AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Youri zit idd aan de insuline, je hebt gelijk :eek:

Oh jee, wat een discussie weer hier :O.
Mochten personen inderdaad niet natty zijn, is dat dan een probleem?
Ieder kan doen wat ze zelf willen en als ze door de mand vallen, jammer dan toch? Afgewogen risico's.
Als ik op een wedstrijd zit en ik zou iemand er met kop en (cannonball) schouders erboven uit zien steken zou ik het alleen maar vet vinden.. :D, niet verbitterd zijn omdat ie juiced.

Kom, gaan we ook Mister10 even taggen.

Nee. En mij boeit het eerlijk gezegd geen reet ook niet wie wat doet. En mensen kunnen mij altijd in vertrouwen
vragen stellen en ik zal er nooit over oordelen en mijn beste opinie erover geven.

Ik vind het gewoon bizar dat mensen steeds maar moeten haten over anderen die toegeven iets te doen,
en ondertussen rondom die mensen ook dingen gebeuren waarop ze niet haten omdat ze niet weten dat het gebeurd.
Gewoon omdat ze te blind zijn het te zien.

Maar waarom zou je je daar in godsnaam druk over maken? Je lift niet competitief, je traint niet voor wedstrijden of wat dan ook, ik zie echt geen reden waarom je dan zoveel beschuldigingen in 't rond moet slingeren.

huh weten we nu zeker dat youri kuurt of dat youri natty is

ginger is hij sws dus dan ben je al level 2 denk ik

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.145
Youri zit idd aan de insuline, je hebt gelijk :eek:

Ja, trek het maar weer uit de context. Je weet donders goed wat ik bedoel.

Oh jee, wat een discussie weer hier :O.
Mochten personen inderdaad niet natty zijn, is dat dan een probleem?
Ieder kan doen wat ze zelf willen en als ze door de mand vallen, jammer dan toch? Afgewogen risico's.
Als ik op een wedstrijd zit en ik zou iemand er met kop en (cannonball) schouders erboven uit zien steken zou ik het alleen maar vet vinden.. :D, niet verbitterd zijn omdat ie juiced.

Kom, gaan we ook Mister10 even taggen.

Nee, dat is geen probleem maar dan moeten ze in mijn log ook niet komen b**chen over resultaten of lifts
of hoe anderen beter zijn ondanks ze zogezegd niet gekuurd hebben.

Maar waarom zou je je daar in godsnaam druk over maken? Je lift niet competitief, je traint niet voor wedstrijden of wat dan ook, ik zie echt geen reden waarom je dan zoveel beschuldigingen in 't rond moet slingeren.

Check quote erboven

huh weten we nu zeker dat youri kuurt of dat youri natty is

ginger is hij sws dus dan ben je al level 2 denk ik

Ik zeg toch dat ik Youri natty vind :p Nu ja, zo ver ik dat kan vinden :p Ook al doet het quarter reps pull ups :trollface:

goede training!

Komt de ecto der ecto's ook weer, er reageren legio mensen in dit log betreffende deze discussie, maar toch moet je dit weer noemen.

In hoeverre is het relevant dat een aantal mensen die hier reageren (lang niet allemaal overigens, maar misschien is je zicht net zo bout als je lifts) bij PHM trainen? Het slaat echt helemaal nergens op.

Het valt me gewoon altijd op dat als jij ergens in een topic komt de pl**ris uitbreekt :rolleyes:

Nou volgens mij was de pl**ris al uitgebroken voordat ik me ook maar ergens mee bemoeide, dwaas.

• #33.149

:roflol:

Is toch waar man... ik denk dat ik ongeveer de enigste ben hier op DBB die 60min tot 90min cardio per dag doe.
En dan nog een zooi KT met gewichten die toch ook niet van de minste zijn. En dat is altijd zo geweest. Zelfs
toen ik die jaren off was. En het enige wat je dan te horen krijgt is, ja, maar jij juiced

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Nou volgens mij was de pl**ris al uitgebroken voordat ik me ook maar ergens mee bemoeide, dwaas.

change nick into pleurisklaat ? :roflol:

:roflol:

Is toch waar man... ik denk dat ik ongeveer de enigste ben hier op DBB die 60min tot 90min cardio per dag doe.
En dan nog een zooi KT met gewichten die toch ook niet van de minste zijn. En dat is altijd zo geweest. Zelfs
toen ik die jaren off was. En het enige wat je dan te horen krijgt is, ja, maar jij juiced

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

change nick into pleurisklaat ? :roflol:

Je bent toch ook behoorlijk zwak voor je kuurverleden, gewicht en hoeveelheid trainingsjaren? Daar is verder niet mis mee, maar ik krijg het idee dat jij het idee hebt dat iedereen die je eruit lift wel automatisch zooi moet gebruiken om dat te kunnen doen, wat natuurlijk pure onzin is. Je kent me niet, ik ken jou niet goed, maar na deze discussie te hebben gelezen krijg ik het beeld van iemand die direct iedereen die sterker is dan hij is verdenkt van het gebruik van middelen.

Je bent toch ook behoorlijk zwak voor je kuurverleden, gewicht en hoeveelheid trainingsjaren? Daar is verder niet mis mee, maar ik krijg het idee dat jij het idee hebt dat iedereen die je eruit lift wel automatisch zooi moet gebruiken om dat te kunnen doen, wat natuurlijk pure onzin is. Je kent me niet, ik ken jou niet goed, maar na deze discussie te hebben gelezen krijg ik het beeld van iemand die direct iedereen die sterker is dan hij is verdenkt van het gebruik van middelen.

wie ben jij

Wist niet dat je zoveel trouwe volgers had Rob... :p

ik mis skatermarv

wie ben jij

• #33.156

Nee hoor. Helemaal niet. En jij vind het misschien zwak, maar gezien de omstandigheden vind ik dat ik het aardig best
heb gedaan. En er is altijd baas boven baas. Gear of niet. Maar altijd dat gezeik omdat ik 2 cut kuurtjes heb gedaan
en daar alles aan te danken heb is gewoon ruk. Ik heb mijn werk erin gestoken en haast al mijn PR's heb ik na lange tijd
off gepakt. Dus ja, kan je wel zeggen het is zwak... maar veel mensen ken ik niet die een BP van 160 hebben. Of een
strikte MP van +100. True, mijn DL is om te huilen... maar daar werk ik aan

Ik zal het maar toegeven: ik ben al een jaar ON

creatine :trollface:

Maar wie weet ooit nog eens het echte werk. Een kennis van mij doet leuke dingen met korte Anavarkuurtjes, vind iedereen hier een vrouwensteroid maar de resultaten zijn echt niet beroerd als je geen massamonster hoeft te worden. Zeker aangezien uit bloedwerk tijdens en na blijkt dat zijn natuurlijke productie niet plat gaat.

Ik wil het nu niet nemen, want als ik dan eindelijk 200 kg squat, heb ik dat niet op eigen kracht gedaan.

• #33.158
Ik zal het maar toegeven: ik ben al een jaar ON

creatine :trollface:

Maar wie weet ooit nog eens het echte werk. Een kennis van mij doet leuke dingen met korte Anavarkuurtjes, vind iedereen hier een vrouwensteroid maar de resultaten zijn echt niet beroerd als je geen massamonster hoeft te worden. Zeker aangezien uit bloedwerk tijdens en na blijkt dat zijn natuurlijke productie niet plat gaat.

Ik wil het nu niet nemen, want als ik dan eindelijk 200 kg squat, heb ik dat niet op eigen kracht gedaan.

Het is altijd makkelijk om even via DBB je papegaaien gal te spuwen. Zeker als natty en niet eens weten wat gear nu daadwerkelijk doet.
Ik vind het gewoon jammer dat al mijn werk plots word gereduceerd naar gearen. Maarja...

wie doet dat dan eigenlijk, want daar is heel deze discussie uit voortgekomen volgens mij?

• #33.160
Terug
Naar boven