Fitness Seller

Robke's trainingslog

Goed topic weer.

Om even in te haken

Tuurlijk zullen er bij powerlifting wedstrijden en strongman (belgie) juicers tussen zitten.
maar dat betekend land niet dat iedereen er juiced.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.103
Goed topic weer.

Om even in te haken

Tuurlijk zullen er bij powerlifting wedstrijden en strongman (belgie) juicers tussen zitten.
maar dat betekend land niet dat iedereen er juiced.

Stel je niet aan man... ik kom ook nog wel eens in een gym. En ik weet van bepaalde mensen dat tussen de strongman, powerlifters ook
juicers zitten. En f*in veel. Maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden. Dat is een heilig wereldje. Maar goed, maakt allemaal niet uit...

Check bv Sanca zijn comments. Iedereen @ SMTK is heilig. Nou mooi dan... Ik weet al zeker 3 mensen waar het niet van is. Maar dat mag
allemaal niet gezegd worden blijkbaar. Nee, hier een beetje komen haten en hun kop in het zand steken. Voor eens iemand die eerlijk is.

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------

woensdag 20u00 training

60 min cardio @ 140hbpm

(maar dat zal er ook wel niet aan toe doen want ik juice al genoeg zodat ik vanzelf droger word)

Laatst bewerkt:
Roidrage :D:D

• #33.105

:roflol: Heb ik geen last van :roflol:

Maar t*ring zeg. Iedereen hier een beetje het heilig boontje uithangen. En een beetje zitten haten... Ik kan hier over tig leden een
boekje opentrekken. En die zie je nu ook wel niet reageren hé...

:roflol: Heb ik geen last van :roflol:

Maar t*ring zeg. Iedereen hier een beetje het heilig boontje uithangen. En een beetje zitten haten... Ik kan hier over tig leden een
boekje opentrekken
. En die zie je nu ook wel niet reageren hé...

doooooooo itttt

wil je verder niet opnaaien hoor

:popcorn2:

Man, man wat gezellig hier!

Goede cardio wel weer Rob...maar je weet dat dat niet nodig is eigenlijk, want..

• #33.108
Je maakt me wel nieuwsgierig hoor Robbie :p

Still waiting :p

Daar kan natuurlijk niemand iets mee :roflol: Aangeven dat je van een aantal mensen weet dat ze kuren, maar het dan niet willen zeggen :roflol: Moet iedereen dat dan maar geloven of zo?

• #33.113
Je maakt me wel nieuwsgierig hoor Robbie :p

Omdat je mijn naam verkeerd typt krijg je niks :p

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Daar kan natuurlijk niemand iets mee :roflol: Aangeven dat je van een aantal mensen weet dat ze kuren, maar het dan niet willen zeggen :roflol: Moet iedereen dat dan maar geloven of zo?

Nee, ik moet het dan maar gaan zeggen zeker? :roflol: Nee, zo gaan we ook niet beginnen. Feit dat ze het zelf niet willen zeggen...

waarom vertellen ze het dan tegen jou eigenlijk

Dus slaat het eigenlijk helemaal nergens op, je beschuldigt allerlei mensen waarvan jij denkt te weten dat ze kuren, scheert daarbij meerdere groepen over één kam, en dat moet dan voor waarheid worden aangenomen?

Eigenlijk moet je dat gewoon niet doen.

inbe4 jimmy laureys is niet natty

• #33.117
waarom vertellen ze het dan tegen jou eigenlijk

Zoals ik in eerdere posts al zei... gebruikers spreken er openlijker over tegen andere gebruikers. Er zullen nog wel
andere zijn, buiten mij die dit weten van die mensen

Dus slaat het eigenlijk helemaal nergens op, je beschuldigt allerlei mensen waarvan jij denkt te weten dat ze kuren, scheert daarbij meerdere groepen over één kam, en dat moet dan voor waarheid worden aangenomen?

Eigenlijk moet je dat gewoon niet doen.

Denkt te weten? Als ze kuur advies vragen en ze hun kuur aan mij voorstellen? Denkt te weten dan? :roflol:
Misschien moet je gewoon je ogen eens open trekken?

Check bv Herkuul? Iedereen weet dat die juiced, al jaren. Zie je het eraan? Nee toch... en zo zijn er nog tal
van voorbeelden.

wie is herkuul

Nee, ik moet het dan maar gaan zeggen zeker? :roflol: Nee, zo gaan we ook niet beginnen. Feit dat ze het zelf niet willen zeggen...

Je mag die mensen gluiperds of hypocrieten vinden, maar je gaat ze toch niet kunnen veranderen, dus dat moet je dan maar zo laten.
En ze outen, daar krijg ik ook een beetje Oost-Duits gevoel bij :D. Nog even los van het feit dat je je mogelijk vergist in het vermeende gebruik van sommigen.

nja noem mij hypocriet maar ik kan uit het Nederlandse powerlifting wereldje (NPB) gewoon niemand opnoemen van wie ik denk dat hij/zij kuurt

Terug
Naar boven