Fitness Seller

Robke's trainingslog

waddup met squat en instabiel?

Soms is het goed enkel de voorgeschreven repjes te doen:thumbs: Gewicht nog netjes op 3 digits en lekker genoten met het gezin!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.303
waddup met squat en instabiel?

Geen idee man... het wil niet meer. Sinds ik de cardio doe en hem achter mij DL dag gezet heb, gaat het van
kwaad naar erger. Die 185 heb ik nog een walk out mee gedaan. Maar toen ik in positie stond, leken mijn
heupen wel te gaan ronddraaien/wiebelen bij wijze van spreken.

Soms is het goed enkel de voorgeschreven repjes te doen:thumbs: Gewicht nog netjes op 3 digits en lekker genoten met het gezin!:D

True. En het ging ook niet anders. Mijn rug en schouders waren vrij om zeep van die crosstrainer naar boven
te krijgen. En nadien het klussen en al het wandelen deed er ook allemaal geen deugd aan. Ach ja, nog 6
dagen en dan niksen :p

Laatst bewerkt:
Lekker bezig geweest bro!

Waarmee bewezen is dat al dat poetsen en shoppen niet gezond voor een mens is :)

• #33.307
lkkr bezig rob niet tig kg's gegaint met de bbq ?

• #33.310
Welcome back robke :bow:

Goed dat je er weer bent. Men maakte zich hier al zorgen.
Nog even 6 dagen er tegenaan en dan lekker genieten :)

uploadfromtaptalk1437142072388.jpg

that chest :heart:

• #33.314
Re: squat - geloof je nou nog steeds niet dat vet echt wel helpt? :P

• #33.316
Re: squat - geloof je nou nog steeds niet dat vet echt wel helpt? :P

Ik weet niet wat ik moet geloven :roflol: Kan toch niet zijn dat je met een dikke reet gewoon stabieler staat?
Zeker niet gezien ik toch wel wat extra vvm op die plaatsen hebt ook?

Leuke log!

Lekker pensje helpt ook wel voor squat. Daffy heeft er ook last van dat hij de zijne kwijt is, las ik. Voor BP is ook alle massa meegenomen. DL zou niet veel mogen uitmaken, pens zit eerder in de weg waarschijnlijk.

• #33.319

welcome!

Lekker pensje helpt ook wel voor squat. Daffy heeft er ook last van dat hij de zijne kwijt is, las ik. Voor BP is ook alle massa meegenomen. DL zou niet veel mogen uitmaken, pens zit eerder in de weg waarschijnlijk.

Mmm... mijn presses hebben er geen last van. Enkel mijn SQ. Daarom dacht ik dus dat het eerder van die uren
cardio zou zijn en het gebrek aan volledig herstel daardoor.

Ja, die cardio helpt ook niet natuurlijk. We gaan het zien na je vakantie :)

Terug
Naar boven