- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo niemand.
We zitten hier uiteindelijk toch om gezellig 'onder elkaar' te zijn als verslaafden van het ijzer. 
Ben nog altijd aan't wachten tot ze eens zichtbaar zijn ...![]()
Gewoon je cardio blijven doen ipv in je bed blijven liggen 
Sterke benchpress nog rob!
Ga je helemaal off nu of cruisen de komende weken?

Ik zie dat je er ook achter komt dat chick een vervelend mannetje en/of loser is, Rob. Veel sterkte.
En dat is ook niet altijd evident op een forum.Balen van die squats man! De 'holiday-mood' begint er in te hakken..![]()
Heb er ook allemaal totaal geen zin in
Het is al zover gewoon dat ik liever op mijn cardio toestellen

Plus het doet gewoon wonderen in mijn dagelijks leven. Ik spurt bij wijze van spreken
Ja man... ik amuseer me tegenwoordig op mijn toestellen. En vind altijd een nieuwe uitdaging om het net wat
beter te gaan doenPlus het doet gewoon wonderen in mijn dagelijks leven. Ik spurt bij wijze van spreken
een trap op en ben geeneens buiten adem![]()

Je kan het draaien en keren zoals je wilt, maar net zoals bij mannen, hebben vrouwen het ook graag om iemand naast
zich te hebben die er netjes uitziet. En dan bedoel ik geen schrale ecto![]()

Haha. En ik vind het ook het ook best. Ipv alleen mannen die naar mijn vrouw kijken, kijken er nu ook eens vrouwen naar mij op die manier![]()

Ach, hij is niet vervelend, hij weet soms gewoon niet waar een bepaalde lijn ligtEn dat is ook niet altijd evident op een forum.