XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Ach dacht ik pas me wel aan tot het niveau.

Niemand mag jou mcchick, accepteer het nou maar.

ik krijg veel vragen via karma over de pietietie om de oude robke weer terug te krijgen, als ik nog 10 karmapunten ontvang zal ik het eea nog eens door gaan denken

Nou nou Chick heb je zand in je vagina vandaag? ;) We zitten hier uiteindelijk toch om gezellig 'onder elkaar' te zijn als verslaafden van het ijzer.

Ja ja, ik weet het, ik liep ook te zeiken hier laatst. Ik werd er niet gelukkig van. Nederige excuses, ik doe 5x10 deadlifts @ 70% als straf

Ik wil ook wel tekenen voor de oude Robke, is toch leuker als je op gelijke voet staat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.427
donderdag 18u00 training

30min stepper @ 140hbpm

vrijdag 04u45 training

Pre w/o Supp: Cutler Amino Pump
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Complete Proteine (ON)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 82min
Bodyweight: 100kg

Comments: deads gingen best ok...

Untitled.jpg

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------

Ben nog altijd aan't wachten tot ze eens zichtbaar zijn ... ???

Komt wel man ;) Gewoon je cardio blijven doen ipv in je bed blijven liggen :D

Sterke benchpress nog rob!

Ga je helemaal off nu of cruisen de komende weken?

Thanks

Ga gewoon helemaal off. Ben er even klaar mee. Tren, T3 & clen zijn er al even uit. Maak nu nog mijn potje T5
leeg en voor ik op vakantie vertrek zet ik mijn laatste ml Test. En dan gewoon nakuren. Volgens mijn vrouw moet
ik volgend jaar in maart maar terug 'on' gaan :roflol:

Ik zie dat je er ook achter komt dat chick een vervelend mannetje en/of loser is, Rob. Veel sterkte.

Ach, hij is niet vervelend, hij weet soms gewoon niet waar een bepaalde lijn ligt ;) En dat is ook niet altijd evident op een forum.

Balen van die squats man! De 'holiday-mood' begint er in te hakken..:o

Lkkre deads, sq jmmr

• #33.430
Goeie easy doods!
Haha het bevalt je vrouw wel??

• #33.432
Goeie easy doods!
Haha het bevalt je vrouw wel??

Je kan het draaien en keren zoals je wilt, maar net zoals bij mannen, hebben vrouwen het ook graag om iemand naast
zich te hebben die er netjes uitziet. En dan bedoel ik geen schrale ecto :p

wait wut liever cardio dan onder de bar?

• #33.434
wait wut liever cardio dan onder de bar?

Ja man... ik amuseer me tegenwoordig op mijn toestellen. En vind altijd een nieuwe uitdaging om het net wat
beter te gaan doen :) Plus het doet gewoon wonderen in mijn dagelijks leven. Ik spurt bij wijze van spreken
een trap op en ben geeneens buiten adem :)

Ja man... ik amuseer me tegenwoordig op mijn toestellen. En vind altijd een nieuwe uitdaging om het net wat
beter te gaan doen :) Plus het doet gewoon wonderen in mijn dagelijks leven. Ik spurt bij wijze van spreken
een trap op en ben geeneens buiten adem :)

inb4 robke in de tour de france :roflol:

• #33.438
Haha. En ik vind het ook het ook best. Ipv alleen mannen die naar mijn vrouw kijken, kijken er nu ook eens vrouwen naar mij op die manier :roflol:

Haha vind ik niet gek hoor met die sexy tanks van je .... ;)
Op je 40ste eindelijk de aandacht die je verdient :roflol:

Ach, hij is niet vervelend, hij weet soms gewoon niet waar een bepaalde lijn ligt ;) En dat is ook niet altijd evident op een forum.

Beetje stoken en rellen moet kunnen toch? Het forum is zo braaf geworden de laatste jaren, voorheen gebeurde er nog wel eens iets. En inderdaad waar ligt de lijn op internet zolang je het maar niet te serieus neemt. Sommige hebben daar blijkbaar toch problemen mee en om je daar nu druk om te maken.

Easy deads, waarom ben je niet nog wat zwaarder gegaan?

Terug
Naar boven