Fitness Seller

Robke's trainingslog

Wil je nou mijn dagplanning weten dan? :roflol: Die heb ik hier toch al eens gepost volgens mij?
Wat ik daarvan begreep is dat je per uur 5 klikken aan je werk besteed en wat macro's de rest laat doen de overige 1000 klikken in dat uur zijn voor dbb. In het weekend zuip je en doe je leuke dingen met je gezin of je zuipt samen met je gezin, dat kan ook. Geen dbb want dat doet je waarschijnlijk te veel aan werk denken.

Trainen kan ook niet heel veel van je vergen daar je vol met chemische hulpmiddelen zit. Verder kom je ook niet over als iemand die overloopt van de stress dus ik kan me werkelijk niet voorstellen waar jij je voor zou moeten opladen. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.364
Wat ik daarvan begreep is dat je per uur 5 klikken aan je werk besteed en wat macro's de rest laat doen de overige 1000 klikken in dat uur zijn voor dbb. In het weekend zuip je en doe je leuke dingen met je gezin of je zuipt samen met je gezin, dat kan ook. Geen dbb want dat doet je waarschijnlijk te veel aan werk denken.

Trainen kan ook niet heel veel van je vergen daar je vol met chemische hulpmiddelen zit. Verder kom je ook niet over als iemand die overloopt van de stress dus ik kan me werkelijk niet voorstellen waar jij je voor zou moeten opladen. :p

:roflol: Chickie toch... ik wil heus wel eens met je ruilen hoor. Beetje trainen, de rest met je voeten op de bank
thuis en in het weekend erger je je aan je kids ofzo. Dus ben je blij dat je door de week kan gaan werken en
zoveel mogelijk gefocused blijft op je werk dat je niet meer aan je drama allemaal thuis moet denken.

Beetje vooroordelen hebben :roflol:

Wacht maar tot ik met mijn ectolijf even veel lift als jij met je belachelijk grote lijf, rare plofkabouter!

Plofkabouter? :roflol: Nice on!

Jullie 2 met je huisje boompje beestje ook ! Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen !

:roflol: Chickie toch... ik wil heus wel eens met je ruilen hoor. Beetje trainen, de rest met je voeten op de bank
thuis en in het weekend erger je je aan je kids ofzo. Dus ben je blij dat je door de week kan gaan werken en
zoveel mogelijk gefocused blijft op je werk dat je niet meer aan je drama allemaal thuis moet denken.

Beetje vooroordelen hebben :roflol:
Als ik dit zo lees dan geloof ik best dat je wilt ruilen.
Ok dus je hebt een beetje stress van je kinderen. Zwaar leven zeg dan moet je inderdaad ff bijtanken.
Geniet ervan zou ik zeggen. ;)

• #33.368
Als ik dit zo lees dan geloof ik best dat je wilt ruilen.
Ok dus je hebt een beetje stress van je kinderen. Zwaar leven zeg dan moet je inderdaad ff bijtanken.
Geniet ervan zou ik zeggen. ;)

Helaas voor jou man... jij hebt niets, maar dan ook helemaal niets op geen enkel gebied waar ik mee wil ruilen.

Mc. Chick, ben jij verder wel helemaal in orde of hoe zit t?

• #33.370
Helaas voor jou man... jij hebt niets, maar dan ook helemaal niets op geen enkel gebied waar ik mee wil ruilen.
Hmm vreemd dacht toch dat ik dit net in een post van jou las. Hoe dan ook het begrijp ik even niet waarom het een gemis van mijn kant zou zijn dat jij niet zou willen ruilen. Welk nadeel ondervind ik daarvan?
Ik weet dat er mensen zijn die hun hele leven zwaar mishandeld of verkracht worden en toch maar niet zonder de dader verder willen leven. Zou dat enigszins vergelijkbaar kunnen zijn? Op een ander niveau dan wel te verstaan. :)

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

Mc. Chick, ben jij verder wel helemaal in orde of hoe zit t?

Wat moet jij nu weer Calimero. Gooi het eruit.

• #33.372
Hmm vreemd dacht toch dat ik dit net in een post van jou las. Hoe dan ook het begrijp ik even niet waarom het een gemis van mijn kant zou zijn dat jij niet zou willen ruilen. Welk nadeel ondervind ik daarvan?
Ik weet dat er mensen zijn die hun hele leven zwaar mishandeld of verkracht worden en toch maar niet zonder de dader verder willen leven. Zou dat enigszins vergelijkbaar kunnen zijn? Op een ander niveau dan wel te verstaan. :)

Gear moet je IM inspuiten. Niet samen met je bruin in je ader.

• #33.374
Mocht je ader bruin zijn dan moet je dat ander gaatje gebruiken. Mocht dat niet aanwezig zijn dan iemand van het andere geslacht zoeken mijn vriend.

Begint wel lekker op te vallen dat al die gefrustreerde aapjes die zelf niets voorstellen noch bereikt hebben hier wat komen haten.
Nog even en je hebt ook een baard chick, (of is die van je vrouw voldoende? ) geef jezelf schouderklopjes dat je zo geweldig bent,
je zo mannelijk bent met die rattennest op je kin en jezelf van de ene blessure naar de andere traint omdat je nog nooit een rep fatsoenlijk
hebt gedaan. Maar goed man, het ligt aan de gear dat ik op alle gebieden zowat meer succes heb dan jij. Maak jezelf dat maar wijs.

Wat een gezeik....wat een frustraties...

Hij is ook al wel een beetje op leeftijd toch die gast?

45 dacht ik :D

• #33.378
Penopauze?

in b4 pauper Turken BMW ingeruild voor cheap ass roadster

Hij heeft wel veel gripkracht

Terug
Naar boven