Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.321
Ik weet niet wat ik moet geloven :roflol: Kan toch niet zijn dat je met een dikke reet gewoon stabieler staat?
Zeker niet gezien ik toch wel wat extra vvm op die plaatsen hebt ook?

Je lichaamscompositie is gewoon zo veel veranderd, dat je opnieuw moet leren omgaan/bewegen met je lichaam :D Welcome to the shredded world, ex-american lifestyler :cool:

• #33.323
Je lichaamscompositie is gewoon zo veel veranderd, dat je opnieuw moet leren omgaan/bewegen met je lichaam :D Welcome to the shredded world, ex-american lifestyler :cool:

:roflol: ja, dat gaat het zijn :p En shredded ben ik nou ook weer niet :p Just less fat :p

En op 15% moet het toch niet zo'n ramp zijn. Oké, als je naar 10% ofzo gaat...

Wanneer ga je op vakantie?

• #33.328
woensdag 18u00 training

30min crosstrainer @ 140hbpm

donderdag 04u45 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 81min
Bodyweight: 100kg

Comments: niet zo héél slecht. Motivatie ontbreekt wat want ik zit eigenlijk al in vakantie modus :o

Untitled.jpg

Goeie bench nog!

Nog ff lekker pompen om te shinen by the pool bro :cool:

Toch alsnog een beste training voor de vakantie-modus!:thumbs: Even op je gemakkie 1x150kg pakken:fire:

• #33.331
Goeie bench nog!

Nog ff lekker pompen om te shinen by the pool bro :cool:

Meh, stelde niet veel voor. Had ook overal op de assistance een paar reps minder tov vorige week. Misschien
is de tren al eruit ofzo. Of was het gewoon weer fuckin vroeg en had ik gewoon geen zin :p

Toch alsnog een beste training voor de vakantie-modus!:thumbs: Even op je gemakkie 1x150kg pakken:fire:

Doe jij ook nog wel eens ;)

Het valt me op dat je meestal lage reps doet en vermoedelijk veel pauze daartussen. Dat is dus echt een kracht-schema ipv hypertrofie gericht?

• #33.333
Het valt me op dat je meestal lage reps doet en vermoedelijk veel pauze daartussen. Dat is dus echt een kracht-schema ipv hypertrofie gericht?

Yups. Compounds altijd op lage reps. Rust is gewoon plates wisselen, terug positie nemen en volgende set.
Enkel de rep out neem ik 3 a 4 minuten rust voor. De optionals hangt ervan af. Puffen, klaar zetten, gaan.
Dat kan één minuut zijn, soms ook 5. Afhankelijk van de rep out ervoor dus :)

Assistance varieert. Nu zit ik op 70% weken. Dus die reps zitten anywhere tussen de 3 & 6. Afhankelijk van de
dag en hoe het gaat. Na deze weken ga ik terug naar 50% en gaan de reps dus ook naar +10 ofzo. Ook weer
afhankelijk van de dag en hoe het gaat.

maw dit is gewoon een hele mix van vanalles :)

Zeker een mooie mix.... dus bij assistance varieer je dus wel wat meer in de rep range. :cool:

lekkere bench zo voor de vakantie :cool:

• #33.336
Zeker een mooie mix.... dus bij assistance varieer je dus wel wat meer in de rep range. :cool:

Yups. Je hebt sowieso kracht nodig. Ook om je assistance beter te maken. Bigger weights build bigger muscles.
Daar ben ik nog steeds van overtuigd. Dus ja, lower reps bij je assistance hebben zeker nut imo.

lekkere bench zo voor de vakantie :cool:

Een PR zetten met 170 was natuurlijk nog leuker geweest :p

122,5 x 6 is toch geweldig man :thumb:

Hoe kan vakantie je nu niet motiveren? Dan train ik meestal nog beter lui varken!

• #33.339
Niet sporten zou voor mij echt een straf zijn, geen vakantie. Vakantie = meer tijd, dus ook tijd vrij om heerlijk te kunnen sporten. Ik zoek ook meteen een gym op vakantie.

Terug
Naar boven