YouriDeLoore
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Geld = op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geld = op

Robke, hoe is het eigenlijk afgelopen met uw ingreep? Lang last van gehad?
Robke, hoe is het eigenlijk afgelopen met uw ingreep? Lang last van gehad?

Door al die juice is die nu al maar 2 cm
errect dan nog 
Wat een discussie...
Was het maar zo dat iedereen die sterker was dan mij kuurde.
Dat zou de frustratie verminderen!
Van de mensen die ik een beetje ken en volg, zijn Tymen, Rob en Johan misschien wel de hardst werkenden, dus verdienen jullie wat mij betreft de maximale resultaten waar je zo naar hunkert.
De resultaten van "on" Rob zijn voor mij juist het bewijs dat het niet altijd hoeft te werken.
Ik denk dat Rob zonder die kuurtjes en zijn cuts ook vet goede resultaten zou hebben geboekt.
Zelf denk ik (te weten) dat er best veel misbruikt wordt...
Maar dan moet je niet mee doen aan wedstrijden waar je verklaart niets illegaals te gebruiken.
Dan ben je een lul.

jouw dieet is dan ook lange tijd verre van optimaal geweest toch? doordeweeks laag en in 't weekend los?

over het algemeen eet ik gewoon een salade als we uit gaan eten bv.

Je bent gewoon een lekkere, lieve, kleine, dikke, Bourgondische, onzekere, sterke, eigengereide, powerliftende, familieman met verwrongen zelfbeeld en een ongemakkelijk bodybuilding virus dat het allemaal niet makkelijk voor je maakt Rob!
---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------
Dan knoop ik me nog net zo lief op!![]()
nagel op de kop of zoiets Hummer 

Salades als je uit eten gaat?! Hahaha verdorie, ik geloof er niks van![]()
Of een carpaccio met rucola? Mmmm

Maak van die 95% maar snel 100%! Ik zou niet willen dat je in twijfel moet leven.
Paar maanden geleden gestopt me kuren na meer dan 5 jaar on te zijn. Was na een paar weken al een groot deel van m'n spiermassa kwijt, en BF% schoot de hoogte in. Ontkennen zou zinloos zijn, nu iedereen de gevolgen van mijn AAS-gebruik kan zien.
Je mag gerust mijn naam noemen; hopelijk geeft dit anderen de moed om ook minder achterbaks te zijn! Kom op, jongens, je kan de waarheid niet eeuwig achterhouden voor een expert!
Jij eet nooit een salade of wat? Zo'n Caeser of Griekse? Ik vind dat lekkerOf een carpaccio met rucola? Mmmm
Je bent gewoon een lekkere, lieve, kleine, dikke, Bourgondische, onzekere, sterke, eigengereide, powerliftende, familieman met verwrongen zelfbeeld en een ongemakkelijk bodybuilding virus dat het allemaal niet makkelijk voor je maakt Rob!![]()