XXL Nutrition

Robke's trainingslog

alle topics terug naar hun eigen sectie!

Het is altijd makkelijk om even via DBB je papegaaien gal te spuwen. Zeker als natty en niet eens weten wat gear nu daadwerkelijk doet. Ik vind het gewoon jammer dat al mijn werk plots word gereduceerd naar gearen. Maarja...

Hoho, dat zei ik niet. Je toewijding met al die sessies om 5 uur 's morgens staat niet ter discussie.

Maar feit is dat de spuit er al een keer in was geweest toen je 200 kg squatte. Maakte dat nog verschil? We weten het niet. Ik wil 100 % zeker weten dat ik het zelf heb gedaan, en daarna zien we wel verder.

ik durf geen moderators meer te pm'en voor een namechange

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.165
Hoho, dat zei ik niet. Je toewijding met al die sessies om 5 uur 's morgens staat niet ter discussie.

Maar feit is dat de spuit er al een keer in was geweest toen je 200 kg squatte. Maakte dat nog verschil? We weten het niet. Ik wil 100 % zeker weten dat ik het zelf heb gedaan, en daarna zien we wel verder.

Geen idee man... ga ik me ook niet over uitspreken. Mijn SQ was iets van een 165 ofzo de eerste cut met gear.
Dus ja, al die jaren zonder iets heeft me tot 200 gebracht. Eigen kracht? Geen idee. Blijkbaar heeft test,
eens gebruikt, een blijvende werking op je sattelietcellen. Of werd ik gewoon moddervet en lag het daaraan?

alle dikkerds terug naar de pl sectie

• #33.171
  • #33.173
awww, feel the love.

De eeuwige natty / niet natty discussie.. wat een vermaak is dat toch.

• #33.176
awww, feel the love.

De eeuwige natty / niet natty discussie.. wat een vermaak is dat toch.

Het is eigenlijk geen discussie ook niet. Mensen weten niet eens wat invloed het heeft, noch kennen je omstandigheden.
Beetje makkelijk om na 2 cutkuurtjes en wat winny eeuwen lang geleden te zeggen dat ik 25kg vvm heb extra overgehouden.
Dat kan gewoon niet. Maar blijkbaar denken mensen wel dat wanneer je geared, de kilo's er gewoon aanvliegen. Maakt
niet uit wat je eet, hoe je traint.

Weet je toch beertje ;)

Wat een gezeik allemaal weer pfff...sommige mensen komen alleen maar langs als er wat te rellen valt...

Ach... weer een leuke donderdag zo. Verveel me steendood en wil vakantie :p

25kg met winny...dan had je betere dan ikke, was al blij met 4kg ;)

Het is eigenlijk geen discussie ook niet. Mensen weten niet eens wat invloed het heeft, noch kennen je omstandigheden.
Beetje makkelijk om na 2 cutkuurtjes en wat winny eeuwen lang geleden te zeggen dat ik 25kg vvm heb extra overgehouden.
Dat kan gewoon niet. Maar blijkbaar denken mensen wel dat wanneer je geared, de kilo's er gewoon aanvliegen. Maakt
niet uit wat je eet, hoe je traint.

Oh, ik ben het met je eens hoor.

Alsof je er dan opeens niet meer wat voor hoeft te doen. Ik zal niet ontkennen dat het aanzetten van massa / verliezen van vet op een kuurtje mijn inziens makkelijker gaat dan wanneer je dat zonder AAS doet. Maar dat neemt niet weg dat de meeste mensen er even hard voor werken en dezelfde dedication en discipline er voor moeten hebben om daadwerkelijk resultaat te boeken.

Maar het blijft dbb hé..

• #33.179
25kg met winny...dan had je betere dan ikke, was al blij met 4kg ;)

winny met T3 & clen/eca in 2008 :p Toen na 10 weken stond ik -8kg op 82kg met, denk ik, 18% BF :p

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

Alsof je er dan opeens niet meer wat voor hoeft te doen. Ik zal niet ontkennen dat het aanzetten van massa / verliezen van vet op een kuurtje mijn inziens makkelijker gaat dan wanneer je dat zonder AAS doet. Maar dat neemt niet weg dat de meeste mensen er even hard voor werken en dezelfde dedication en discipline er voor moeten hebben om daadwerkelijk resultaat te boeken.

Maar het blijft dbb hé..

Idd... en vaak verhemelen de mensen die gearen het ook nog eens zoals in de trend van +7kg van creatine.
Mensen die dan eerlijk zijn, en daadwerkelijk hun resultaten posten, worden dan gebitched omdat ze zogezegd niks bereiken.

En idd, het gaat makkelijker. Daar is geen ontkennen aan :D

Maar het blijft dbb hé..

Even hard voor werken met dezelfde dedication en discipline, alsjeblieft zeg. Dat eeuwige downplayen van de effecten van AAS :roflol:
Natuurlijk afhankelijk van de dosis maar iemand die aas gebruikt hoeft echt niet even hard te werken voor resultaten als iemand die dat niet doet. Uiteindelijk is het gewoon the easy way out, en dat is helemaal prima verder maar dat dedication gelul er omheen kan je dan beter laten.

Terug
Naar boven