AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Nee, vanavond weer. Gisteren bezoek gehad ;)

Van een paar hele boze maar toch hele grote natty's? :trollface:

Ik geloof wel dat je van die pm's krijgt. Jij bent ook de eerste aan wie ik het zou vragen :D Maar je moet wel respectvol om blijven gaan met mensen. Sommigen zijn er heel trots op dat ze alles op eigen kracht doen en zelfs al zitten er hypocriete zakkenwassers bij die het stiekem toch doen, je kunt ze niet op een hoop vegen.

Vind het trouwens ook wel typisch dat juicers altijd zo butthurt doen alsof iedereen denkt dat ze er niet voor hoeven werken. Ja duh, maar voor dezelfde resultaten moet je zonder veel harder werken - als het al mogelijk is. Omgekeerd is het typisch hoeveel mensen reageren op de keuze van een ander om zijn resultaten wat op te krikken en daar open over is, iets waar ze zelf niets mee te maken hebben (had er zelf laatst ook even last van ;)).

je kan er toch even hard voor werken, natty of niet. enige voordeel van AAS is dat je sneller resultaat zult zien. Daarnaast geloof ik ook niet dat het zo easy is als gewoon een spuit erin zetten en klaar.. maar goed ik ben true natty dus zal er nooit achterkomen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.243
Van een paar hele boze maar toch hele grote natty's? :trollface:/

Ik geloof wel dat je van die pm's krijgt. Jij bent ook de eerste aan wie ik het zou vragen :D Maar je moet wel respectvol om blijven gaan met mensen. Sommigen zijn er heel trots op dat ze alles op eigen kracht doen en zelfs al zitten er hypocriete zakkenwassers bij die het stiekem toch doen, je kunt ze niet op een hoop vegen.

Vind het trouwens ook wel typisch dat juicers altijd zo butthurt doen alsof iedereen denkt dat ze er niet voor hoeven werken. Ja duh, maar voor dezelfde resultaten moet je zonder veel harder werken - als het al mogelijk is. Omgekeerd is het typisch hoeveel mensen reageren op de keuze van een ander om zijn resultaten wat op te krikken en daar open over is, iets waar ze zelf niets mee te maken hebben (had er zelf laatst ook even last van ;)).

:roflol:

Ja, maar dan moeten ze hier niet komen doen alsof er bij hun niks aan de hand is en iedereen van hun kliekje
het allemaal natty doet en nog een pak beter of sterker is. En nee, niet alleen in mijn log zaten die posts.

En ik ga hier niet nog eens liggen lameren over resultaten. Ja ik ben butthurt daarover. Nee, ik had dit 9/10 niet
kunnen bereiken zonder. Feit is gewoon dat aas werken. Zelfs al doe je niet je best, je ziet er een pak beter
uit en je bent sterker dan mensen die wel hun best doen. Maar ik heb mijn werk erin gestoken en word gewoon over dezelfde kam
geschoren als die summer juicers en ik heb alles bereikt omdat ik gejuiced heb. Ja, daar ben ik best wel butthurt over.
Zeker omdat je weet dat ik ongeveer één van de weinige ben die daadwerkelijk eerlijk is over alles hier.

Dit topic is geen discussie of reltopic, gelieve de posts te beperken tot de log-berichten. Als dit niet kan gaat er een slot op.

• #33.245
je kan er toch even hard voor werken, natty of niet. enige voordeel van AAS is dat je sneller resultaat zult zien. Daarnaast geloof ik ook niet dat het zo easy is als gewoon een spuit erin zetten en klaar.. maar goed ik ben true natty dus zal er nooit achterkomen.

Het werk zit er gewoon in. Klaar. Er is niemand hier die mij kan verwijten dat ik er geen werk in heb gestoken.

En jawel, het is easy. Nu ja, je hebt veel meer voor hetzelfde werk gewoon.

• #33.247
Heb je de rest van dit topic wel eens gelezen? :D

Nee en daar is ook de tijd niet voor, de enige reden dat ik hier dit bericht plaats, en ik heb dit ook via pm laten weten aan de TS, is dat het erop leek dat het uit de hand liep, waar we een report over hebben gekregen.

IMO zou het wel beter zijn als iedereen de logs gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn, alle andere onderwerpen kunnen besproken worden in de gepaste subfora.

Good train, good cardio

Nein!

Geen haat man. Noch iets anders. En alle respect voor hetgeen wat jullier 'proberen' te doen door de sport te promoten en dingen te
laten zien aan buitenstaanders, wat allemaal kan. Maar blijkbaar weet jij ook niet alles. En ik word er spuugziek van hoe heilig iedereen
wel is hier op DBB.

Jawohl !

Wij trainen nu al jaren samen, het zou ons heus wel opvallen als iemand van de groep stiekem zou gaan beginnen kuren, als er iemand overstag zou gaan zou die het ook gewoon openlijk delen met ons dus ik blijf me echt afvragen waar je dit blijft halen (ik sta niet in voor wat iemand eventueel in een donker verleden gedaan zou hebben maar de laatste 5 a 6 jaar is er sowieso niets gebruikt)

Raf omdat die (+)300kg deadlift ?
Bert omdat die 250kg squat ?
Glecky omdat die 150kg boven z'n hoofd steekt ?
Yannick omdat die al een paar comps heeft gewonnen ?
Youri omdat die sterkste man van België was toen Jimmy positief plaste ?

De rest heeft net zoals mij stats en een fysiek waar dat als we gekuurd zouden hebben voor deze resultaten iets verkeerd gedaan hebben

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Nee en daar is ook de tijd niet voor, de enige reden dat ik hier dit bericht plaats, en ik heb dit ook via pm laten weten aan de TS, is dat het erop leek dat het uit de hand liep, waar we een report over hebben gekregen.

IMO zou het wel beter zijn als iedereen de logs gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn, alle andere onderwerpen kunnen besproken worden in de gepaste subfora.

Een ander topic openen voor deze discussie lijkt me een beetje erover, niet ?

• #33.250

Wie heeft er gerapporteerd in mijn log? :mad:

Good train, good cardio

Jawohl !

Wij trainen nu al jaren samen, het zou ons heus wel opvallen als iemand van de groep stiekem zou gaan beginnen kuren, als er iemand overstag zou gaan zou die het ook gewoon openlijk delen met ons dus ik blijf me echt afvragen waar je dit blijft halen (ik sta niet in voor wat iemand eventueel in een donker verleden gedaan zou hebben maar de laatste 5 a 6 jaar is er sowieso niets gebruikt)

Raf omdat die (+)300kg deadlift ?
Bert omdat die 250kg squat ?
Glecky omdat die 150kg boven z'n hoofd steekt ?
Yannick omdat die al een paar comps heeft gewonnen ?
Youri omdat die sterkste man van België was toen Jimmy positief plaste ?

De rest heeft net zoals mij stats en een fysiek waar dat als we gekuurd zouden hebben voor deze resultaten iets verkeerd gedaan hebben

Ik ga er gewoon niks meer over zeggen man. Nee, ik weet vrijwel zeker van mensen dat ze niet gearen.
Mensen idd zoals Raf, Youri, Tymboo. Maar zoals ik eerder al zei, ik weet 100% zeker wie wat heeft gebruikt,
wanneer en ook wel hoeveel.

En zoals ik het Herkuul voorbeeld aanhaalde, je moet geen monsters of monster resultaten verwachten.
Alles is afhankelijk van wat, wanneer en hoe. Anders zou ik bv toch ook al +120kg wegen...

G
Een ander topic openen voor deze discussie lijkt me een beetje erover, niet ?

Ik denk dat Big-T doelt op de natty vs niet natty discussie. Niet zozeer een topic over SMTK (ik heb de discussie verder ook niet zitten volgen).

• #33.252
Please PM, ik fix je een bak kasteelbier voor meer info :D

goed getraind

• #33.255
Please PM, ik fix je een bak kasteelbier voor meer info :D

Nah... heb het hier al vaak gezegd en dat zal altijd zo blijven, mensen kunnen mij alles in vertrouwen zeggen.
Iedereen doet volgens hun eigen goed en het is mijn taak niet om daar anders over te beslissen

mag ik je in vertouwen nude pics sturen? :eyebrow:

• #33.259
Terug
Naar boven