AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Even langs Apu voor een nieuwe lading popcorn

jeetje ik ben even wat minder actief en het hele forum slaat op hol

Terecht ook girovaki. Als je zulk soort beschuldigingen plaatst mag je je ook verantwoorden achteraf.

100% natty checking in. Godver wat heb ik hier weer gemist. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.230
Ja Rob....
ER BIJ!
BIJ JE VLEES!!!! :D

:roflol:

carpaccio is toch gewoon vlees en geen salade? Of is dat in Belgie anders? :rolleyes:

Ja, het is in principe vlees, maar er ligt gewoon meer rucola op hier :) En minimaal vlees :p

Zoals iedereen hier toch?

Nette cardiosessie. Vandaag nog getraind?

Nein... gisteren bezoek gehad. En ik heb dankzij moeder en vader nu een nieuwe crosstrainer zaterdag :)

Ik eis welgemeende excuses van u, robke, jegens leden van SMTK.

De reden hiervoor is dat door deze valselijke beschuldigingen het enorm harde, consistente en slim ingedeelde trainingen teniet worden gedaan. Jep, valselijke beschuldigingen, ook ik steek mijn hand hier voor in het vuur.

De trainingen zijn best zwaar, en er worden vrijwel nooit ongelofelijke sprongen in PR's gezet. Het werk wordt er ingestoken voor de langzame maar zekere progressie.

Normaal gezien zou ik deze onzin negeren maar door openlijk mensen (tevens goede vrienden) te beschuldigen van illegale praktijken gaat het wel te ver. Ook proberen wij een mooie wedstrijd te organiseren waarvoor enkele sponsers best leuk zijn. Om nog maar de kleine kans te vermijden dat zij hun sponsering terugtrekken voor valselijke beschuldigingen gebaseerd op verdenkingen te elimineren eis ik een oprecht excuus voor deze hele toestand.

Nein!

Geen haat man. Noch iets anders. En alle respect voor hetgeen wat jullier 'proberen' te doen door de sport te promoten en dingen te
laten zien aan buitenstaanders, wat allemaal kan. Maar blijkbaar weet jij ook niet alles. En ik word er spuugziek van hoe heilig iedereen
wel is hier op DBB.

Terecht ook girovaki. Als je zulk soort beschuldigingen plaatst mag je je ook verantwoorden achteraf.

En nee... iedereen kan mij alles zeggen en ik zal nooit namen noemen. Zo werkt het gewoon in de juice wereld :roflol:

Zo wat is hier aan de hand? Het eeuwen oude natty natural discussie vermengt met powerliften.
Je moet toch nog altijd zelf die gewichten tillen.

En zo is het ron!

Het gaat toch niet om wel of niet die namen noemen. Voorzover ik weet beschuldig jij hier openbaar minstens drie man bij SMTK van t plegen van een strafbaar feit (steroïdengebruik is strafbaar toch in België?), het verbaast mij niet dat mensen van die club daar dan vrij fel tegen in gaan. Dan moet je misschien maar niet zulke dingen zeggen.

Misschien heeft ie wel gelijk ;) moeten ze maar niet gebruiken :(

• #33.235
Het gaat toch niet om wel of niet die namen noemen. Voorzover ik weet beschuldig jij hier openbaar minstens drie man bij SMTK van t plegen van een strafbaar feit (steroïdengebruik is strafbaar toch in België?), het verbaast mij niet dat mensen van die club daar dan vrij fel tegen in gaan. Dan moet je misschien maar niet zulke dingen zeggen.

Ik zeg toch geen namen? Waarom mag er alsmaar niks gezegd worden daarover? Altijd makkelijk om alleman te
veroordelen in je hoge toren en het allemaal als taboe te bestempelen.

Misschien heeft ie wel gelijk ;) moeten ze maar niet gebruiken :(

Damn right dat ik gelijk heb

Ik begrijp ff niet helemaal waarom je je zo druk hebt gemaakt in deze discussie Robke? Vrijwel alles glijdt van je af en nu laat je je verleiden tot dit soort uitspraken.
Buiten de gezondheidsaspecten die AAS gebruik met zich meebrengen kan ik me er niet echt druk om maken of iemand gebruikt of niet. Bij wedstrijden is dat natuurlijk wat anders maar in Nederland zit er nou eenmaal geen controle op strongman wedstrijden. Dat heb je maar te accepteren en anders moet je gewoon niet meedoen.

Er zit toch gewoon veel schaamte bij gebruikers waardoor ze er zelf niet mee naar buiten komen. Zo kwam ik er enige tijd geleden achter dat iemand waar ik vroeger mee trainde flink aan de AAS zat. Zelf was hij heel stellig dat hij nooit gebruikte. De schaamte zat zo diep dat hij niet eens tegen een vriend eerlijk kon zijn laat staan naar de buitenwereld.

• #33.237
Ik begrijp ff niet helemaal waarom je je zo druk hebt gemaakt in deze discussie Robke? Vrijwel alles glijdt van je af en nu laat je je verleiden tot dit soort uitspraken.
Buiten de gezondheidsaspecten die AAS gebruik met zich meebrengen kan ik me er niet echt druk om maken of iemand gebruikt of niet. Bij wedstrijden is dat natuurlijk wat anders maar in Nederland zit er nou eenmaal geen controle op strongman wedstrijden. Dat heb je maar te accepteren en anders moet je gewoon niet meedoen.

Er zit toch gewoon veel schaamte bij gebruikers waardoor ze er zelf niet mee naar buiten komen. Zo kwam ik er enige tijd geleden achter dat iemand waar ik vroeger mee trainde flink aan de AAS zat. Zelf was hij heel stellig dat hij nooit gebruikte. De schaamte zat zo diep dat hij niet eens tegen een vriend eerlijk kon zijn laat staan naar de buitenwereld.

Ik maak me nergens druk in man. Gaat gewoon over het feit dat iedereen in elke tak van deze sport zich alsmaar zo heilig
voor doet. Net zoals je maat. En als je dan hun mooie kaartenhuisje in mekaar trapt, is plots heel DBB te klein. En mag het allemaal niet gezegd worden.

Ik ga er prat op dat ik over nog geen enkele kilo gelift, elke gram gezet gelogen/overdreven/onderdreven heb. En dat zal ook altijd zo zijn.

nog getraind robbie? of heb ik dat gemist?

Mensen beschuldigen zonder enige vorm van bewijs (of het tonen daarvan, want als je het niet kan aantonen kun je het ook niet weten) is gewoon niet tof, en wat mij betreft is het ook niet meer dan logisch dat een aantal mensen hier niet van gediend zijn.

Imo zouden moderators hier ook wel tegen op mogen treden, maar gezien de huidige bezetting in het moderatorteam maak ik mezelf geen illusies.
Moeten we toch Mister10 maar tot moderator benoemen..:o

• #33.240
nog getraind robbie? of heb ik dat gemist?

Nee, vanavond weer. Gisteren bezoek gehad ;)

Mensen beschuldigen zonder enige vorm van bewijs (of het tonen daarvan, want als je het niet kan aantonen kun je het ook niet weten) is gewoon niet tof, en wat mij betreft is het ook niet meer dan logisch dat een aantal mensen hier niet van gediend zijn.

Imo zouden moderators hier ook wel tegen op mogen treden, maar gezien de huidige bezetting in het moderatorteam maak ik mezelf geen illusies.

Wat wil je dan? Dat ik namen ga noemen? Ondanks ze dat niet willen? Als je zelf juiced zal je ook wel PM's
krijgen en weet je het ook. Ga jij dan alles over DBB uitsmeren? En vaak ook nog eens over FB gezien je die
mensen daar 9 van de 10 ook kent? Mooi is dat dan...

Ik ga al lang mee op DBB en mensen vertrouwen mij en zoals al eerder gezegd, ik zal steeds mijn best en alles
wat ik weet ten vertrouwen zeggen en raad ermee geven.

Moeten we toch Mister10 maar tot moderator benoemen..:o

:roflol:

Terug
Naar boven