Fitness Seller

Robke's trainingslog

Godver :roflol: Alpha bitches :popcorn:

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.062
Gymlifts mean shit op het plein en dat weet je zelf ook, ik ben er 100% zeker van dat ik op een kuurtje je oppeuzel

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Ok dan, gaan we zo beginnen ? Zonder al die kuurtjes de voorbije jaren had je nu niet zo'n grote bek en was je gewoon een fatty die wat aanmodderde in een eeuwige cut, mja, jij bent de man nu, tren on

:roflol: Dat is waar man. Strongman are big bad wolves die alles beter kunnen :roflol: En gym lifts don't mean shit :roflol:

:roflol: owh boy, gammel knookje komt wat haten hoor. Zat jij vroeger ook niet aan die PH's met je Jungle Warfare addiction :roflol:
Frustraties zitten diep hé jongen. Ooit kan je misschien ook nog wel eens fatsoenlijk trainen misschien.

Frustraties, not even :roflol:

En die jw was onbewust, je valt wel erg laag nu jongen, maar ja, carry on :rolleyes:

Jerry Jerry Jerry !!!

roidrageeeeeeeees, lief zijn jongens!

ik ben zyzz broeders

• #33.066
Frustraties, not even :roflol:

En die jw was onbewust, je valt wel erg laag nu jongen, maar ja, carry on :rolleyes:

Owh, nu val ik laag? Je weet maar al te goed waar ik mee bezig ben en ook waarom. Kom je toch nog even
zeiken erover? En wat proberen de boel naar beneden te halen? Idd, carry on :rolleyes:

Jerry Jerry Jerry !!!

roidrageeeeeeeees, lief zijn jongens!

Ik ben altijd liev :p

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Privé sauna doen? :eyebrow:

Hihih niet zo butthurt allebei.. Anders stuur ik Stunna met zijn Mandingo op jullie af :haha:

• #33.068
Die hele discussie in het Kempen topic werd irl verder besproken en ligt nog vers in het achterhoofd (ik kan er trouwens nog altijd niet bij) mijn 1ste post daarjuist was niet eens negatief bedoeld, maar het klaarde gewoon voor me waar je je gedachten gang vandaan haalde

Ik gaf je gisteren zelfs nog props voor je foto dus neen, ik kwam niet zeiken

120KG op 40% kan best natty :p

• #33.074
Die hele discussie in het Kempen topic werd irl verder besproken en ligt nog vers in het achterhoofd (ik kan er trouwens nog altijd niet bij) mijn 1ste post daarjuist was niet eens negatief bedoeld, maar het klaarde gewoon voor me waar je je gedachten gang vandaan haalde

Ik gaf je gisteren zelfs nog props voor je foto dus neen, ik kwam niet zeiken

Zie karma

En thanks :p

Nice, goeie fitti

Wat is er precies grappig aan natty wedstrijdlifters

Beetje zoals zeggen dat de tour ook natty word uitgereden :p

Net of jij met jouw stats natty kan zijn, dit is dbb, gekkie

idd, geef het nou ook maar gewoon toe T. Of plan je een operatie in het buitenland?

Ik zie de correlatie niet tussen een drie weken durende fietsronde op wereldniveau en een plaatselijk strongman wedstrijdje, maar goed. Goeie discussie!

Terug
Naar boven