- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga er gewoon niks meer over zeggen man. Nee, ik weet vrijwel zeker van mensen dat ze niet gearen.
Mensen idd zoals Raf, Youri, Tymboo. Maar zoals ik eerder al zei, ik weet 100% zeker wie wat heeft gebruikt,
wanneer en ook wel hoeveel.
.
Samen met die korte armpjes heeft Robke een bench ROM van 4 cm![]()

Lang geleden dat ik hier nog eens komen piepen ben.
Goede kracht nog, ondanks de cut. Nog echte doelen?
Btw nog over die kwestie. Ga niet teveel woorden over vuilmaken.
Ik heb met zeer weinig mensen problemen maar jij zoekt er wel voor.
Jij in je hokje mensen beschuldigen die wekelijks elkaar zien, trainen dat hun leven eraf hangen voor die 0,0008% gain per training. Doe eens een maand mee trainingen met die mannen. Zul je direct anders wenen.
En wij doen niet heilig. We zijn het ook. Buig voor ons. Wist niet dat jij zulke BS kon verkopen.
Ik zou niet eens willen juicen, ik heb de kennis nog het geld er niet voor.
We organiseren eens een wedstrijd, en dan kom jij met op de proppen dat je het als natty niet kunt.
Als je echt een hersencel zou hebbe daarboven, mag je aan die mannen je verontschuldigen aanbieden, en eens komen trainen. Begrijp echt niet van waar dit allemaal moet komen. We doen het voor ons plezier. Maarja, we kunnen beter rondlopen als sadistische, niets verdragende mensen in de maatschappij.

Heb zo te zien het een en ander gemist toen ik met mijn billen in Parijs zat.
Geen zin om terug te lezen. Heb wel je tet*en gezien, dat is voor mij nu het belangrijkst.

Waarom wordt die spoiler nu wel goed gekeurd? Er mocht toch niet meer over gediscusseerd worden?
dde grote vraag is natuurlijk: Waar is rob op deze maandagmorgen?
A) hij is weer ingestort door de supps
b) hij is door smtk het ziekenhuis in geslagen
c) hij schaamt zich voor zijn recente uitspraken
d) hij is de liefde van zijn leven tegenkomen en is met hem een nieuw leven begonnen
De grote vraag is natuurlijk: waar is Rob op deze maandagmorgen?
a) Hij is weer ingestort door de supps
b) Hij is door SMTK het ziekenhuis in geslagen
c) Hij schaamt zich voor zijn recente uitspraken
d) Hij is de liefde van zijn leven tegenkomen en is met hem een nieuw leven begonnen