MuscleMeat

Robke's trainingslog

Yups. Je hebt sowieso kracht nodig. Ook om je assistance beter te maken. Bigger weights build bigger muscles.
Daar ben ik nog steeds van overtuigd.
Vraag me nu af of je wat dat betreft ongeveer op eenzelfde lijn zit met waar ik zelf van overtuigd ben: meer kracht, meer massa. Meer massa, meer kracht.
Al twijfel ik over het laatste..

43797f93b98ab4013407ee0e5c60263c-143124734912-600x300.jpg
;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.382
Vraag me nu af of je wat dat betreft ongeveer op eenzelfde lijn zit met waar ik zelf van overtuigd ben: meer kracht, meer massa. Meer massa, meer kracht.
Al twijfel ik over het laatste..

Veel verschil maakt het uiteindelijk niet hoor. Recentlijk nog een artikel onder ogen gekregen van 2 control
groups van +4 jaar trainende mannen. Ene groep deed low rep, andere groep high rep. Vergelijkbaar aantal reps.
Dus bv low reps deed 10x3, high reps deed 3x10 Beide groepen hadden een vergelijkbare stijging in vvm. De
low rep groep had wel een grotere stijging in hun 1RM. Maar klaagde ook meer van 'pijntjes'.

:roflol: waarom nu zo ineens we waren toch wat lol aan het maken? Is niet alsof we dat nooit eerder deden.
Waarom ineens zo serieus?

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Sorry als ik je pijn heb gedaan. :aai::kiss:

• #33.384
Volgens mij was jij de enige die dat zo zag chickie

Maar goed...

:kiss: and make up

Ik merkte al dat je soms wat gevoelig kon zijn, dacht dat het wel kon :o. Heb nog nooit haat tegen jou gehad in al die jaren dat we hier zitten.
Ja en die anderen laat ik daar maar niet mijn energie aan verspillen.

huh hadden jullie nu echt ruzie of was het een grapje deze onduidelijkheid kan ik niet tegen ja pls respond

Begint wel lekker op te vallen dat al die gefrustreerde aapjes die zelf niets voorstellen noch bereikt hebben hier wat komen haten.
Nog even en je hebt ook een baard chick, (of is die van je vrouw voldoende? ) geef jezelf schouderklopjes dat je zo geweldig bent,
je zo mannelijk bent met die rattennest op je kin en jezelf van de ene blessure naar de andere traint omdat je nog nooit een rep fatsoenlijk
hebt gedaan. Maar goed man, het ligt aan de gear dat ik op alle gebieden zowat meer succes heb dan jij. Maak jezelf dat maar wijs.

Wat is deze dan weer ? Die tren is echt naar je hoofd gestegen en al je gezond verstand aangetast

Ik vraag me af wat jij dan bewezen hebt, Mr.Bigshot, je durft uberhaut niet eens naar een wedstrijd te komen kijken uit angst voor controle, laat staan ooit eentje mee te doen (of een bb contest, na al die jaren niet eens de forum contest, pls stop)

• #33.388
Ik merkte al dat je soms wat gevoelig kon zijn, dacht dat het wel kon :o. Heb nog nooit haat tegen jou gehad in al die jaren dat we hier zitten.
Ja en die anderen laat ik daar maar niet mijn energie aan verspillen.

Wel op het gebied dat het voor mij allemaal maar vanzelf komt en ik er allemaal niks voor moet doen. Ja, daar
ben ik best gevoelig voor. Heb een goed en mooi leven, maar vanzelf is dat allemaal niet gekomen.

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Wat is deze dan weer ? Die tren is echt naar je hoofd gestegen en al je gezond verstand aangetast

Ik vraag me af wat jij dan bewezen hebt, Mr.Bigshot, je durft uberhaut niet eens naar een wedstrijd te komen kijken uit angst voor controle, laat staan ooit eentje mee te doen (of een bb contest, na al die jaren niet eens de forum contest, pls stop)

Bizar dat jij je weer voelt aangesproken hé... en zit al even niet meer op tren btw ;)

En leuk dat je weer met je wedstrijdjes aankomt. Alsof dat het leven is. Jouw leven misschien, ik heb wel wat meer

ja nu is het goed geweest, jullie zijn allemaal dik en ik ben ecto

Ik kreeg net eens sms ivm weer een haatpost van je, ligt er vingerdik op dat je weer uithaalt naar me, wie doet er nou (schijn)heilig dan ? Je bent echt een zielig ventje geworden, jammer, niet zo lang geleden konden we het nog gewoon goed vinden met elkaar

Edit, chick heeft ook blessures, kan me dus vergissen, maar die referentie naar een baard, kom op

Komt omdat we allemaal zo zwaar aan het cutten zijn op een veel te groot kcal deficit... word je cranky van.
Misschien moeten we allemaal eens gaan AYCE wokken, Marvin style :)

• #33.392
Ik kreeg net eens sms ivm weer een haatpost van je, ligt er vingerdik op dat je weer uithaalt naar me, wie doet er nou (schijn)heilig dan ? Je bent echt een zielig ventje geworden, jammer, niet zo lang geleden konden we het nog gewoon goed vinden met elkaar

Edit, chick heeft ook blessures, kan me dus vergissen, maar die referentie naar een baard, kom op

Je krijgt een sms dat ik een halve gare post in mijn log zet die misschien ook wel naar jou kan referenen?
:roflol: Jeezes zeg... waar houden jullie je mee bezig :roflol: En zeg je iets van mijn verstand dat aangetast zou zijn :roflol:

Komt omdat we allemaal zo zwaar aan het cutten zijn op een veel te groot kcal deficit... word je cranky van.
Misschien moeten we allemaal eens gaan AYCE wokken, Marvin style :)

:roflol: Weg abs dag erna :roflol:

rob ik heb ook een baard nu ben ik boos op je groetjes

This is the internet, serious business

• #33.397
  • #33.399
Neen, maar door Aron wel de edit in mijn post

Kijken of je nog lacht als je shizzle is uitgewerkt en weer de oude bent

Wie zegt dat ik nog ooit de oude word? :roflol:

En het heeft helemaal niks te maken met de oude terug te worden. Ik heb altijd proberen goed te doen en
vriendelijk te zijn voor iedereen. Maar plots lijkt mijn log de pispaal te worden voor iedereen die vol frustaties
zit. Nou mooi dan. Dan blijf ik ook niet vriendelijk.

Heeft jouw log een sms functie? Vet :D
PM mn nummer wel ff :eyebrow:

Terug
Naar boven