MuscleMeat

Robke's trainingslog

Alsof herkuul (#1 smeerpijp van DBB) ook maar op wat voor manier representatief is voor het groepje 'powerlifters' waar jij zo graag naar refereert.

PS: het is niets persoonlijks, ik bedoelde er allen het instituut Stasi mee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.126
Je mag die mensen gluiperds of hypocrieten vinden, maar je gaat ze toch niet kunnen veranderen, dus dat moet je dan maar zo laten.
En ze outen, daar krijg ik ook een beetje Oost-Duits gevoel bij :D. Nog even los van het feit dat je je mogelijk vergist in het vermeende gebruik van sommigen.

Nein... omdat ik het weet is het niet vermeend ;)

nja noem mij hypocriet maar ik kan uit het Nederlandse powerlifting wereldje (NPB) gewoon niemand opnoemen van wie ik denk dat hij/zij kuurt

Omdat je natty bent ;)

Alsof herkuul (#1 smeerpijp van DBB) ook maar op wat voor manier representatief is voor het groepje 'powerlifters' waar jij zo graag naar refereert.

Dat was een voorbeeld om aan te tonen dat het niet toonbaar moet zijn als er gejuiced word ;)

nja uit het strongman wereldje kan ik ze zo opnoemen die wel niet natty zijn, waarom zou ik dat bij het powerlifting wereldje niet kunnen

• #33.128
  • #33.130
maar bij powerlifters zou het zich dan toch ook fysiek moeten uiten zoals bij strongman

of hebben powerlifters andere receptoren

Waarom... daarom haalde ik Herkuul al aan ;) Of check bv mezelf... ik kan nog iedereen wijs maken dat ik gewoon
droger ben. Ergo dat je mijn spieren beter ziet. Hoe denk jij dat bv Tymboo zich zou voelen moest er iemand, ineens positief
plassen op een wedstrijd waarvoor zij PHM vertegenwoordigen. Nou, lekker is dat hé? ;)

Zijn dit nu allemaal argumenten om aan te tonen dat er juicers zijn binnen het PL wereldje? (Wat overigens niemand ontkent, maar goed).

altijd een gezellig feestje met de phm crew :cool:

:popcorn:

Rob, laat nou maar gaan.

Check bv Sanca zijn comments. Iedereen @ SMTK is heilig. Nou mooi dan... Ik weet al zeker 3 mensen waar het niet van is. Maar dat mag
allemaal niet gezegd worden blijkbaar. Nee, hier een beetje komen haten en hun kop in het zand steken. Voor eens iemand die eerlijk is.

Ik vraag me echt af waar je dit blijft halen :roflol:

Zoals ik gisteren al zei, I call shenanigans, deze post (en je karmabericht) are worthless without names, nu ga ik weer verder met mijn ogen rollen en popcorn vreten :rolleyes:

inbe4 ikzelf omdat jaren terug vervuild supplement

Rob, laat nou maar gaan.

Komt de ecto der ecto's ook weer, er reageren legio mensen in dit log betreffende deze discussie, maar toch moet je dit weer noemen.

In hoeverre is het relevant dat een aantal mensen die hier reageren (lang niet allemaal overigens, maar misschien is je zicht net zo bout als je lifts) bij PHM trainen? Het slaat echt helemaal nergens op.

altijd een gezellig feestje met de victor mooren crew

Stickysteeez laat nou maar gaan

altijd een gezellig feestje met de victor mooren crew

Stickysteeez laat nou maar gaan

Rob, laat nou maar gaan.

Er heeft toch maar 1 van hun leden onlangs in België een wedstrijd gedraaid, met kans op controle, dat wilt niets zeggen op Dbb maar ik dacht, ik zeg het toch maar even

• #33.140
Zijn dit nu allemaal argumenten om aan te tonen dat er juicers zijn binnen het PL wereldje? (Wat overigens niemand ontkent, maar goed).

Nee. En mij boeit het eerlijk gezegd geen reet ook niet wie wat doet. En mensen kunnen mij altijd in vertrouwen
vragen stellen en ik zal er nooit over oordelen en mijn beste opinie erover geven.

Ik vind het gewoon bizar dat mensen steeds maar moeten haten over anderen die toegeven iets te doen,
en ondertussen rondom die mensen ook dingen gebeuren waarop ze niet haten omdat ze niet weten dat het gebeurd.
Gewoon omdat ze te blind zijn het te zien

Ik vraag me echt af waar je dit blijft halen :roflol:

Zoals ik gisteren al zei, I call shenanigans, deze post (en je karmabericht) are worthless without names, nu ga ik weer verder met mijn ogen rollen en popcorn vreten :rolleyes:

Geen probleem man... steek je kop maar in het zand. Ik ga niks zeggen over mensen zoals bv Youri.
Ik ga niet zeggen dat ik weet dat die 100% natty zijn, doe ik haast over niemand meer, maar ben toch wel
+95% zeker zeg maar over Youri. En nee, geen namen. Er is een reden waarom ze het zelf niet willen toegeven.

Terug
Naar boven