- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nja noem mij hypocriet maar ik kan uit het Nederlandse powerlifting wereldje (NPB) gewoon niemand opnoemen van wie ik denk dat hij/zij kuurt

PS: het is niets persoonlijks, ik bedoelde er allen het instituut Stasi mee.
Je mag die mensen gluiperds of hypocrieten vinden, maar je gaat ze toch niet kunnen veranderen, dus dat moet je dan maar zo laten.
En ze outen, daar krijg ik ook een beetje Oost-Duits gevoel bij. Nog even los van het feit dat je je mogelijk vergist in het vermeende gebruik van sommigen.

nja noem mij hypocriet maar ik kan uit het Nederlandse powerlifting wereldje (NPB) gewoon niemand opnoemen van wie ik denk dat hij/zij kuurt

Alsof herkuul (#1 smeerpijp van DBB) ook maar op wat voor manier representatief is voor het groepje 'powerlifters' waar jij zo graag naar refereert.

nja uit het strongman wereldje kan ik ze zo opnoemen die wel niet natty zijn, waarom zou ik dat bij het powerlifting wereldje niet kunnen
maar bij powerlifters zou het zich dan toch ook fysiek moeten uiten zoals bij strongman
of hebben powerlifters andere receptoren
Of check bv mezelf... ik kan nog iedereen wijs maken dat ik gewoon

Check bv Sanca zijn comments. Iedereen @ SMTK is heilig. Nou mooi dan... Ik weet al zeker 3 mensen waar het niet van is. Maar dat mag
allemaal niet gezegd worden blijkbaar. Nee, hier een beetje komen haten en hun kop in het zand steken. Voor eens iemand die eerlijk is.

altijd een gezellig feestje met de phm crew
![]()
Rob, laat nou maar gaan.
altijd een gezellig feestje met de phm crew
![]()
Rob, laat nou maar gaan.
Zijn dit nu allemaal argumenten om aan te tonen dat er juicers zijn binnen het PL wereldje? (Wat overigens niemand ontkent, maar goed).
Ik vraag me echt af waar je dit blijft halen
Zoals ik gisteren al zei, I call shenanigans, deze post (en je karmabericht) are worthless without names, nu ga ik weer verder met mijn ogen rollen en popcorn vreten![]()