MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.341
Niet sporten zou voor mij echt een straf zijn, geen vakantie. Vakantie = meer tijd, dus ook tijd vrij om heerlijk te kunnen sporten. Ik zoek ook meteen een gym op vakantie.

Vakantie = tijd voor te rusten bij mij. Niks plannen, geen mealpreps, gewoon eens doen waar je zin in hebt.
En eens niet voor dag en dauw eruit. Of laat in de avond nog op je cardio toestellen staan. Zonder te moeten
kijken of je wel op tijd gaat zijn voor de gym of die dag genoeg proteine binnen krijgt :)

Vakantie = tijd voor te rusten bij mij. Niks plannen, geen mealpreps, gewoon eens doen waar je zin in hebt.
En eens niet voor dag en dauw eruit. Of laat in de avond nog op je cardio toestellen staan. Zonder te moeten
kijken of je wel op tijd gaat zijn voor de gym of die dag genoeg proteine binnen krijgt :)
Vakantie = chillen op je luie gat!

Niet sporten zou voor mij echt een straf zijn, geen vakantie. Vakantie = meer tijd, dus ook tijd vrij om heerlijk te kunnen sporten. Ik zoek ook meteen een gym op vakantie.

idem hier, heerlijk

kan me in de meest simplistische gyms in het buitenland nog vermaken

Lol jouw hele leven is een grote vakantie. Wanneer werk jij nou? Erg productief kun je niet zijn door de week met al die posts op dbb. :p

En op vakantie doe ik ook weinig of het moet een actieve vakantie zijn.

• #33.345
Vakantie = chillen op je luie gat!

Zo is dat maar net :)

idem hier, heerlijk

kan me in de meest simplistische gyms in het buitenland nog vermaken

Ik moet er niet aan denken. In het zwembad ploeteren met het gezin en cocktails tanken is vakantie :p

Lol jouw hele leven is een grote vakantie. Wanneer werk jij nou? Erg productief kun je niet zijn door de week met al die posts op dbb. :p

En op vakantie doe ik ook weinig of het moet een actieve vakantie zijn.

Haha... ik heb hier de meeste orders, de meeste trucks etc... en ga nog regelmatig roken ook. Ik ben gewoon
snel met een pc man. Waar de meeste 10x klikken, heb ik al 5x een shortcut gebruikt of een macro geprogrammeerd ;)

Wel grappig dat je je druk maakt over eventueel een paar gram eiwit te weinig per dag, maar niet over de invloed van roken op je gains :trollface:

Roken is zo 2013

hoelang ga je op vakantie dan?

• #33.349
Wel grappig dat je je druk maakt over eventueel een paar gram eiwit te weinig per dag, maar niet over de invloed van roken op je gains :trollface:

Ja want roken vreet spieren op hé :roflol: Om nog maar te zwijgen over alcohol :eek:

Raar... in 2013 rookte ik niet namelijk

hoelang ga je op vakantie dan?

10 overnachtingen ;) En nee je krijgt mijn adres niet voordat je mijn tent komt leegroven :p

• #33.351
Het is niet dat ik op een gram kijk, maar ik wil toch iedere dag op +200 zitten ja. Desnoods met meer whey.
Misschien heb jij daarom minder gains :rolleyes:

Ik loop je niet af te zeiken, man. Het gaat me meer om de 'hobbydeformatie': wel druk maken om wat eiwitjes, terwijl stoppen met roken eigenlijk veel belangrijker zou moeten zijn in je leven. Wel herkenbaar hoor ;)

Ik wil liever geen BW gains meer, ik hou niet zo van de opgepompte look. Maar ik kom er niet onderuit vrees ik ;)

• #33.353
Ik loop je niet af te zeiken, man. Het gaat me meer om de 'hobbydeformatie': wel druk maken om wat eiwitjes, terwijl stoppen met roken eigenlijk veel belangrijker zou moeten zijn in je leven. Wel herkenbaar hoor ;)

Ik wil liever geen BW gains meer, ik hou niet zo van de opgepompte look. Maar ik kom er niet onderuit vrees ik ;)

Haha, weet ik toch ;)

En ik vind roken gewoon leuk. Niets zo goed als even niksen en paffen. Zakt je cortisol wat van :p

Maar geen bw gains, geen stabielere stand bij je lifts toch? ;) Dus vreten jij :p

10 dagen is prima te doen zonder trainen.

• #33.355
Wederom waarvan moet jij je opladen?

Daarom dat ik het aan je vraag.

Ik ga in de vakantie ook niet trainen, maar ik deadlift wel kleine auto's en doe strict presses met jong volwassenen.

• #33.360
Terug
Naar boven