- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed topic weer.
Om even in te haken
Tuurlijk zullen er bij powerlifting wedstrijden en strongman (belgie) juicers tussen zitten.
maar dat betekend land niet dat iedereen er juiced.
Heb ik geen last van 
Heb ik geen last van
Maar t*ring zeg. Iedereen hier een beetje het heilig boontje uithangen. En een beetje zitten haten... Ik kan hier over tig leden een
boekje opentrekken. En die zie je nu ook wel niet reageren hé...

Man, man wat gezellig hier!
Goede cardio wel weer Rob...maar je weet dat dat niet nodig is eigenlijk, want..

Daar kan natuurlijk niemand iets meeAangeven dat je van een aantal mensen weet dat ze kuren, maar het dan niet willen zeggen
Moet iedereen dat dan maar geloven of zo?
Nee, zo gaan we ook niet beginnen. Feit dat ze het zelf niet willen zeggen...Dus slaat het eigenlijk helemaal nergens op, je beschuldigt allerlei mensen waarvan jij denkt te weten dat ze kuren, scheert daarbij meerdere groepen over één kam, en dat moet dan voor waarheid worden aangenomen?
Eigenlijk moet je dat gewoon niet doen.

Nee, ik moet het dan maar gaan zeggen zeker?Nee, zo gaan we ook niet beginnen. Feit dat ze het zelf niet willen zeggen...
. Nog even los van het feit dat je je mogelijk vergist in het vermeende gebruik van sommigen.