? Vooral dan bij de Belgische
leden uit angst voor controles. Misschien ben ik wel cynish dan, of jij naïef ;)

En je vergeet blijkbaar ook dat ik aan het cutten ben ;)

Neen, omdat jij zoveel middelen gebruikt en het niet kunt, dus ga jij er van uit dat iemand anders zonder het zeker niet kan, geef maar toe, ouwe :D

Wat ze bij Jimmy uitspoken weet ik niet en wil ik ook niet weten, maar voor IEDEREEN bij SMTK durf ik mijn hand in het vuur te steken, stiekem weet jij ook wel dat wij niet on zijn

• #33.056
Neen, omdat jij zoveel middelen gebruikt en het niet kunt, dus ga jij er van uit dat iemand anders zonder het zeker niet kan, geef maar toe, ouwe :D

Wat ze bij Jimmy uitspoken weet ik niet en wil ik ook niet weten, maar voor IEDEREEN bij SMTK durf ik mijn hand in het vuur te steken, stiekem weet jij ook wel dat wij niet on zijn

Wat nou? Ik zou daar best wel mee kunnen doen, dat weet jij ook. Op mijn DL na, is alles best wel goed genoeg.
Moest het geen wedstrijd zijn, en had ik wat meer ervaring qua techniek, zou ik het daar niet slecht doen ook niet.

Uh huh... sure

Tuurlijk :roflol:

• #33.059

Lach er maar mee... maar je weet zelf goed genoeg dat buiten de DL al mijn gymlifts beter zijn dan de jouwe.
En dat is altijd al zo geweest. Ook voor mijn cut met gear nu. Zover ik weet heb jij nooit 200kg SQ, +100 MP
of een 150 BP. Dus mijn kracht is er altijd geweest. De rest is gewoon techniek.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Aaadriaantje... :D

Is Rob's cafe is het altijd vrijdag :cool:

Lol @ natty wedstrijdlifters.

Drommels drommels drommels

En idd... zelfs Sanca heeft al positief geplast :roflol:

Gymlifts mean shit op het plein en dat weet je zelf ook, ik ben er 100% zeker van dat ik op een kuurtje je oppeuzel

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Drommels drommels drommels

En idd... zelfs Sanca heeft al positief geplast :roflol:

Ok dan, gaan we zo beginnen ? Zonder al die kuurtjes de voorbije jaren had je nu niet zo'n grote bek en was je gewoon een fatty die wat aanmodderde in een eeuwige cut, mja, jij bent de man nu, tren on

Terug
Naar boven